3.

2.4K 137 2
                                    

Nakom sto su izasli sa fakulteta, krenuli su svi svojim putem jer je niko drugi nego Neytan rekao da nece sa nama na kafu. Sve bi to bilo okej da nisam prosla iza fakulteta po svoj bicikl  i ugledala Neytana kako pruza kacigu vitkoj plavusi. Naravno da stala kao kip jer nikome nije pomenuo da ima devojku, a najjace je sto to ne bi trebalo toliko da me sokira. No, ostala sam u mjestu i posmatrala kako odlaze.
Pogledala sam u telefon te pozvala  Stivena koji me je prethodno zvao par puta.

-" Sta se desava zasto mi se ne javljas na prokleti telefin!"

-" ne deri se na mene bila sam na fakultetu"

Drsko se brecnem iako znam da Stiven odmah pocne da panici kad mu se ne javljam i da ne vice jer zeli vec jer mu je kroz glavu proslo sto scenarija u kom umirem. Gori je od moje majke.

-" u garazi sam dodji"

-"Dobro"

Prekinula sam te se uputim ka njemu iz glave ne izbacajuci plavusu koju je odvezao sa sobom.

Poruka od Aleksandra da ce biti kod svoje cure Ines  u nasoj grupi me nasmije jer momci su odmah napisali " papucar" kao odgovor.  Nik i Karl su bili smekeri koji su mjenjali vrlo cesto cure, Aleksandar je imao jednu jos od prvog srednje i uglavnom je bio taj koji se zaljubio najvise od svih. Paul sa druge strane  nije zeleo curu dok ne preboli Loren iako zapravo kao i Neytan moze da bira zbog svog lijepog izgleda, bistrih plavih ociju i figure priblizno slicne kao i Neytan.  Najjace je sto Neytan nista nije pisao iako je dogovor oduvijek  morao da se postuje. Javljali bi u grupi gde smo  otisli  ako bi se nesto desilo da potrazimo jedni druge.

" Bicu kod Stivena"

Odkucala sam poruku i ostavila telefon u korpicu. Moj decko me je docekao na vratima garaze te mi je prisao i snazno me poljubio cim me primjeti.

-" Taman na vrijeme jer nam stize i rucak. Znam da nisi doruckovala"

-" umirem od gladi"

Iskreno kazem

-" znam, limunada ti je na stolu udji, a ja cu sacekati dostavu"

Razgledala sam njegovu garazu, nase slike na tabli i tonu alata jer pored Policijske akademije voljeo je auta i kad ne bi bio na Akademiji bio bi ili sa mnom ili u garazi. On je neko ko je od pocetka bio pazljiv, nekako je znao sta mi u kom trenutku treba bolje i od mene same. Brinuo se za mene, a ja sam to cijenila i pokusavala uzvratiti istom mjero.. Da li je on taj? Ne znam ali znam da brine o meni nekom posebnom brigom.
Usao je sa sendvicima, tostiranim pilecim koje volim i koji su mi od kad sam sa njim postali svakodnevnica.

-" Izvini sto sam vikao malo prije, uplasio sam  se jer mi se nisi javila"

-" Znam, ne brini... znas nikada te nisam pitala ovo"

Zaintresovano pogleda u mene

-" Ti i Neytan se znate i pre nego sto si zapoceo vezu sa mnom?"

-" da, upoznali smo se kad sam se raspitovao za tebe. Ne dopada mi se taj decko!"

Djeluje mi da se i prije toga znaju.

Vise puta je to rekao, recimo da sam ulaskom u vezu sa Stivenom izgubila Neytana. Ne znam kako to da opisem ali odaljio se od mene svega mesec dana pre nego sam pocela izlaziti sa Stivenom. 

-" On je sjajan prijatelj"

Zapocnem jer uvijek branim svakog od momaka, pa cak i Neytana za kog vjerujem da mene ne bi odbranio.

-" A ti znas?"

Da jako dobro je znao da ja i Neytan vec  3 godine ne uspjevamo da se slozimo cak ni oko boje trave, a ne necega viseg. Svako malo provokacije od strane njega ma koliko se trudila ne uspjevam da ih zanemarim.

-" Razmisljao sam da veceras gledamo neki dobar film, uz to cips, kokice i kola"

-" rado ali ne mogu jer je veceras filmsko vece sa momcima, znas da ponedeljkom imamo tradiciju"

-" da, zaboravio sam koji je danas dan, razumem onda sjutra?"

-" moze, hoces da dodjes po mene sjutra, da setamo po sumi posle predavanja?"

-" Hocu, posalji mi samo poruku kada da krenem"

Poljubio me je  pre rastanka, dok ja  svaki put ne propustim da se divim njegovom izgledu. Imao je siroka  ramena, razvijena ledja i  njegova kratko osisana kosa nenormalno je stajala uz zelene oci koje ima.

Bio je zgodan, zaista jeste. Nosi je tu tituli dugo dok se Neytan i Paul nijesu poceli razvijati sa svojih 15. i do 18. su postali po misljenju cura najjaci frajeri u gradu.
Sta ja kazem na to? Ne kazem nista na to jer su mi prijatelji i laska mi, valjda...

***

Malo uvodim u pricu sa nekim detaljcicima i opisima... ja sam na 15 dijelu koji je definitivno moj najdrazi od svih.  

LAURAWhere stories live. Discover now