Kafayı yemek üzereydim sahildeydim bütün geceyi sahilde geçirdim
peşimden gelmişti ama kovmuştum yalnız kalmak istiyordum. Şuan tek istediğim babam, o beni severdi geçti kızım üzülme derdi.Mert' in suratını dahi görmek istemiyorum artık! O güzel gözlerini, dudaklarını her şeyini unutmak istiyorum. Çok aşık olmuştum çok hemde ilk defa bu duyguları hissettim ben.
" Unutmak öyle kolay mı sandın?
Kolaysa söyle hemen unuturum.
Bir gün daha dayanmak zor.
Yarında sonum belli değil,
İnsan biraz sevmez mi? Hatır bilip düşünmez mi?"Yanımda ki adamdan gelen şarkı ile ağlamaya devam ettim. Kalbim acıyordu artık, Mert' e hala aşığım ama olmaz işte kullandı beni.
" Hanımefendi? " gelen sesle irkildim.
" Merhaba. " dedi. Kafamı kaldırıp baktım bu o Can!
" Şuan Mert ile ilgili bir şeyi ya da birini görmek istemiyorum! Git!"
" Ne oldu? Ne yaptı?"
" Benimle sevgili oldu çok güzel bir gece geçirdik sabahta aynıydı sonra arkadaşım astım krizine girmiş onun yanına gittik ama hala azgındı bende akşam geliceğim dedim ama o beklemedi ve yakın arkadaşımla... Anla işte ya. "
" Ondan intikam almak
istemiyor musun? "Dedi, ona baktım sonra kafamı denize çevirdim." İnan bana çok yorgunum. İntikam almak istiyorum ama kimle? Nasıl? "
" Benimle alabilirsin. "
" Nasıl olucak sana durduk yere gelmez ki Mert? "
" Sen orasını bana bırak."
" Peki." dedim.
" Hadi bana geçelim." dedi.
" Peki." dedim.
İçim korkuyla kaplanmıştı. Ona gelmiştik Mert' i aradı Mert gelirim demişti.
" Hadi bakalım yatağa geçelim."
" Dur ya..."
Dudağımdan öptü! Karşılık verdim eli kadınlığıma gitti ve sertçe okşadı.
" Ahh! Ne olur dur istemiyorum seni!"
" Bir kere dedin be güzelim."
" Can bırakır mısın!"
" Asla."
Boynumu öptü! İyice azmıştım." Off Can bırak ne olur! Bak Mert gelicek yanlış anlayacak hadi bırak!"
Yatağa yatırdı üzerimdekileri çıkardı bir yandan göğsümü emip diğer yandan içime girdi inlemelerim daha çok arttı! " Can kapı! "" Hadi diye bağır. "
" Ahh bırak Can! Bırak istemiyorum! "
Odanın kapısı açıldı o anda Mert ile göz göze geldik.
" Hayal. "
" Mert."
" Lan bırak kızı!"
" Kendi istedi."
" Mert dinle beni ne olur..."
Odadan çıktı. Üzerimi giyip peşinden gittim.
" Mert dinler misin?"
" Hayal kalbini kırmadan sus! "
" Mert dinle ne olur."
Bana döndü. " Siktir olup çık hayatımdan istemiyorum seni!"
Dedi. O anda dona kaldım haklıydı çok haklıydı hem de." Me.. Mert ne olur dinle sadece senin bana ne yaptığını göstermek... "
" Siktir git! Duymuyorum! "
Dudaklarına yapıştım karşılık vermedi ama ben öpmeye devam ettim. Nefessiz kalınca ayrıldım ve sarıldım. " Mert ne olur affet bak sende bana aynısını yaptın. "
" Ben azgındım ya sen? "
" Mert bu şeyin bahanesi olabilir mi? Azgındım azgın olan kişi sevgilisi
ya da karısı hariç biriyle yiyişemez tamam mı?!"" Ben yaparım!"
" O zaman sen siktir olup git hayatımdan! "
Dedim ve arkamı dönüp gittim. Ağlamam dinmiyordu, anne ve babamın mezarına gittim.
" Babam, annem ne olur konuşun benimle ihtiyacım var size. Babam ilk aşkım, ilk sevdam benim ne olur sarıl bana şimdi her şey çok kötü gidiyor babam. Anne hani her zorlukta yanımdaydın?"
Hıçkırarak ağlıyordum. " Baba!" dedim mezarına sarıldım. " Kalk baba daha çok küçüğüm ben sensiz yapamam ki küçük prensesinim hala ne olur sarıl saçlarımı öp. " dedim.
" Hayal! "
" Baba kalk baba ne olur! "
" Hayal kuzum kalk bak böylr olmaz gel krize gireceksin yine."
" BABA! ANNE! KALKIN EVİMİZE GİDELİM!"
Melisa kollarımdan tutmuş kaldırmıştı beni hastaneye götürdükler sakinleştirici yaptılar.
" Mert gelir birazdan. " dedi.
" Hayır gelmesin! Gitsin Ezgi ile yiyişsin o! "
Dedim.
" Ne?! Ezgi ne alaka? "
Ona olanları anlattım bana sarıldı.
" Hayal! Hayal iyi misin?"
" Sanane! Gidip azgın kızlarla seviş!"
" Hayal özür..."
" Dileme özür falan dileme! Ben senin iki güzel sözüne kandıysam seni unutmasını da bilirim! "
" Hayal..."
" Siktir git Mert!"
Mert arkasını dönüp gitti. Git derken gözlerim gitme diyordu onsuz ne yapacağım ben? Off her şey boka sardı! Can yüzünden ona uydum.
Hastaneden çıkıp eve geldik Ezgi makyaj yapıyordu Melisa makyaj masasında ki her şeyi yere attı.
" Ezgi defol bu evden! Git kiminle sürtüyorsan sürt bu evede gelme bir daha!"
" Mert konusuysa ikimiz de çok azmıştık özellikle ben ya."
Ona güzel bir tokat attım ve saçına yapıştım.
" Bana bak Mert' ten uzak dur yoksa pişman ederim seni!"
" Öyle mi?" dedi.
Onu yere ittim ve bir güzel dövdüm saçını tuttum ve dışarı attım kapıyı da kapattım.
Bölüm sonu
Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZLER
Teen Fiction" Öldük mü? Hayır. Yaşıyor muyum? Hayır." Hayatını annesiz ve babasız geçirmiş, kimsesi olmayan yetimhanede hep dışlanan bir kız. Hayatına son vermeyi düşünüyor. Peki babası ve annesinin ölümüne kim sebep oldu? Neden öldüler? Kim öldürdü? Diğer yand...