zapowiedź

56.1K 2.2K 457
                                    

Istnieje stara jak świat zasada. Może trochę stereotypowa, ale jednak wciąż się sprawdza w 95% przypadków. 

Nie umawiaj się ze sportowcami.

Tym bardziej z piłkarzami.

Tej drugiej części posłuchałam, wyjeżdżając z Argentyny, gdzie się urodziłam i dorastałam, bo trafiła się możliwość podjęcia studiów w Stanach Zjednoczonych. No a USA stało na bakier z piłką nożną. 

Nie przewidziałam jednak, że istnieje gorszy gatunek sportowca - gracz futbolu amerykańskiego. Nie, nie, inaczej...

Rozgrywający!

Och, co to był za prestiż na uczelni, że ubierali ochraniacze na całe ciało, kask i walali się po boisku za tą śmieszną, niekształtną piłeczką. Po korytarzu z kolei wozili się jak gwiazdy. Jakby wcale nie byli, koniec końców, w college'u i nie musieli się uczyć. 

Nienawidziłam ich. Zwłaszcza ich rozgrywającego.

Nienawidziłam go wtedy, gdy mieliśmy po 21 lat i byliśmy seniorami na uczelni. 

I nienawidzę go teraz, gdy jest dwudziestodziewięcioletnią legendą National Footbal League. 

Dlaczego? Bo kiedyś zniszczył moje życie i wyrzucił mnie ze swojego. 

Jednak już wtedy postanowiłam sobie, że kiedyś wrócę. 

Kiedyś nastąpiło właśnie teraz. I tym razem to ja zniszczę jego. 

...


książka będzie pisana w dwóch liniach czasowych. kiedyś - gdy bohaterowie byli w college'u i mieli po 21 lat oraz teraz - gdy mają po 29 lat. uważam to za idealny kompromis w całej mej nienawiści do liceum/studiów XD

znajdziecie tu prawdziwe enemies to lovers to enemies again (to lovers again?), vibe college'u, pana sportowca i "kujonkę" z bardzo niewyparzoną buzią, mega hot slow burn i OCH!

REVENGE. REVENGE. REVENG!

start wkrótce!

a teraz zmykam, a wy możecie znaleźć mnie na twitterze pod hasztagiem #GOATsoe

co złego to nie ja

GREATEST OF ALL TIME [+18]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz