Düğün

17 2 2
                                    

Sabah kalktığımda ilk karnımı okşadım.

" Günaydın bebeğim." dedim ve kalktım üzerime güzel şeyler giydim ve Melisa' nın yanına gittim. " Teyzesi! Bugün babaanne, dedesi ve halasıyla tanışacak."

" Oyy benim kuzumun çok güzel bi ailesi mi olucak?" dedi. " Evet. Çok seviceğiz biz onu." dedim. Kahvaltı yaparken midem bulandı ve lavoboya koştum o sırada kapı çaldı Melisa kapıyı açtı.

" Selam baldız eee sevgilimle bebeğim nerede? "

" Kusuyorlar enişte, iyiyim bende. "

" Niye kusuyorlar? "

" Ben senin olmayan beynine sıçayım ya insan hal hatır sorar ayrıca kız hamile hamile!"

" Haaa tamam iyi bari bende iyiyim."

Onlara bi yandan gülüp bi yandan kustum. Kusmam bitince elimi yüzümü yıkadım ve elimi karnıma koydum.

" Oğlum ya da kızım anlaşalım artık kusmak istemiyorum anneninde bi canı var. " dedim ve güldüm lavobodan çıkınca Mert' e sarıldım.

" Güzelim, babacım." dedi. O an huuzru tattım işte.

Akşam yemeği ;

Mert ve Mert' in ailesiyle yemekteyiz. Konuya nasıl gireceğiz bilmiyoruz çok gerilmiştim." Anne baba Esila nizim size bişey dememiz lazım." dedi Mert.

" Tabii nederi o?" dedi Salih amca.

" Biz evleniyoruz." dedi Mert!

"Mert sakin pat diye dedin." dedim.

" Eee? Başka bişe daha var?" dedi Pelin teyze.

" Ben hamileyim." dedim. Hepsi şok geçirdi. "Neee?!" onları sakinleştirdik.

" 1 hafta sonra cumartesi günü düğün!"

Dedi Salih amca. " Baba hemen mi?" dedi Mert. " Yok çocuk doğunca oğlum salak mısın?"

" Abi hala mı oldum?"

" Gelinlik, damatlık, çeyiz?"

" Hallederiz anneciğim onları."

1 hafta sonra ;

Gelinlik çok iyi beee

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelinlik çok iyi beee

Çok heyecanlıyım! Şuan kuaförde saçımı makyajımı yaptırıyorum.

" Eniştemin dibi düşücek var ya! Gece neler ne... Yapamazsınız bebiş var. " dedi Melisa. Güldüm ve Esila'ya baktım." Görümcem bişe mi oldu? "

Dedim. " Abimi çok özliyeveğim yenge ya."

" Keşke benimde..."

" İşleriniz bitti buyurun kasaya alalım sizi."

Dedi kuaför kadın. Ücreti ödeyip çıktık. Mert'ler geldiler tam zamanında!

Arabadan indiler Mert bana baktı baktı...

" Enişte hayırdır çok mu güzel? "

" Çok hem de. " dedi Mert. Gülüp ona sarıldım oda bana sarıldı.

❤️❤️

Nikahımız kıyıldı, dans etmeye başladık kulağıma eğildi. " Bu gece yorar mıyım sence seni?" dedi. Sesi beni tahrik ederken güldüm ve kulağına. " Bebiş var babası olmaz zararlı dokuz ay sonra yorarsın artık." dedim ve güldüm.

Yazarın anlatımıyla ;

Furkan Melisa' nın yanına gitti.

" Merhaba." dedi Furkan. Melisa ona baktı kafasını kaldırıp.

" Merhaba." dedi Melisa.

" Bu dansı bana lütfeder misiniz prensesim? " dedi Furkan.

Melisa ne yapacağını bilrmedi ama kırmak istemdeiği için teklifi kabul etti ve dans etmeye başladılar Furkan kızı güldğrmek için elinden geleni yapıyordu Melisa da kahkahalar atarak gülüyordu Furkan ilk görüşte aşık olmuştu Melisa da aynı durumdaydı.

❤️❤️

Ömer Esila' nın yanına gitti.

" Esila seninle konuşmamız lazım." dedi. Esila başını salladı.

" Ben sana çok aşık oldum. Kaç yıldır içimde tutuyorum ama artık patladım."

Esila' nın içinde ki mutluşuk bianda dışarı fırladı ve " Evet be!" diye bağırdı. " Ne evet be?"

" Oluruz biz seninle Ömer. "

" Vallaha. "

" Vallaha!"

Sıkıca sarıldılar.

Hayal' in anlatımıyla ;

Mert ile göz temasımızı asla bırakmıyorduk. Arada eğilip yanağımı öpüyordu. Arada bebeğimizle konuşuyordu.

" HAYAL! " sesin geldiği yere başımı çevirdim Mehmet! " Benim olucaksın!"

" Mehmet kaç yıl oldu ne işin var burada?!"

" Evlenemezsin lan!"

" Buna sen karar veremezsin git ne olur ya!"

" Hayal bu adam kim?!"

" Mehmet lise aşkıydık ama geçti bitti!"

Silahla rastgele ateş etmeye başladı koşup bi yerlere saklandık! " Mert korkuyorum. " dedim." Korkma bebeğim bak bebeğimizde etkileniyor."

" Tamam sevgilim. " dedim silah sesleri durduğunda Mert çıktı.

" Lan Mehmet karımdan da bebeğimden de uzak dur yoksa pişman ederim ya şimdi defolup gidersin ya da hayatın biter!"

Mehmet geriye bir iki adım attı ve koşarak kaçtı. Gülme krizine girdik eteğimi tutup koşup Mert' e sarıldım.

" Kahramanım benim." dedim. Boynumdan öptü.

" Güzelim çok mu korktun? "

" Evet çok korktum." dedim.

Evlere dağıldık. Kimsenim hali kalmamıştı en güzel günüm mahvolmuştu.

Bölüm sonu

Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)

KİMSESİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin