Chapter 17

141 37 6
                                    

" ඈශ් හැමදේම ලෑස්ති නේද "

" ඔව් මිස් Amalda.. මං කවුන්ට් කරන්නම් මිස් Amalda දැන් ටයිම් මැශින් එකට යන්න.. "

" හරි.. "

Amalda  විශේෂ ඇඳුම, Invisible suit එකත් ඇඳගෙන කාල යන්ත්‍රය ළඟ හිටගෙන හිටියා.. ඈශ් කිව්වට පස්සේ එයා හෙමීට කාල යන්ත්‍රය ළඟට ගියා..

" මිස් Amalda සෙනඟ මැද්දේ ඔය හෙල්මට් එක නම් ගලවන්න එපා තේරුනා ද .. කලබල නොවී සන්සුන් වෙලා වැඩ කරන්න.. "

" ම්ම් හරි "

" ඇත්තටම මිස් Amalda ඔයා ඇයි මේ පාර මේ වගේ තැනක් තෝරගත්තේ... බැරිවෙලාවත්.. "

" හ්ම් ඔයා හිතන එක තමයි... "

Amalda හිනා වෙලා ඈශ් දිහා බලන් හිටියා..

" මිස් Amalda පුළුවන් තරම් ඒ කාලේ වෙන දේවල් වලට බලපෑම් නොකර ඉන්න උත්සාහ කරන්න...

හැමවෙලේම මතක තියාගන්න ඔයා ඒ කාලයට අයිති කෙනෙක් නෙවෙයි කියලා. පුළුවන් තරම් නොපෙනී ඉන්න උත්සාහ කරන්න..

ඒ වගේම හැමවෙලේම මාත් එක්ක කනෙක්ෂන් තියාගන්න.. මට පුළුවන් ඔයාව ගයිඩ් කරන්න... "

" හරි ඈශ්... "

Amalda කාල යන්ත්‍රයට ඇතුලු වුණා... Amalda වටේට විශේෂ ආවරණය වැටෙනකොට ඈශ් කවුන්ට් කරන්න පටන් ගත්තා...

5

4

3

2

1

Launch

ඈශ් කවුන්ට් කරලා අවසානයේ විශාල දෙදරුමක් එක්ක ඇතිවුන කුහරයට Amalda ඇතුළු වුණා...

ටික වෙලාවකින් Amalda හිටියේ ලොකු ක්‍රීඩාංගණයක් ඇතුලේ... හරියට ම කිව්වොත් යම් කිසි ලොකු තිරයක් පිටි පස්සේ...

එයා දැක්කා මිනිස්සු කලබලයෙන් එහාට මෙහාට යනවා...

තිරය පිටිපස්සෙන් එළියට ආව Amalda දැක්කේ තවමත් මිනිස්සු ඒ ක්‍රීඩාංගනයට ඇතුළු වෙන විදිහ ගැන...

|| THE CLONE || ✓Where stories live. Discover now