Chapter 24

135 35 6
                                    


' අනාගතේ දවසක අපි හම්බ වෙමු ජන්ග්කුක් ජොන් '

Amalda හෙමින් කියලා ජන්ග්කුක් දිහා එක පාරක් බැලුවා.. ඒත් එක්කම ජන්ග්කුක් Amalda ට ආපහු කතා කරන්න හැදුවත් Amalda සදළුතලයෙන් බිමට පනිනවා විතරයි ජන්ග්කුක් ජොන් ට පෙනුනේ..

ටිකකින් ඈතින් පෙනුන කුහරය වැහිලා යන විදිය ජන්ග්කුක් බලාගෙන හිටියා...

<>

තත්පර කීපයකට පස්සේ Amalda හිටියේ තමන් පැය විසිහතරකට කලින් හිටපු එයාගේ විද්‍යාගාරය ඇතුලේ..

" දෙවියනේ Amalda!!! ඔයා හොඳින් නේද "

Amalda ළඟට දුවගෙන ආපු හනා Amalda ව තදින් වැලඳ ගත්තා.. යූජින් ඉක්මනට එතනට ආවේ හනාට පස්සේ..

" මට ටිකක් තනියෙන් ඉන්න ඕන "

Amalda වචන රළු නිසා වගේ ම එයාගේ මූණේ තියෙන පැහැදිලි වෙනස හනා යූජින් දැක්කා.. Amalda හෙමිහිට විද්‍යාගාරයෙන් එළියට ඇවිදගෙන ගියා... හනා Amalda ව නවත්තන්න හැදුවත් යූජින් ඒකට ඉඩ දුන්නේ නැහැ...

" එයාට ඉන්න දෙන්න හනා "

Amalda ආවේ එයාටම වෙන් වෙලා තිබුණ එයාගේ පුංචි පුස්තකාලය ඇතුලට.. එයාගේ ඇස් වලින් කදුළු වැටෙනවා..

' මා_ම් , ඩෑ_ඩ් අයි රි_යලි මිස් යූ '

ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට තමන්ගේ දෙමව්පියන් දැක්ක Amalda හිටියේ තරමක් කම්පනය වෙලා.. අහඹුවක් වුනත් ඒ මොහොත එයාට ලැබුණා.. ඒක දුන්නට එයා ජන්ග්කුක් ජොන් ට ගොඩක් ස්තුතිවන්ත වුණා..

එයාගේ ඇස් වලින් ආයෙමත් කදුළු වැටුණේ ඒ මතකයන් නිසා එයාගෙම හිත රිදෙද්දි..

' මං ඔයාලව කොහොම හරි බේරගන්නවා '

<>

" මිස් Amalda ඔයා මුලින්ම වොශ් එකක් දාගෙන එන්න.. මං ඩිනර් එක රෙඩි කරන්නම් "

පැයක කාලයකට පස්සේ Amalda ආපහු එළියට ආව ගමන් ඈශ් කියද්දී එලියේ Amalda එනකන් බලාගෙන හිටපු හනා එයා ලඟට ගියා..

" Amalda "

හනා කතා කරේ හරිම සන්සුන් ව.. එයාට ඕන වුණේ නෑ Amalda ව කලබල කරන්න.. හනා ට අහන්න ඕන වුනත් Amalda ගේ මේ හදිසි වෙනසට හේතුව මොකක් ද කියලා එයා ඒ ගැන අහන්න ගියේ නෑ..

|| THE CLONE || ✓Where stories live. Discover now