Aile Yemeği ( +18 )

30 2 2
                                    

1 hafta sonra ;

İşten ayrılmadım çünkü paraya ihtiyacım var ayrıca onun gözlerini görmeden yapamam. Şuan toplantıdayız sırf Mert kıskansın diye en açık elbisemi giymiştim.

" Evet ne dersiniz? Oteli yapalım mı?"

" Yapın yapın..."

" Mert bey bütçe ayırmadık ama..."

" Hayal' im susar mısın?"

" Hayal' im derken pardon da? O hayaller battı! Siktiniz o hayalleri!"

" Hayal sus rezil olduk."

O an bize bakıp gülen insanları fark edip sustum. Toplantı bitince odasına geçtik beni kapı ile arasına aldı.

" Ne yaptın?"

" Ne ne yaptım? "

" Kokun başımı döndürüyor Hayal, dudakların, gözlerin. "

" Mert bırak beni ne olur. "

" Çok güzelsin." dedi, boynumu kokladı o anda içimden onu öpme isteği geçti ama olmaz.

" Kokun çok güzel." dedi.

" Mert yeter!" dedim ve onu ittirdim.

Bana yine yaklaştı." Olmuyor Hayal yapamıyorum. " nefesini yüzüme verdi." Mert... " " Kokun olmadan, sesin olmadan, bana sarılmadan, gözlerine bakmadan." dedi ve dudağıma yapıştı karşılık vermedim ayrıldı alnını alnıma yasladı.

" Gitme be Hayal' im sensiz olmaz özür dilerim ama kız zorladı tutuyotdum ben yoksa kendimi."

" Mert ben sana güvenemem ki. "

" Neden? "

" O gün bana dediğini unuttun galiba! Eşim ve sevgilimi aldatırım dedin."

" Bebeğim vallaha sinirden dedim."

" Mert gerçekten mi? "

" Evet güzelim. " dedi. Dudağına yapıştım karşılık verdi ve masaya otuturdu beni kadınlığım ıslanmıştı ve şuan tek istediğim onunla sevişmekti! Kapısını kilitledi ve bana geri geldi parmağını kadınlığımın içine soktu!

" Ahh! Mert hızlı ol ne olur Ahh! "

" Bağırma güzelim biri duyucak."

" Off! Ahy!"

Mert çok hızlı gelgit yapıyordu en sonunda erkekliği ile içime girdi.

" Mer.. Ahh!"

" Çok yorucam seni bu gece."

" Tamağ ahh!"

İkimizde boşaldık. " Dur güzelim kıpırdama. " dedi başımı onaylar anlamda salladım. Kadınlığıma dili ile gel git yaptı! " Mert azıcam yine yapmah."

Öptü yaladı yine azmıştım. " Mert içime gir aşkım hadi. "

" Bekle bana gidelim. "

Dedi. Bekleyebilir miydim? Arabaya bindik arabada çok fena olmuştum çok ihtiyacım vardı ona. " Mert elininle oyna bari çok kötüyüm."

Parmağını içime soktu ve hızlıca gelgit yaptı. " Ohh! Hızlan bebeğim! " dedim ve daha çok hızlandı tam boşalacağım anda eve geldik ve parmağını çekti eve girdik deliler gibi öpüştük boynumdan öptü yatağa yatırdı ve üzerimdekileri çıkarıp içime girdi.

" Ahh! Hızlı ol tamam mı?!"

Saatler böyle geçti en sonunda kapı açıldı içeri birileri girdi neyseki boşalmıştık. Üzerimizi giyip aşağıya indik. Mert' in annesi ve kardeşiydi gelenler.

" Merhaba kızım oğlum hayırdır bu güzel kız kim?"

" Asistanım aynı zamanda da anneciğim gelinin."

" Yaaa ne güzel pek memnun oldum kızım ee akşama bize gel yemeğe?"

" Bende çok memnun oldum efendim ama kız kardeşim gibi sevdiğim arkadaşım evde tek."

" Onu da al gel kuzum. "

" Sorayım bir işi yoksa gelir. Adınız? "

" Pelin kızım. "

" Memnun oldum Pelin hanım bende Hayal. "

" Hanım, teyze yok anne var güzel kızım."

" Ben biraz zaman istesem?"

" Neden? "

" Akşam söz anlatıcağım Pelin teyzeciğim."

" Peki kızım. " dedi elini öpüp çıktım. Mert peşimden geldi." Onunla konuşabilirim?" " Hayır sadece bian kötü oldum. Annene anne demeyi çok isterim. "

" Peki sevgilim ben bırakayım mı?"

" Olur sevgilim. Hem bşraz daha yalnız kalırız."

" Bana bak güzelim sen böyle istekli olunca sertleşiyorum."

" Onun için demedim hemen fesat anla ya."

" Haa ben yanlış anladım kusura bakma. "

" Mert aslında bu şeyi yapmak seninle eğlenceli ama sürekli yapmasak? Ben 5 yaşımda tecavüze uğradım da... "

" Tamam birtanem, nasıl istersen öyle olsun güzelim o şerefsizi bir bulsam gebertirim de. "

Güldğm ve ona sarıldım. Oda bana sarıldı beni eve bıraktı bende güzelce hazırlandım makyaj yaptım ve çıktım Mert gelmişti arabaya bindim.

" Baldız? "

" Biri ile buluşacakmış özel birisiymiş."

" Baldız hızlı hahaha! "

" Hahaha! "

Evlerine geldiğimizde önce lavoboya gşttim ve merdivenlerden aşağı inerken Mert' in babasını gördüm.

" Bırak bırak! Baba! İmdat!" " Sus kız!"
" Anne baba!" " Anne babanız öldü! "
" Nasıl çarptım?! " " Babam ölme! "

Bir anda gözüm karardı ve tökezledim.

" Hayal?!"

" İyiyim gözüm karardı sadece."

" Açsındıe belki gel yemek ye geçer hadi anne."

" Tamam oğlum. " sodraya oturduk onlara hayat hikayemi anlattım.

" Kötü olmuş. Anne baba her şeydir. "

Dedi Pelin teyze. " Ondan bir gün sonra tecavüze uğradım ben ve kendime gelmem çok uzun sürdü. Babam o gün parka götürecekti ama hayal oldu. "

" 5 yaşındaki bir kıza tecavüz mü?"

Dedi Esila. " Evet maalesef." dedim ve Salih beye baktım." Salih amcaya baktım nefretle baktım korkmuştu eli ayağına karışmıştı.

Yemekten sonra çay içmek için kaldım. Şuan bir sıkıntımız yoktu.

Bölüm sonu

Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)

KİMSESİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin