3.

490 34 10
                                    

"Uklidni se Rebeco. Pššš..."
"Ale...ale t-to nejde..." Monica mě konejšivě hladila po zádech. "Zavoláme třeba policii...a...a"
"Ne ne, to ne !! '' ječela jsem mezi vzlyky.
,,A proč ?" měla jsem dřív problémy s alkoholem a drogama a když mě jednou chytli tak...tak..." zase jsem propukla v pláč a vyčerpàním jsem pak po chvíli usnula Monice na klíně.

*** pohled Moniky ***

Rebeca mi zaspala na klíně. Hladila jsem ji po vlasech a pak jsem ji opatrně předělala na gauč a zakryla ji dekou.
,, Dnes máme návštěvníka " šeptla jsem a pohladila moji kočku Lisu.

Ležela jsem v posteli a nemohla usnout. V tom mě napadlo, že půjdu skusit přespat do Rebečina domu. Napsala jsem jí vzkaz, vzala si věci a šla. Bylo teprve osm a léto, a tak bylo ještě světlo a já si nepřipadala jak zloděj.
Od jejího domu mám klíče a tak jsem si odemkla a vešla. Všude bylo uklizeno a čisto.
,,Celá Rebeka" usmála jsem se a zamkla za sebou dveře.

Opatrně jsem šla po schodech nahoru do jejího pokoje. Nebylo tady nic zvláštního.
Vešla jsem tedy do jejího pokoje a nechtěla věřit vlastním očím.
Všude byl bordel, šuplíky byly vysunuté a z nich vyházené papíry, převrácený koš, vyházené věci ze skříně a otevřené okno.
Opustila jsem věci a vyjekla údivem a zároveň strachem.
Běžela jsem k telefonu že zavolám Rebece, ale mobil nefungoval...
A pak jsem to uslyšela.
K pokoji se začali blížit něčí kroky....

_______________________________
Omlouvám se za tak krátký díl, ale memám čas, prázdniny, kamarádky, mladší bratr....

Diky za pochopení

Horror messagesKde žijí příběhy. Začni objevovat