Laurina perspektiva
-" princezo je li sve ok?"
Trgnem se iz misli, a Paulo me proskenira
-" cudna si"
-" Spakovali smo sve"
Neytanov glas se zacujek kad udje kod nas i nasloni se sa smijeskom na dovratnik.
-" Momci su vec krenuli, a ja cekam vas dvoje?"
Blago podignem pogled crvena kao paprika dok se on nasmijao i spustio pogled da ne primjetim.
-" Polazi za mnom"
Paulo ga povuce napolje ali cula sam...
-" Sta si joj uradio pa ne prica cijelo jutro?"
-" nista nisam uradio"
-" jesi li je opet nesto provocirao? Ne radi to covece"
-" Ne brini, nije se naspavala znas da se plasi grmljavine... Ali ti hrces kao da si sega probudio si i mene"
-" aa zato si cijelo jutro napolje, provocirao si je i otisao"
-" Ne nisam, da jesam ne bi isli zajedno. Paulo vjeruj mi nikada nismo vise pricali u zivotu nego jutros pred svitanje"
Djubre malo nismo pricali!
-" i?"
-" Ja se nadam da smo se pomirili"
-" ne djeluje mi da jeste"
-" vjeruj mi da jesmo"
Uzela sam ostatak stvari i izasla do njih poprilicno tesko drzeci svoje tijelo na nogama. Uradila sam to i nismo pricali sta i kako samo se desilo i.. i znam da sledi dug razgovor ali ovo je bilo najljepse svitanje bez gledanja u sunce u zivotu... zauzela sam svoje mjesto, te kad i Neytan udje neocekivano prebaci svoje cebence preko mene.
-" Odmori do kuce"
-" hvala"
Malo je neprijatno posebno jer se on osmijehne svaki put. Sve sam ocekivala ali da nesto ovako intezivno moze da se desi samo tako. On i Paul su pricali o zimovanju i idejama da za praznike odemo negde zajedno.
-" Cudno mi je da ti ne odbijas da ides"
-" Ne zazaj, znas da volim zimu"
-" Znam, svidja mi se ideja da opet idemo negde gde ima skijaliste"
-" Trebace nam koji dan vise da naucimo i Lauru da skija"
-" Ako ces ti da je obucis jer prosle godine si samo otisao, a i prethodne"
-" mislim da ove necu otici nigde"
-" Veseli me to, sad vise nisi dijete"
-" Nisam, znace isto sto i vi znate o meni vrlo brzo"
-" Boze hvala ti sto si se smilovao"
Da li to momci znaju njegova prava osjecanja prema meni? Znatizeljna sam, umorna od svega sto se desilo. Bilo je nekako intenzivno kao da je odlucio da me ne pusta dok ne dobije nesto kao potvrdu svega sto je cuo dok je spavao. Pijana glava je morala da progovori!
Ne kajem se nikad nisam bila srecnija.
***-" princezo, probudi se"
Njegovi poljubci su sarali mojim usnama i licem dok ja polako otvaram oci i osjecam mirisnu pksteljinu i krevet ispod sebe
-" Neytane, sta radim u tvojoj sobi"
-" polako mala ubila si me glavom"
Rekao je bolno, a ja shvatim da sam ga udarila par trenutaka kasnije.
-" izvini, izvini u tvojoj sam sobi, momci gde su?"
-" Recicu ti samo da je 7 sati uvece i da sam sve tvoje stvari ostavio kod tebe kuci i tvojoj mami sam rekao da ces biti kod nas... a sad mi se izvini lijepo"
-" vec jesam"
-" necu tako"
Za tren se uozbilji i time me natjera da ga poljubim i da taj poljubac poprilicno produzim
-"necu moci da spavam cijelu noc, trebalo je da me probudis"
-" ne smeta mi da me drzis budnim"
-" znas da mora doci do naseg razgovora"
-" znam i mislin da bi to trebali odmah."
-" znam"
-" i ne zelim da lazem Alinu za pravi razlog sto raskidamo, momci ce saznati takodje"
-" da, znam ali sta oni to znaju sto ja ne znam"
-" aa cula si nas znaci..."
-" cula sam"
-" znaju da sam zaljubljen u tebe od svoje 13-te..."
-" 9 godina?"
Nekako sam to po malo sokirano rekla
-" da, sa 15 sam smisljao plan da sakrijem, jer komplikovano je kad ti se svidja osoba koju znas ceo zivot i koja te gledala kao prijatelja."
-" I momci su saznali da sam hteo da ti priznam sve i da ako kazes " ne" odem iz naseg kruga ali si me ti preduhitrila sa smradom i obelodanila vezu"
-" Neyt nisam znala, nisam nikad mogla da shvatim to..."
-" Kad si ti shvatila"
-" kad si se odaljio, a spucalo me je u glavu kad sam popila casu vina i poljubila ga sa tobom u mislima"
-" ohhh pa drago mi je da cujem da nisam jedini koji vara... Jos sam ja vezu tek poceo pa je razumno, ali ti gospodjice ljubis smrada i mislis na princa."
-"Znaci momci su znali cijelo vrijeme."
-" znali su i pravili se ludi"
-" zasto nisi rekao, bar pokusao? Imam osjecaj da ga znas odavno"
-" znam, znam... i ne zelim o tome"
-" shvatam...
-"sada?"
-" sta sada?"
-" pa nekako moramo nazvati ovo medju nama zar ne princezo?"
Nasmijao se opet i taj osmijeh je sve sto zelim jer nevjerovatan je.
-" ja predlazem sa mi budes ljubavnica do sjutra dok ne raskinem vezi pa da predjemo na to da budemo momak i devojka ako se slazes"
-" hahaha previse sluzbeno gospodine"
-" da, snam ali da li Vi gospidjice pristajete da budete moja devojka?"
-" ne bih imala nista protiv gospodine"
VOUS LISEZ
LAURA
Roman d'amourOva grupica prijatelja bila je nerazdvojna od malih nogu. Aleksandar, Paul, Nik i Karl su Lauru koju su gledali svoju sestru zvali "princezo" i voljeli je vise od svega S druge strane Neyran je bio deo grupe, sjajan prijatelj svima osim njoj. Nikad...