9

2.4K 145 7
                                    

Odpratio sam Alinu kuci, te sa momcima krenem kod Paula na rucak. Naravno da su samo cekali da Alina ode da bi me ispitali ali nisam im nista rekao ne zelim da im kazem jer znam da bi sva cetvorica krenuli na njega i to bi nas dovelo do haosa veceg nego sto je sada. Nego sto ce biti.

Malko su zaboravili na ruke i krenuli su o proslavi koju moji veceras prave. Sto mi je bilo drago jer ne mogu da se vise ponavljam.

-" Trebali bi natjerati i Lauru da ide sa nama"

Paul zapocne

-" Prvo bi trebao da joj se izvinis, pretjerujes i odavno to pricamo"

-" nema nista od toga"

Odmah se ogradim

-" Neytane, ona je deo nase porodice svidelo se to tebi ili ne i volimo je koliko i tebe zato moras da smiris svoju napetost sa njom. Shvatili smo sta te je povredilo i ne zelis da pricas sa njom ali nemas pravo da je stalno provociras"

-" nije na meni da ista kazem ali slazem se sa njima."

-" ja se drzim dalje od nje"

-" provociras je bez potrebe"

-" ne, porovocira i ona mene vrlo cesto"

-" samo ti ne vidis koliko je povredjujes svojim glupostima"

Aleksandar koji je uvijek miran progovori po prvi put

-" Nikad se nisam mjesao ali zaista Neytane koliko god je ti volisi mi je volimo poprilicno. Mi smo porodica, nas 6 cini krug koji ne smije da se raspadne nikada. Zato bar pokusaj da je natjeras da dodje na proslavu"

Telefon mi zazvoni, te se javim kulirajuci momke.

-" ćale"

-" Nista ne brinite, nije strasno. Odmah dolazim"

-" sta!?"

U glas su rekli, ali Paulo je bio pored mene pa je cuo

-" kakva policija!?"

-" Policija"

Smireno sam potvrdio i krenuo ka kuci.

-" Sta se desava? Kakva policija ne nerviraj me vec progovori dosta mi je izbjegavanja istine"

-" ukratko Laura i Stiven su raskinuli, Pretukao sam Stivena i malo kasnio na kupanje."

Nijesu naravno ostali mirni krenuli su za mnom sa milion pitanja, a kako tajni nema medju nama nisam imao kud vec da im u putu objasnim i da im odmah zabranim da odu da ga tuku.

-" Gad!"

-" jebacu mu sve zivo kad ga se dokopam"

-" momci vec sam rekao da necete uraditi nista osim da budete sa Laurom. Voli tog gada ma koliko me to boljelo da priznam.

To poslednje me je gusilo i nikada nisam rekao na glas ali izaslo je iz mene kap porazna cinjenica

-" voli ga i trebate joj"

***

-" Uhapsen si radi narusavanja javnog reda i mira i fizickog kontakta sa Stivenom Lockwoodom"

-"znam"

Mirno sam pruzio ruke i dao znak Karlu i Aleksandru kao najmirnijim u ekipi da objasne mojima sve. Tisina u autu, potom pritvor i naravno resetke me sacekaju cim dodjem. Nije mi zao, ne kajem se jer opet bih isti. Bar prema sebi nikada nisam bio kukavica. Oduvijek sam jasno znao da volim Lauru i da nikada ne bih kvario njenu srecu sa Stivenom pa sam se i povukao. Taj covek je unistavao dok nije shvatio da su joj momci kao braca, a da ja i ona ne razgovaramo mesec dana pre pocetka njihove veze.

Skot od Stivena mi je prisao, trazio broj, potom u trenu shvatio da nisam lik koji je gleda kao sestru pa je namjerno isao sa ciljem da me povredi. Nesto sto niko ne znaz nesto sto sam sakrio od svih je da je Sriven Lockwood nosio prezime svoje majke jer ga moj otac nikada nije priznao kao svog sina. A ja? Od kad je namjerno poceo da se priblizava Lauri mrzim svaku pomisao da mi je negde tamo polu brat i da uziva sa njom meni iz inata...

-" jako mi je drago da te vidim ovakvog"

Dva policajca udju te mi stave licice koje jos jednim zakace na resetkama, a on se pojavi iza ugla

-" Istina je da tek za 4 meseca dobijam mjesto u policiji ali zar si stvarno mislio da nemam nacina da te ubijem na mrtvo ime zbog onoga u parku"

-" odvezi mi ruke pa da se igramo"

-" ooo ne, ne druze moj, ne. Pretuci cu te radi nekih starih dugova takodje"

Snazno me udario sakom u stomak.

-" izbjegavaj lice"

Rekli su panduri pre nego ovaj krene da me udara gde god stigne. Boljelo je ali sam se i smijao svemu ovome.

-" Mili pa zar pederski da se tuces?"

Rekao sam kroz bolan smijeh

-" Sta je mili umor te brzo stigao?"

Pljunuo sam krv jedva stajuci na noge

-" ta plava sljivica na oku ti bas dobro stoji, i drugo bih ti zatvorio da me oslobodis da mi budes sladak"

Naravno da nije pricao vec je nastavio da me udara svom snagom.

-" kurvin sine makni lisice kopile malo!"

Bilo je dovoljno da ga isprovociram da me udari u lice sto je i cilj jer imam svedoke da sam u pritvor otisao bez modrica, a da cu ako me tuzi imati modicu"

-" Sin si olosa i probisvijeta, picka si na oca... jebao sam ti zenu koji volis, a ti si samo mogao da je provociras i nista vise. Voli mene, vristala je moje ime, vatrena je i koristio sam njeno tijelo. Jebao sam je jako iako je nikada nisam volio."

-" Kurvin sine mene je zamisljala i ti to dobro znas..."

Tu se zavrsava svijetlost, vec osjecam tupu bol i padanje na koljena nakon udarca koji mi je zadao.

LAURAOnde histórias criam vida. Descubra agora