15

2.4K 153 2
                                    

Svi su uzurbano raspakivali hranu i pice dok je Neytan sjedeo na ugaonoj bijesan koliko i ja.

-" Neyt mozes li ti da skupis grane i drva za rostilj?"

Paulo odmah predlozi jer tenzija je sve veca i veza medju nama. Bio je prisutan nasoj svadji u autu. Opet smo rekli gomilu stvari jedno drugom..

-" Mislim da si malo preterala"

Paulo mi pridje i tiho sapne na uvo

-" Kad sve uzmes u obzir, taj skot ga je poprilicno lose nasamario u pritvoru. Mrzi ga i do sad bi ga ubio ali mu nismo dozvolili. Rekla si mu da je ljubomoran na Stivena!

-" zeljela sam da ga iznerviram"

-" Stiven te vise cijeni od njega?"

Da i to sam rekla sve sto ne mislim iz bijesa.

-" evo ti"

Uvalio mi je meso u ruke.

-" Mozda kad ste sami uspjete da rijesite ovo danas"

Klimnula sam  glavom svijesna i sama da sam ga poprilicno povredila. Cjepao je drva lupajuci svom snagom u njih... a danas je po prvi put zacutao tokom nase svadje sto znaci pretjerala sam i to gadno.

-" Paulo je posalo ovo"

Nije nista rekao samo je pokupio sva drva i slozio na gomilu pored rostilja. Potom uzme meso iz mojih ruku i odlozi ga na stocic pored klupica.

-" mozemo li da popricamo"

-" ne dovoljno sam cuo"

Odsjecno kaze i prodje pored nazad ka  vikendici.

-"Izvini"

Nisam mislila da ce ga to zaustaviti ali jeste i dalje okrenut ledjima.

-" Nisam mislila ono sto sam rekla. Mozes li molim te da me saslusas?"

Okrenuo se i u par koraka pricao tik uz mene.

-" Nikad nisam bio ovoliko bijesan koliko sam sad, da te prokleto ne gledam ocima kojim te gledam i da si musko  prebio bih te tako da vise nikada ne pomislis da mi se obratis!"

Iz petnih zila se prodrao.

-" Nikada nisam bio ljubomoran na tvoju srecu! Dao bih svoj zivot bez razmisljanja da budes srecna! Odaljio sam se, to je tacno  jer si znala da ga mrzim i da ga ne zelim pored tebe jer sam te i onda kad te najvise volio ja volio vise! Ne shvatam kako si mogla da pomislis da te on volio i cijenio vise od mene! Svi su vidjeli osim tebe koliko me boljelo to sto si sa njim! Jesi li slijepa?"

-" Znam..."

-" ne znas! Ne znas jer da znas ne bi rekla da sam ljubomoran na njega i da te on cjeni vise od mene! Uvredio te losim epitetima, a 2 godine si bila sa njim dala si mu sve sto je potrebno da neko shvati da ga volis"

-" nisam tako mislila, bila sam bijesna  i skupilo mi se sve..."

-" Znas sta je najjace?"

Izustio je cinican smijeh koji brzo zaustavi

-" Najjace je sto su svi oko nas shvatili moje ponasanje, Aleksandar, Nik, Paulo, Karl, moji roditelji, Alina koja je moja devojka je cak sumnjicavo pitala... svi su shvatili samo ti nisi! Nikada necu shvatiti sta si vidjela u njemu i drzao sam se dalje od tebe koliko god sam mogao ali na kraju nisam uspjeo jer dijelimo isto drustvo. No i tada nisam umjesao prste u tvoju srecu sa njim..."

Spojio je svoje oci  koje postaju crvene sa  mojim

-" ne gledaj ne tako zbunjeno princezo nikad ne bih voljeo da znas kako je to kad das sve od sebe za nekog, a taj neko  volo drugu osobu i svi oko tebe vide, ali samo ta osoba ne vidi."

-" Molim te stani"

Povucem ga za ruki jer opet krene da odlazi od mene

-" nikada nisam prilazila da se pomirimo zbog drugih u ekipi vec zbog nas... Zbog mene i tebe... I uzasno se kajem zbog svega izrecenog jer ti si moj  najbolji drug  od kad sam saznala za svijet oko sebe i niko nikada nece moci da te zamjeni jer znam da me volis koliko i ja tebe..."

Istrgao je svoju ruku od mene

-" Ne volimo se na isti nacin..."

-" Neytane molim te"

-" Ne ljutim se okej? Ne ljutim se za sve sto si rekla evo sve sam zaboravio..."

-" razgovaraj sa mnom Neyt. Mnogo toga nismo rekli jedno drugom"

-"  Sve sam rekao i nisi shvatila... dosta sta sam uradio i nisi shvatila... mozda je tako najbolje da ne shvatis."

Brzo obrisem svoje suze sto i on uradi dok  odlazi ka sumi. Poznajem ga i taj bijes mora negde da ode.

LAURAWhere stories live. Discover now