Salih amca sürekli tedirgin bakıyordu anlatmıştım artık zaten bana o şerefsizliği yapan insanı nasıl unuturum ki?
" Ben artık müsaade istesem?" dedim.
" Kızım bu gece burada kal ne olur." dedi Pelin teyze. " Ya arkadaşım evde tek, tek kalmasın çok korkar o bensiz."
" Kzı başınıza tek mi kalıyorsunuz?"
De Pelin teyze. " Evet Pelin teyzeciğim ama alıştık artık." dedim." Olmaz öyle! Mert bundan sonra sende kızlarla kalıcaksın hatta isterseniz evde alırız ara... "
" Bunlara gerek yok Pelin teyze. "
" Olucak. " dedi Pelin teyze.
" Peki. " dedim, başım dönmeye başlamıştı." Ya ben müsade istesem başım dönüyor da biraz dinlenirim. "
" Hastaneye gidelim mi hayatım? "
" Yok yok gerek yok. " dedim ve ayağa kalktım ama ayakta duramayıp oturdum.
" Hayal' ciğim ısrar..."
" Uyusam geçer." dedim, Mert elimi tuttu ve kaldırdı ve elini belime sardı." Peki öyle diyorsan. " dedi. Gülümsedim ve vedalaşıp çıktım Mert beni eve bıraktı." O adam o adam o adam. Bana tecavüz eden adam. AAAAAAA!"
Melisa odaya geldi. " Kuzum ne oldu?! İyi misin?! "
" Melisa'm." dedim ve sarıldım. Ona olanları anlattım beni teselli etti.
1 ay sonra ;
Hızla lavoboya koşup kustum.
" Hayal!" Melisa sesleniyordu. Mert bizle kalmıyordu çüünkü Melisa rahatsız olur diye istememiştim." Hayal! Hayal kapıyı açar mısın?"
Lavobodan elimi yüzümü yıkayıp çıktım.
" Melisa iyi değilim ben."
" Siz Mert iel ne kadar birlikte oldunuz?"
" Ne alaka?"
" Sen bi de!"
" Hımm on on beş falan."
" Ehh yuh! Çüş! Tamam neyse evde bekle ben gelicem tamam mı bi yere kaybolma uzan."
" Tamam kuzum."
Dedim. Melisa çıktı bende uzandım. Televizyonda saçma sapan programlar vardı Mert hasta olduğumu bildiği için iyileşene kadar gelme demişti.
Onu özledim. Kapı açıldı." Çikolatam! Geldim! " Melisa." Gel gel!" dedim.
Elinde eczane poşeti verdi bana uzattı.
" Yürü git bunu dene çift çizgi olursa hayırlı olsun tek çizgiyse sıkıntı yok."
" Kanka saçmalama ya. Yoktur dimi?"
" Vardır."
" Off! Ya ne yapıcam ben varsa Mert'e ne derim?"
" Babası olarak bakmak zorundasın."
" Kolaydı demek. Tamam bekle."
Tuvalete gittim ve testi yapıp beklemeye başladım.
" Off! Off! " sonuç çıktı.
"Melisa! Bak!"
Melisa geldi. " Neye bakayım tövbe de imanlı kızım."
" Kanka niyetin farklı mı? Testin sonucuna bak dedim."
" Haaa!" dedi ve baktı. " Lan oha! Teyze oldum!"
" Neeeee?!" dedim ve teste baktım şoka girmiştim klozetin kapağını kapatım oturdum.
" Ben Mert' e ne diyeceğim? "
" Çabuk git ve söyle. "
" Off! Başka çare yok düşüremem bebeği bilerek ya. "
" Yani."
Hazırlanıp çıktım ve şirkete geldim.
" Hayal hanım hoşgeldiniz."
" Hoşbuldum Mert odasında mı?"
" Hayır bi toplantısı var çay kahve bişey içer misiniz beklerken? "
Ne zararlı ki bebeğe? Çay içeyim bari ne olacak çaydan. Kahveden olur da çaydan olmaz.
" Çay alıyım ben Mert' in odasındayım. "
" Peki. " dedi kız. Odaya geçtim toplantı ne zaman biter acaba? Karnıma baktım." Şiş mi acaba? " dedim.
Mert girdi o sırada. " Demek benim ileride ki eşim beni ziyarete gelmiş."
" Evet ileride ki kocam sana bişey demem lazım ama ayak üstü söylenecek bişey değil."
" Söyle."
" Akşam desem."
" Peki akşam bizimkiler yok bana gelirsin."
" Peki sevgilim ben ev..."
Tuvalete koştum ve kustum.
" Hayal! " dedi Mert.
Tuvaletten kusmam bitince elimi yüzümü yıkayıp çıktım.
" Bişey yok yakışıklım. "dedim ve sarıldım.
" Bizi bırakma. " dedim.
" Bizi derken? "
" Bizi işte ya bırakma tamam mı? "
" Bırakmam sevgilim. " dedi.
Akşam olmuştu yemeğe gittik oturduk.
Nasıl gireceğim ki konuya? Acaba pat diye hamileyim mi desem? Oldu Hayal bide bayılsın adam tam olsun.
" Konu nedir hayatım?"
" Konu... Mert baba olmak
ister miydin? "" Evet senible bi bebeğimiz olmasını her leyden çok isterim tabi ki."
Gözlerimden akan bi kaç damla yaşı sildim.
" Mert ben ha... Hami... Hamileyim."
" Ne?! Çok güzel bir haber bu sevgilim baba oluyorum herkese benden tatlı lan! "
" Mert sakin. " diyip güldüm.
" Ne sakini kızım bebeğim oluyor bebeğim! "
Dedi ve beni kucağına alıp döndürdü.
" Mert dur bişey olucak! "
" Tamam doğru. " dedi.
Dedi. Beni yere indirip elini karnıma koydu." Babacığım kuzum prensim
ya da prensesim. "Dedi, içim ısındı bian.
Beni eve bıraktı yanağımdan öpüp elini karnıma koydu.
" İkinizede iyi geceler yarın akşam için bi yemek ayarlıyorum annemlere heberi veririz."
" Olur sevgilim." dedim ve arabadan indim. Eve gelip karnımı okşadım ve ona masal anlatıp uyudum.
Bölüm sonu
Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZLER
Teen Fiction" Öldük mü? Hayır. Yaşıyor muyum? Hayır." Hayatını annesiz ve babasız geçirmiş, kimsesi olmayan yetimhanede hep dışlanan bir kız. Hayatına son vermeyi düşünüyor. Peki babası ve annesinin ölümüne kim sebep oldu? Neden öldüler? Kim öldürdü? Diğer yand...