-" tiha si"
Hodala sam bosa pored njih u glavi slagajuci sve. Jos bride mjesta na kom su bile njegove ruke i veceras sam dozivjela neku novu ceznju... zelju da me poljubi. Htela sam to i sramim se priznati
-" Ko bi rekao da ce se Neyt zaljubiti u Alinu, mislim to je Neytan covece"
-" upoznao je sa Milom to sve kaze"
-" kaze, ma da trebao sam znati cim smo je upoznali onog dana na plazi i zvanicno"
Pricali su o svim utiscima dok ja ostajem u mom koji necu reci na glas.
-" hocete li se pomiriti?"
Paul me tiho pita, a momci se ne obaziru na nas dvoje.
-"cuo si ga.."
-" jesam ali nije djelovao hladno, znam ga u dusu."
-" Znam ga i ja... popio je koju casicu inace bi bilo drugacije da nije"
-" Aleks je veselo rekao da ste se zagrlili"
-" jesmo, ja sam njega zagrlila prva.."
-" znas da mozes sve da mi kazez"
-" zasto me mrzi"
-" Ne mrzi tebe vec onog seronju, odavno ga mrzi iz nekih njegovih samo njemu poznatih razloga. Ti si ga pokusala primaci nama i to je od svega vise prezirao"
-" a on primice Alinu"
-" Alina je drugacija, Ines Aleksova je drugacija takodje. Znas covjek prosto osjeti kad je neko dobar u dusi kad nije..."
-" niste mi nikada nista rekli u vezi njega, niko od vas"
-" volimo te i podrzacemo te u svemu spremni da te cuvamo i budemo uz tebe ali Neytan oduvijek brine o tebi nekom brigom koju nisam mogao da shvatim i zato nije podrzao. Svi smo polako povjerovali da je on dobar momak, ali ispalo je da ipak nije i da Neytan ima pravo"
-" znas ta mala svadjica je nista, ali to da je povredio Neytana me tera da udjem u garazu uzmem cekic i izudaram ga"
-" znam, reci mi sta te muci Laura. Sta god da je shvaticu"
-" ne dopada mi se Alina"
Pod alkoholom sam ovo izgovorila, a htela sam da ostane samo moja tajna. Lesa je ali jace je od mene.
-" Imas li neka osjecanja prema Neytanu?"
-" da volim ga kao i sve vas, samo ne dopada mi se ona"
-" Laura, ne pitam bas za takva osjecanja. Ljubav prema drugu i prema decku nije isto"
-" ne lupaj gluposti, 2 godine nismo progovorili Paulo. Sta ti to govori?"
-" da ste dva zadrta vola."
-" i da se ne podnosimo"
-" nikad se nismo mjesali u vas odnos, takav smo imali dogovor ja i momci kada je sve ovo pocelo. Povremeno bi ga nagovarali da bude " normalan" ali trudili smo se da ne pricamo o tebi kad nijesi tu"
-" znam, to ste radili i kad Neytan nije tu i hvala na tome."
-" nismo hteli da se svi posvadjamo radi Vas dvoje i da biramo strane posle, ovako kad smo vidjeli da ne ide samo smo prestali. Ali svi mi znao da ce neko cudo da se desi i da cete se pomiriti."
-" Nema cuda, razmisljam i o tome zasto vas je zamolio da ne saznam za haos koji se desio... i onda shvagim... Pa da ne dodje u situaciju da ga obidjem, a on nije u stanju da reaguje na svoj nacin da me mrzi."
-" znas da nije, i sama najbolje znas da brine za tebe. Stiven je tebi bio vazna osoba i svjestan je toga. Zamolio nas je da budemo tu uz tebe i to smo uradili.nisam nikad rekao ali da li si ikad malo bolje pogledala Neytanove postupke, puno bi ti reklo da jesi princezo. Neytan ne nikada ne moze mrzeti"
Dugo smo jos setali i pricali na plazi dok su se momci kupali u jezeru.
Paulo me je kao i uvijek do sada pomno slusao i zbog toga ga volim. Pravi je prijatelj i tvoj problem je njehov ako krenes da pricas o njemu. Ne pricam mu istinu ove noci... ona glasi " htela sam da ga poljubim, htela sam da budem tijelo uz tijelo sa njim. Mamile su me te cvrste ruke na meni, pune usne na njemu, momenat samoce koji nismo imali veoma dugo.Od malih nogu se znalo da ce Neytan uvijek imati najveci uticaj na mene. Nismo nekada imali nasa pravila u grupi te smo Neytan i ja imali uvijek zasebne momente. Neko ce reci da sa 15 godina nismo previse toga znali ali...
Gledanje filmova na njegovim grudima, po neko sitan pogled ili slucajni dodir. Uvijek bi zajedno isli u skolu i mjesto pored njega moralo je biti moje. Srednja skola je bila nasa, jer smo uvijek mamilo najvise pogleda i sapata svih oko nas. Znam da smo davno odrasli ali voljela bih sve isto da mogu.
YOU ARE READING
LAURA
RomanceOva grupica prijatelja bila je nerazdvojna od malih nogu. Aleksandar, Paul, Nik i Karl su Lauru koju su gledali svoju sestru zvali "princezo" i voljeli je vise od svega S druge strane Neyran je bio deo grupe, sjajan prijatelj svima osim njoj. Nikad...