Çıkma Teklifi

18 2 2
                                    

Uykumu yarı almış gözlerim şişmiş bir şekilde işe geldim Mert başka bir kızla konuşuyordu!

" Tamam Mert beyciğim."

" Öyle yapalım Suna' cığım."

" Suna' CIĞIM sen biraz dışarı çık benim Mert ile konuşmam lazım."

Dedim ve ona yaklaşıp yanağını okşadım Mert' in yüzünde güller açmıştı. Suna denen pis yılan çıkınca ondan uzaklaştım.

" Mert ben dün için özür dilerim. "

" Hayır özür dileme haklıydın."

" Mert yapma böyle bende sana aşığım. "

" Hayal zorlaştırma..."

Dudaklarına yapıştım karşılık verdi ve eliyle belimi sardı kendine bastırdı nefessiz kalınca ayrıldım alnını alnıma yasladı.

" Ne olur bırakma beni Mert ne olur."

Dedim. İç çekti gözlerime baktı gözlerinin en derinine baktım kaybolmuş bir şey vardı. " Hayal seni çok seviyorum tek hayalim sensin." dedi. " beni..." kapı çaldı birbirimizden uzaklaştık.

" Gir!"

" Abişim."

" Esila'm. " dedi ve sarıldılar." Abi annem ile babam yine kavga ettiler bende yanına geldim." dedi Esila. "Off tamam kuzum sen biraz dışarıda bekle beni işimi halledip geliceğim yanına." " Söz mü?" " Söz abi sözü."

Esila çıktı Mert' te bana yaklaştı.

" Eeee bişey diyecektin?" dedi, yutkundum ve gözlerine baktım. " Şey benimde tek hayalim sensin."

Dedim o anda arsızca gülümsedi." Yaa şımartma beni. " dedi güldüm." Hadi kardeşine bak çok üzgündü sonra konuşuruz yine." dedim. " Peki sev... Yani Hayal."

" Çıkma teklifi et bence." dedim ve göz kırptım.

" Ederiz." dedi. Ben odadan çıktım ve şirketteki mutfağa gittim. " Hayal yüzünde güller açıyor hayırdır?" dedi Semra abla." Abla çok güzel şeyler olucak. " dedim." Kız yoksa bu Mert bey ile sen... " " Abla sesiz herkes duyucak, ayrıca daha olmadık olucağız. " dedim. " Bak o gönül eğlendirir, tek gece birlikte olup bırakır. " " Abla seviyor beni. " dedim.

" Demedi deme de."

" Demem canım. " dedim ve kahve aldım, işimin başına döndüm toplantı saati geldiği için Mert' in yanına gittim aklım Semra ablanın dediklerindeydi yapar mıydı? Beni o kızlar gibi kullanır mıydı?

Odaya girdim Mert bana ben ona baktım gözlerimde asla gitme der gibi bir ifade vardı şuan ona sarılıp beni o kızlar gibi kullanma diye ağlamak istiyorum. " Hayal?" " Şey... Iıı toplantı için karşı şirketten geldiler." dedim.

" Hah beklediğim haber gidelim bakalım." dedi. Esila eve dönmüştü. Toplantı salonuna gittik. " Merhaba." dedi Mert. " Merhaba Mert bey." dedi adam. " Merhaba efendim." dedim, adam bana yaklaştı elimi tutup öptü Mert kıskanmış adamı öldürecek gibi bakıyordu.

" Merhaba güzel bayan. " dedi adam.

" Acaba artık toplantıya mı geçsek!"

Dedi Mert.

" Peki. "

😋

Toplantı bitmiş Mert' in odasına geçmiştik.

" Hayır hani elini niye öpüyor piç herif!"

" Mert tamam oldu bitti."

" Ne demek oldu bitti?! Kızım ben seni sevmeye kıyamıyorum!"

O kadar güzel demişti ki kalbim tekleşmekti. " Mert... Yani olabilir hoşlanmış olabilir."

" Hayır! Hayır! Olmaz!"

" Küçük çocuk gibisin hahaha. "

" Akşam yemeğe gidiyoruz. "

" Müsait miyim sordun mu? "

" Yemeğe gidiyoruz. "

" Tamam tamam gidelim." dedim.

🌸

Akşam olmuştu ne giyeceğime bakıyordum.

Ne abartı ne de sade makyaj yaptım Ezgi geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne abartı ne de sade makyaj yaptım Ezgi geldi.

" Kimle buluşucaksın? " dedi.

" Mert ile bana aşık olduğunu dedi. "

" Yaaa. " dedi Ezgi.

" Evet ya biz birlikte olduk hatta."

" Hımm o zaman şunu giy."

" Olmaz ya kaç kere beraber olduk şimdi hamile falan kalırım daha tövbe ya."

" Sen bilirsin." dedi. Hazırlanıp çıktım evden Mert gelmişti bana baktı.

" Çok güzelsin güzelim."

" Sağol Mert sende çok yakışıklısın. "

Yemeğe gelmiştik kimse yoktu içki içmiştim sarhoş olmak istemiyordum.

Sandalyeden kalkıp önümde diz çöktü.

" Hayal' im seni çok seviyorum sana çok aşığım benimle sevgili
olur musun?"

" Evet! Evet Mert'im! " dedim. Beni kucağına alıp döndürdü kongetiler patladı fotoğraf çektiler sonra dudağımdan öptü karşılık verdim.

" Ne olur bırakma beni." dedim.

" Asla bırakmam sevgilim. " dedi.

Yemekten sonra beni evime bırakmak için arabaya bindik. Bacağımı okşadı.

" Seni çok seviyorum." dedi.

" Sana mı gitsek?" dedim.

" Hızlıyız." dedi sırıtarak.

" Çok. Hadi çabuk ol." dedim.

" Tamam güzelim. "

Ona geldiğimizde yarın yokmuşçasına öpüştük yatağa yattık beni soydu ve kadınlığıma elini götürüp okşadı.

" Ahh!"

" Çok iyi. " dedi.

İçime girdi sabaha kadar böyle devam ettik çok huzurluydum fakat canımı çok yakıyordu.

Bölüm sonu

Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)

KİMSESİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin