Ahojte, takže nejdřív vám chci strašně moc poděkovat, za to kolik tahle story má přečtení... Možná si říkáte, že jsem padlá na hlavu když to má jen 900 přečtení, ale pro mě to hodně znamená. Když jsem začala psát tuhle story, tak jsem myslela že to bude mít max. 100 přečtení a navíc mě to vůbec nebavilo psát.. Teď mě tahle story ale tak zaujala, že je má oblíbená a snad i vaše :*
Hezké čtení Kač ^^
_______________________Nevěděla jsem co dělat a tak jsem se rozběhla na zahradu a skočila do bazénu. V tu chvíli jsem měla v cíli jediné. Utopit se, než mě dostane ta šílená holka a vykuchá mě zaživa.
Jelikož je moje tělo silnější než smrt, tak mě stejně mozek donutil vyplavat a nadechnout se.
Pomalu jsem začala stoupat nahoru. Vynořila jsem hlavu z vody a nadechla jsem se. Pořádně a zhluboka jsem se nadechla znovu a rozdýchávala svoji pitomost.
Jelikož jsem měla zavřené oči, otevřela jsem je.
Rozhlédla jsem se kolem sebe. Nakonec jsem očima zastavila před sebou. Uviděla jsem ji. Stála tam přede mnou s jejím šíleným úsměvem. Ať mě někdo radši zabije než aby mě ona vykuchala !
,, Chtěla ses schovat ?!" zasyčela a jedním prudkým pohybem mě vytáhla a bouchla se mnou o zem. Zaječela jsem. Připadalo mi, jakoby se mnou hodil nějaký vymakaný svalovec, nebo kdybych spadla z Big benu. Projížděla mnou prudká bolest.
Po chvilce se kochání mou bolestí, mne holčička vzala za tričko a táhla mě po zemi zpátky do domu.
V domě mě shodila ze schodů do sklepa.
Každý schod zasáhl nějakou část mého těla. Bolelo to. Zkutálela jsem se až dolů a přistála vedle George.
Po čele mi něco steklo. Šáhla jsem si na hlavu. Bolelo to. Hodně. Odvodila jsem si, že mi teče krev. Co jiného by to bylo ? Skusila jsem se postavit. Nešlo to. Sotva jsem si stoupla na nohu, podlomila se mi. Navíc to taky nebylo moc příjemné. Celé tělo mi hořelo v bolestech.Podívala jsem se na schody. Holčička byla již na posledním schodku a vítězně se na mě dívala. Neměla jsem sílu promluvit, natož utéct.
Regan mě naložila ma vozík a někam vezla. Cestu jsem se snažila sledovat,ale nešlo mi se soustředit. Hlava mě bolela k prasknutí, tekla mi z ní krev a mám se na něco soustředit- no super.Byli jsme na místě. Vypadalo to jako............
•
•
•
,, Regan to je mučírna?!!! " zděsila jsem se. Kde se tu sakra vzala mučírna ?!
Regan se hlasitě zasmála a přikývla.
,, Ne, Regan, prosím ne ! Prosím !" brečela jsem z pomyšlení co mi udělá.
,, Tak mi pomož ! Strč mi svůj prst do hlavy a vytáhni kulku !" vyštěkla.
,, Regan, ale to-to nejde, a ty to víš !" vzlykala jsem.
,, No a ?! " smála se a připoutala mě k zemi. Ležela jsem na zemi a pozorovala ji.
,, Jde to zvládnout, ale vy lidi se tak bojíte.... Jste jen nuly !" mračila se.
,, Regan, poslouchej, nejde to nějak jinak ?"
,, Ne !" zaječela a probodla mi nohu.
Zaječela jsem bolestí a začala brečet.
,, Re-re-regan, pro-prosím " vzlykala jsem, ale Regan se jen smála...
ČTEŠ
Horror messages
HorrorHorror messages, už tak trochu z názvu vypovídá, o čem příběh zřejmě bude. Ale i tak v názvu nemůže být uvedeno všechno. Příběh vypráví od dívce s pochmurným životem. A nyní se vše ještě zhorší. Ona i její kamarádka budou bojovat o holý život, ale...