Chapter 13

140 39 4
                                    


" හරි Amalda ඔයා ලෑස්ති නේද "

" ඔව් හනා... "

" යූජින් මුලින්ම ඔය රොබෝව ඇක්ටිව් කරන්න.. එයාව ඕක උඩින් තියන්න... "

කාල යන්ත්‍රය ගාව හිටගෙන ඉන්න යූජින්ට Amalda උපදෙස් දුන්නා... එයාලා මේ ලෑස්ති වෙන්නෙ Amalda ගේ කාල යන්ත්‍රයෙන් අතීතයට යන්න...

එදා දවසේ හැමදේම සූදානම් කරලා තිබුණේ ඒ වෙනුවෙන්... එයාලා සතියක් විතර මේ වෙනකොට යුනි එකට ගිහින් තිබුණෙත් නෑ.. ඒ වෙනුවට ගෙදර ඉන්න මගහැරුණු පාඩම් කොටස් එයාලා සම්පූර්ණ කර ගත්තා...

Amalda ට නම් කරන්න කිසි දෙයක් තිබ්බේ නෑ.. මොකද එයා ඒ දේට දක්ශ නිසා.. හිනා යූජින් දෙන්නට සමහර පාඩම් කියලා දෙන්නත් Amalda අමතක කරේ නෑ...

යූජින් හනා සමහර තැන් වලදී පුදුම වුණා Amalda ගේ හැකියාව දැකලා... එයා ඒ තරම් දක්ෂයි...

" හරි යූජින් අපි අපේ ෆස්ට් ට්‍රයි එක විදියට 1978 Paris වලට ට්‍රුවල් කරමු... "

හනා උද්යෝගිමත් විදියට කියද්දී Amalda එයා දිහා බලලා හිනා වෙලා ඔළුව වැනුවා...

" ඈශ් මේ රොබෝ දැන් ඇක්ටිව් ඔයා එයාට කනෙක්ට් වෙන්න... ඒ වගේම මේ ගමනේ ෆුල් රෙකෝඩ් එකක් ගන්න... "

" හරි මිස් Amalda... "

" හරි යූජින් මෙතනට එන්න.. ඉක්මනට මේක දාගන්න "

කාල යන්ත්‍රය ගාවින් ආව යූජින් හනා අතේ තිබ්බ විශේෂ ඇස් ආරක්ශනය Amalda පෙන්නුවා... යූ ජින් ඉක්මනට ඒක දා ගත්තා...

" ඕකේ Amalda "

" Amalda ටයිම්, ප්ලේස් සෙට් කරන්න "

හනා කියනකොට ඒ සැනින් Amalda එයාගේ ඉස්සරහ තිබුණු glass wall එකේ තිරයෙන් අදාල තොරතුරු සම්පූර්ණ කරා...

Time : 09:00 A.M.

Date : 1978 January 25

Place: Paris, France

Period: 10 minutes

තිරයෙන් ඒ විදිහට පෙන්වද්දී Amalda හැරුණේ එයා දිහා නොඉවසිල්ලෙන් බලාගෙන ඉන්න හනා යූජින් දෙන්නා දිහාවට..

තමන් දිහා බලන Amalda ව දැක්ක ඒ දෙන්නා සිහින් හිනාවක් එක්කම ඔවුන් හෙලෙව්වේ ඒක කරන්න කියලා කියන ගමන්...

|| THE CLONE || ✓Where stories live. Discover now