Chapter 27

132 31 9
                                    


Amalda ලොකු හුස්මක් ගත්තේ ජන්ග්කුක් ව එයාගේ අත් අතරේ තියාගෙනයි..

" මට සමාවෙන්න ජන්ග්කුක්.. ඔයාව බේරගන්න තියෙන්නේ මේ විදියට නම් මං ඒ දේ කරන්න දෙපාරක් හිතන්නේ නැහැ... "

අමාරුවෙන් වුනත් එයාගේ අත් වලින් ජන්ග්කුක් ව උස්සගෙන Amalda ජන්ග්කුක් ව එයාගේ ඇදෙන් තිබ්බා.. ජන්ග්කුක් හිතනවට වඩා බර නිසා Amalda ට ටික වෙලාවක් ගියා එයාව ඇදෙන් තියන්න...

" මට මමාවත් මගේ යාළුවෝ වත් (ARMY), එතකොට ඔයාගේ අයියලාවත් (BTS ) අඬනවා බලන්න බෑ ජන්ග්කුක්... මං කොහොම හරි ඔයාව ජීවත් කරවනවා "

Amalda ජන්ග්කුක් ව ඇඳෙන් තියලා ඩුවට් එකෙන් පොරවලා එලියට ආවා.. එයාට අද දවස ඉවර වෙනකන් නෑ නෑ ජන්ග්කුක් ගේ රිය අනතුර වෙන්න තියන වෙලාව පහු වෙනකම් Amalda රැඳිලා ඉන්න ඕන..

කොහොම හරි ඒ වෙලාවට ජන්ග්කුක් එතනට යන එක නවත්වන්න ඕන...

Amalda හිටියා.. එයාට ඇහුනා ජන්ග්කුක් ගේ කලමණාකරු ගේ දුරකථනය නාද වෙන හඬ.. එයා කලමණාකරුත් සාලේ සෝෆා එකෙන් උස්සලා තිබ්බා..

" මිස් Amalda ජන්ග්කුක් සර් ගේ ඇක්සිඩන්ට් එක වෙන්න තිබ්බ ටයිම් එක පහු වෙලා තියෙන්නේ.. මං හිතන්නේ දැන් අපිට 2045 ට යන්න පුළුවන්... "

ඈශ් කියද්දී සෝෆා එකේ වාඩි වෙලා හිටපු Amalda එතනින් නැගිට්ටා..

" ඈශ් ජන්ග්කුක් ගේ තත්වය කොහොමද.. "

" තව ටිකකින් සිහිය එයි මිස් Amalda.. මිස් කිව්ව ඩෝස් එකෙන් තමයි මං ඩ්‍රග් එක ගත්තේ... "

" හ්ම් එහෙනම් අපි යමු... "

<>

" නෑ මේ__ මේක වෙන්න බෑ. ජ_ න්ග්කුක් එ_ යා__ "

Amalda හිටියේ එයාගේ විද්‍යාගාරයේ ඇතුලේ පේන වීදුරු තිරය දිහා බලාගෙන.. ජන්ග්කුක් ට එලියට යන්න නොදී එයාව නවත්තපු Amalda වෙලාව ඉවර වුනාම ආපහු එයාගේ කාලයට ආවේ ජීවත් වන ජන්ග්කුක් ගැන දැනගන්න ආසාවෙන්..

' ජන්ග්කුක් ජොන් ගේ අභිරහස් මරණය '

ආව ගමන් ජන්ග්කුක් ගැන අන්තර්ජාලයේ හොයපු Amalda ට දකින්න ලැබුණේ ඒ වාර්තාව..

|| THE CLONE || ✓Where stories live. Discover now