Mert belimi sıkıca kavradı ve burnunu burnuma değdirdi dudaklarıma kapandı önce şaşırdım sonra sert bir şekilde karşılık verdim.
Yatağa kadar kucağında gittim, yatağa bıraktı üzerimi çıkardı tamamen çıplak kalmıştım boynumdan deli gibi öpmeye başladı...
Anlaşıldı bence devamı 🙈
Sabah gözlerim ağır ağır açıldı, yanımda yatan Mert' e baktım çıplsktı!
" Aaaaa!"
" Bağırma be kendin istedin karga bokunu yemeden bağırıyorsun!"
" Mert biz ne yaptık ya?!"
" sen ne istediysem onu!"
" Saçmalama Mert nasıl izin verdin bana?!"
" İçmeseydin!"
" Bana bak ben senin istediğin zaman altına alacağın kızlardan değilim, tersim çok pistir bulaşma! "
" Yok ya o yüzden dün gece bana sik beni diyordun. "
Dedi alay eder gibi. Afallamıştım ne diyecektim? Dün çok sarhoştum, bilerek olmadı onlar onla asla yatmam sonuçta!
" Şey... " telefonum çaldı.
Melisa'mm❤️ arıyor...
Telefonu açtım." Alo kuzum ne oldu? "
" Neredesin sen?! Aklımız çıktı! İşe diye çıktın gelmedin!"
" Melisa gelince anlatıcağım."
" Tamam kuzum."
Dedim. Telefonu kapattım ve üzerimi giydim.
" Güzeldi. "
" Mert yeter!"
Dedim ve boğazına yapıştım. Elini belime koydu ve okşadı o an dona kaldım beni kendine çekip altına aldı ve ellerimi iki yana açarak tuttu.
" Bırak! " diye haykırdım ama dudaklarımı öptü nefesini boynuma verdi ve öptü.
" Mert yapma. " dedim sakince.
" Seni çok seviyorum." dedi.
Ne?! Bana mı dedi?! Yok ya bana demez!
Senden başka biri var mı salak!
Oda doğru. " Hayal ne olur bırakma beni. "
Aaaa benim ismimi dedi! Ne demeliyim ki?
" B... Bırakmam asla." dedim.
" Hayal çok güzelsin. Bitiyorum sana."
Nefesçm kesiliyordu artık bu kadarı fazla benim için! Bu kadar romantik değilim ben!
" Mert biz ne yapıyoruz? "
" Sus kalbin konuşsun artık güzelim."
Dedi. Kendimi ona bıraktım ne olucaksa olsun çünkü şuanda tatmin olmaya ihtiyacım var. Mert kıyafetlerimi çıkardı, daha sonra göğüslerimi öptü inlemelerim arttı.
Anlaşıldı bence devamı 😉🥵🥴💏
İki saat sonra ;
Mert göğsüme uzanmıştı çıplak bedenlerimiz hala birbirine değiyordu nefes alış verişi daha yeni yenş düzelmişti.
" Mert yeter artık gitmem lazım biz ne yapıyoruz ya?!"
" Hayal sana aşık oldum anlasana!"
" Heee tabi tabi!"
" Doğru..."
" Değil! Biliyorum. Duygularımla oynamama asla izin vermem!"
Dedim ve yataktan kalktım fazlasıyla tatmin olmuştum. " Hayal'im gitme. "
" Mert biz farklı dünyaların insanlarıyız anla beni ne olur. "
" deneyelim bari."
Onu dinlemeden üzerimi giydim.
" Hoşçakal Mert. Özür dilerim ama bizden olmaz. "
" Olur be Hayal bir kere deniyelim güzelim."
Evden çıktım. Ağlayarak otobüs durağına geldim neydi kalbimde ki bu sıcaklık? Cayı cayır yanan ateş yakıcaktı hepimizi, onunla biz asla olamayız ben kimim o kim o koskoca Mert Kaya bense asistanı Hayal Yalçın!
Gözyaşlarım bir bir yere alıyordu otobüs gelmişti bindim ve eve geldim inince kendimi odama attım ve olanları düşündüm ben aşık olmuştum. Melisa girdi ona anlattım şok olmuştu bana sarıldı.
" Kuzum korkma deneyin bir olmazsa olmaz olursa olur."
" Çok aşık oldum ben ona."
" Biliyorum canım." dedi.
Akşama kadar dertleştik su bile içmemiştim tek istediğim Mert ile mutlu bir geleceğim olması.
Bölüm sonu
Bölüm ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZLER
Teen Fiction" Öldük mü? Hayır. Yaşıyor muyum? Hayır." Hayatını annesiz ve babasız geçirmiş, kimsesi olmayan yetimhanede hep dışlanan bir kız. Hayatına son vermeyi düşünüyor. Peki babası ve annesinin ölümüne kim sebep oldu? Neden öldüler? Kim öldürdü? Diğer yand...