8

2.3K 155 10
                                    

Neytanova perspektiva

-"Kasnim, znam ali imao sam obaveza"

Ostavio sam pice i grickalice na stolu u kucici te svucem majicu da im se pridruzim na kupanju.

Alina i Ines su bile se suncale, dok su se momcu zezali kao dijeca u jezeru.

-" zasto kasnis?"

-" obavezee"

-" tvoja obaveza je dosla na vrijeme!"

Alina me poljubi te u sledecem trenu pogleda u moje ruke sokirano ih povlaceci ka sebi.

-" sta to se desilo?"

-" mala nezgodaz nista strasno"

Nada da momci nijesu culi je i zvanicno propala jer su u tren oka dosli da vide zasto se Alina tako sokirala.

-" sa kim si se pobio!?"

-" Nisam"

-" jesi! Veceras ja proslavu tvoji ce te pitati isto"

-" Alina ce staviti malo pudera na rane, nije strasno pao sam i to je to"

-" ne lazi"

I naravno da nisam rekao sta se desava i zasto su mi ruke u modricama. Nisam zeljeo ni da dam najmanju naznaku da sam umalo ubio smrada od batina.

-"Ja idem na kupanje i necu da trosim ovaj divan dan na vase teorije zavjere"

Odplivao sam poprilicno daleko gde se okrenem na ledja i nastavim da plutam.

****
-" da li vidis sta si uradio?"

Pitao sam smireno skota koji se osjecao mocno nakon sto je rasplakao Lauru i doveo do te faze da ona koja uvijek ima sta da kaze zacuti pred njim. Nikada nisam i nikada se ne bih mijesao u njen izbor ali kada sam rekao da on nije za nju nije me slusala.

-" Aaa jos si mi ti samo trebao princ licno! Zbog tebe se sve ovo desava!"

Njegovo samopouzdanje me je poprilicno nasmijalo. Da mozda je nabildovani pandur ali je jasno kako ce zavrsiti.

-" Rekao sam ti da se drzis dalje od nje i da nisi pravi za nju... natjerao si je da place, a dok nisi ukapirao da smo joj porodica si je vrlo vrlo cesto znao i rasplakati"

-" Sve dok je ti nijesi tjesio je dobro, ne mjesaj se u ovo"

-" oo itekako cu da se mjesam, vec sam se umjesao jer nisam ti prisao da bih sa tobom vodio razgovore. Odavno imam na umu jednu sitnicu."

-" Ja sam joj prvi prisao, sto je slijepa pa nikada nije vidjela da si zaljubljen u nju nije moja stvar. Ja sam imao petlju da joj pridjem, a ti nisi mali tatin sine! Nisi nikada imao muda da joj pridjes i da priznas da je volis! Ja sam joj bio prvi, ja sam je ljubio ti si samo mogao da gledas i da je provociras jer si znao da voli mene batice"

Nasmijao me je, zaista me je nasmijao jer cuo sam taj razgovor i sve sto joj je rekao.

-" pa prijatelju ti si kako vjetar dune, malo je bila sa tobom, malo je voljela tebe, a malo je i zamisljala mene i voljela mene iako je ti ljubis... znas li sta oces na kraju? "

-" ubicu te"

dopustio sam da me prvi udari jer ne bih nikako smjeo da prvi zapocnem tucu. A kad je doslo do udarca nisam se libio da ga iskasapim na podu parka. Ljudi su me uzalud vukli lupao sam ga kao vrecu, kako onda kad treniram i zamisljam njega. Snovi se ostvare, a stari dugovi se naplate"

-" nikada vise prokleti gade da je nisi uvredio, nikada vise da joj nisi prisao! Kunem se u sve svoje da cu te tuci dok sam ziv i da vise nikada necu biti po strani vec glavna karika koja ce vas razdvajati. Prokleti skote ni ne znas je, ne znas koliko je vjerna i pozrtvovana bila prema tebi olosu, a ti je vredjas i ponizavas! Pustite me da mu objasnim nesto sto nije imao ko da mu objasni prije. Laura je najsavrsenija zena na svijetu!"

Pokusavao sam da se otrgnem  ali uzalud jer su ga ljudi sklanjali onako pretucenog

-" nju niko nikada ne smije da uvredi skote jedan, nju si rasplakao i to je znak da ces i ti da places! budi srecan jer sam sa ovde da su te Paulo ili Nik culi ne bi bio ziv jer bi te sva trojica udarali do smrti!"

Trgnuo sam se iz misli i pogledao ka ekipi koja me doziva uporno. Ne prestajem da mislim na tog skota i jos bi ga tukao, tukao bih ga do smrti jer niko nikada ne smije da je uvredi. Ona je princeza, do duse malo muskarasta princezc ali je nasa i ma koliko me boljelo sto je nasla bas ovog lika za  decka, sto ga je poljubila... sto sam ostao bez hrabrosti da budem taj koji ce joj reci sta osjeca niko nema pravo da je uvredi. To sto ja i ona jedno drugom kazemo svasta je drugo znamo se od rodjenja ali bilo ko drugi pa da mi je i najblizi da je na bilo koji nacin rasplace bi bio kao i Stiven pretucen do smrti.

LAURAWhere stories live. Discover now