Na predavanjima bio je rezervisan, a moj pogled nikako nije mogao sa se skloni sa njega. Odavno se ovako osjecam samo pritiskala sam sebe, no kako sam osjetila pojedine emocije sa Stivenom shvatila sam da odavno nisam cista kad je rijec o Neytanu. Ne gledam kao kao druge momke i mozda sam se ubjedjivala da je to jer je postao rezervisan prema meni ali nikada nisam zeljela vise nego pre 2 dana poljubac sa nekim.
-" Imam suludu ideju"
-" ne cudi nas, bio si miran, a to je znak da razmisljas"
Aleksandar i Karl su se zezali ali i Neytana natjerali da se okrene prema meni, Paulu i Niku. Nase oci su se kratko spojile ali je on odmah sklonio pogled
-" Znate da imamo onu vikendicu u Boči?"
Da znamo da su kupili vrlo malu vikendicu na par sati voznje od Hanvera njegovi roditelji prosle godine. Postoji hodnik, kupatilo i dnevni i kuhinja. Mozda ne izgleda malo ali jeste...
-" pa, zasto ne bi otisli sa vrecama za spavanje, tonom hrane, rostiljem i lap topom za vikend?"
-" To nije losa ideja"
-" nije uzecemo dva auta Neytan i Paul nek voze, potrpacemo stvari i neka nas za vikene"
-" sve je to super ali najavili su u nedelju provalu oblaka"
-" pa? Mi u ponedeljak nemamo predavanja i mozemo se vratiti u ponedeljak ujutru. Subota je suncana, a rostilj odavno nismo pravili"
Neytan i ja nijesmo nista pricali, ali momci su usli u debatu i na kraju dosli do rjesenja
-" idemo zar ne? Ney, Princezo?"
-" Idemo, uzecu lap top i filmove"
-" spremicu auto"
-" sjajno, skini film jer nema interneta tamo, signal je sra*e"
-" Nema problema"
***
Dan pred odlazak sam spremila grickalice, 4 film, lap top i bezicni punjac u slucaju da struja nestane. Majka se bunila jer nedelja ce biti uzasna ali nisam htela da odustanem od puta. Dopada mi se to mjesto okruzeno sumom, daleko od ljudi... bili smo jednom i uzivala sam ceo dan.
-" Princezo stigli smo"
Vukla sam torbu sa tehnologijom i torbu sa toplim udobnim stvarima dok zateknem pred vratima ni manje ni vise Neytana koji stoji prislonjen uz auto. Ja, Neytan i Paulo idemo istim autom? To nisam ocekivala.
-" zdravo, dobar dan teta Vanessa"
-" dobar dan Neytane, cuvajte se i javite kad stignete"
-" Vazi mama"
Neytan je uzeo moje stvari i spakovao ih, dok Paul udje na zadnje sjediste koje je natrpalno svim i svacim!? Stvarno Paulo ja i Neytan naprijed?!
-" odmah da se dogovorimo da ja pustam muziku"
-" ne sumnjam"
-" spakovali smo tonu hrane, tonu pica. Nik vozi Karla i Aleksandra kojim je natrpanije. Nas 6 spakovalo je odjecu, pidzame, vrece, rostilj... "
Malo je zacutao
-" a znate sta je najjace sto nemamo zamrzivac, ne znam da nam se meso ne pokvari. Ma da svijeze smo uzeli i cuo sam da smije u frizider. Ja sam predlozio da sve isprzimo valjace nam"
Znam sta radi mlati gluposti da ne bi bilo neprijatne tisine ali nije mogao ceo put da prica pa je na kraju i sam izgubio teme.
-" Dobro je, mislio sam da se neces gasiti danas"
-" pa kad si ti tako pricljiv"
-" jesam jer uzivam u vasim naglim odlukama"
-" aa ne zezaj kompa mrsko ti da odes bez Aline"
Moj kraicak oka ga je posmatrao i nisam mogla da ne vidim taj skriven smijesak koji pokusa sakriti.
-" Mogu je zvati da dodje. Ne bi bio prvi put da okupljamo pridoslice"
-" Ne bi nam bio"
Ironicno procvilim dok on sklanja smijesak sa usana.
-" pa zar ti nije drago princezo da konacno razumijem cari ljubavi i zelje za nekim? Tesko je bilo posebno tebi da pretrpis nas, a da ga ne dovedes iako si znala da ga mrzim"
-" hey vas dvoje molim vas ocu sad malo tisine pricali smo cijelim putem"
-" ti si pricao"
Rekli smo u isto vrijeme te se onako zacudjeno pogledamo i nervozvno skolimo pogled tren kasnije
-" Ja sam uvijek pitala sve vas za misljenje ti si kao i sad uvijek cutao kada god bih nesto rekla"
-" Za razliku od tebe Laura pamtim sve sto si mi ikada rekla, pamtim sve sto volis i sto ne volis i ne pitam te za misljenje jer ga prokelto znam. A ti ne slusas ili cujes samo ono sto ti zelis"
-" ja slisam Neytane!! Ti sa mnon ne pricas vec 2 godine!"
-"Ali sam ti rekao pre 2 godine da ga ne zelim pored nas, da nije za tebe i da ako izaberes njega zaboravis na mene"
Nisam tada shvatala to ozbiljno
-" i zato prestani da glumis kako sam ja kriv za nase prijateljstvo"
-" da si jednom cuo sta pricam, znao bi da sam bila spremna na sve da ga opet vratim i da bude kao prije"
-" kad? Kad si me izgubila i kad si shvatila da je retard od Neytana imao pravo za sve i da nece kao tvoje poslusno kuce da pogazi svoju rijec"
-" Vas dvoje!"
-" ne Paulo pusti ga, nek kaze sta ima. Svjestan je da sam ga molila da mi kaze sta da uradim da budemo bolji!"
-" ne mozemo da budemo boli kad si bila njegova! I kad su svi tvoji prilasci meni bili radi mira naseg kruga, a ne mene i tebe!"
-" nije istina! Vrlo dobro znas koliko si mi bio drag"
-" a i ti vrlo dobro znas da nikada necu pristati sa budem na istoj vagi sa njim!"
أنت تقرأ
LAURA
عاطفيةOva grupica prijatelja bila je nerazdvojna od malih nogu. Aleksandar, Paul, Nik i Karl su Lauru koju su gledali svoju sestru zvali "princezo" i voljeli je vise od svega S druge strane Neyran je bio deo grupe, sjajan prijatelj svima osim njoj. Nikad...