Sarhoş

24 2 2
                                    

Bir kız çocuğunun hayatı, ilk aşkı, ilk sevdiği, en kıyamadığı, en kıymetlisi babasıdır babası olmayan kızlar peki onlar için en kıymetlisi kimdir? İlk aşkı? Hayatı kimdir? Baba bir kız için hayattır, nefestir eğer bir kızın babası yoksa hayatıda yoktur. Babasının göstermediği ya da gösteremediği sevgiyi hep bir erkekte arar ve kaybeder yine.

Hiç bişey den korkmayın. Korkmak kaybetmektir, korkmak ölümdür, korkmak yalnızlıktır. Korkmak berbat bir histir, eğer bir şeyden çok fazla korkarsanız o başınıza gelir hiç bişey den korkmayın kaybetmek, ölüm, yalnızlık gibi şeylerden bahsediyorum. Eğer ki bir gün yalnız kalırsanız şu sözü hatırlayın " Bu bir sınav ben yalnız değilim Allah yanımda benim. Dua edeceğim bütün bu sıkıntıların geçicek." bu sözü unutmayın çünkü Allah yanımızda biz dua edeceğiz sadece birini kaybederseniz evet ayağa kalkması zor oluyor ama inanın geçiyor zamanla, bende çok kaybettim, yenilgiye uğradım, zorbalığa mahkum oldum. Ölümün beni kurtarıcağına inandım. Denedim ama olmadı kızlar kurtardı ve anladım kurtarmaz... Ben anne ve babamı kaybettiğimde tam beş yaşında bir kızdım. Orada bir adam vardı bana tecavüz etti. Çok korkmuştum, kasıklarımdaki ağrıyı tarif bile edemezdim bundan bir yıl öncede yaşadım aynı olayı ama ayaktayım sizde ayakta kalın yalnız değilsiniz.

" Ezgi!"

" Yaaaa!" kızların gelen sesine kalktım ve odanın kapısını açıp dışarı çıktım. " Kızlar! Ya uyuyordum!" dedim. İkiside kahkaha attılar. Onların üzerine atladım. " Siz görürsünüz." dedim.

Telefonum çaldı.

Mert arıyor...

Telefonu açtım. " Alo? " " Hayal neredesin? İşe gel artık bir zahmet."

" İş? Aaaaa işe gelmedim!"

" Çabuk ol toplantı var. "

Telefonu kapatıp odama gittim üzerime baya açık beyaz bir crop ve etek giydim.

Şirkete geldiğimde odada bir kadın vardı benim yaşlarımdaydı çok çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şirkete geldiğimde odada bir kadın vardı benim yaşlarımdaydı çok çok güzeldi.

" Öyşe yani Mert' çiğim. "

Mert' çiğim? Neyin derdinde canına mı susamış?

" Aaa Hayal de geldi bzi daha sonra konuşuruz." dedi Mert.

Kadın " Peki." diyip çıktı. Mert kapıyı kapattı gözlerinden ateş çıkıyor gibi hissediyordum. Nedense bir kıskançlık oluştu içimde.

Duvara yaslanmıştım ve Mert' in bakışları karşısında eriyordum.

" Korkma aşık değilim ona. "

" Ne korkacağım ya! Saçmalama patronumsun sadece."

Dibime kadar girdi ve elini çeneme koyup gözlerimi gözlerine sabitledi. Kalbim tekledi o an.

" Üzüldün sanki bir an."

" H... Hayır ya banane."

" Teyzemin kızı o şehir dışındaydı gelince uğramış. "

" Açılama yapmana gerek yok. "

" Akşam bir iş yemeği olucak oraya geliceksin."

" Tamam gelirim."

Kapı çaldı.

" Mert bey sizi bekliyorlar!"

" Geldim! "

🙈

Akşam olmuştu güzel bir elbise giyip, makyaj yaptım kışkırtıcı derecede güzel kokan parfümümü sıktım.

Akşam olmuştu güzel bir elbise giyip, makyaj yaptım kışkırtıcı derecede güzel kokan parfümümü sıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden çıktım Mert kapının önündeydi takım elbiseyle aşırı çekici durmuştu.

" Selam." dedi. Gülümsedim ve,
" Selam. " dedim. Arabaya bindik baya kısa olmuştu elbise umarım bu gecenin sonu çok farklı bitmez.

" Bu elbise yakışmış sana." dedi ve yutkundu.

" Teşekkür ederim." dedim.

Restorana geldiğimizde arabadan indik ve rezerve edilen masaya geçtik. Diğerleri geldi. Tam üç kişi.

" Merhaba Hayal." dedim

" Merhaba Furkan."

" Can."

" Bende Ömer."

" Çocukluk arkadaşlarım olur kendileri."

" Aaa ne güzel. "

Dedim.

" Ya bişe diyeceğim Hayal var mı bana göre kız arkadaşın ayarlarsan."

Dedi Ömer kahkaha attım.

" Bilmem isterim ki tanıştırırım. " dedim.

" Bakın anlıyor halimden ama sevgilim var maalesef. " dedi Ömer.

" Aaa ne güzel ciddi mi? "

" Evet ciddiyiz." dedi.

Yemek yedik baya içki içmiştim kafam uçuyordu resmen diğerleri kalkmış sadece Mert ve ben kalmıştık.

" Hayal içme artık. "

Bardağı alıcakken elini tuttum ve okşadım.

" Neden? " dedim.

" Hayal hadi eve artık. "

Elimden tutup otoparka götürdü. Yakasını tutup çektim ve dudaklarına yapıştım karşılık vermedi ama ittirmedide. Ayrıldım.

" Hayal eve."

" Odana gidelim. "

" Hayal eve!"

" Mert bağırma!"

Kustum üstüne.

" Gel buraya ya." dedi ve arabaya bindirdi. Gözlerim yarı açık yarı kapalıydı onun evine gelmiştik. Çok güzel bir evi vardı.

" Bu gece uyumasak?" dedim.

Önce gözlerime bakti bir yandanda göğsünü okşayan ellerime.

Bölüm sonu

Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)

KİMSESİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin