medya; Aslı'nın zeytin toplama kombini
6. Bölüm yazarı: cmreruby (artik iki kisi yaziyoz diye hangimiz yaziyosa belirtcez)
İyi Okumalar asklarım😽
---
Kader bizi zeytin toplarken bile birleştirmişti.
Bu aşk değilde neydi?
Buse'nin, Aslı'ya selam vermesinden sonra Aslı'nın o güzel al al yanakları daha da kızardı. Rezil olduğunun farkına varmış olacak ki bozuntuya vermeden duruşunu dikleştirdi, çenesini kaldırdı.
Herkes ciddi durmaya çalışıyordu ama Cemre yine eşeğe dönüştü. Öyle bir kahkaha attı ki Buse sesin etkisinden dengesini kaybedip Aslı'nın üzerine düsüyordu.
Aslı'ma kimsenin temas etmesini istemediğim için Buse tam düşerken önüne geçtim ve Buse benim uzerime doğru düştü.
O önümde, Aslı ise arkamdaydı. Buse düşünce otomatikman bende Aslı'nın üzerine düştüm. Üçümüz artık yerdeydik.
Buse 'Ay yanlışlıkla düştüm' deyip gülerek kalkınca yerde artık iki kişiydik.
Aslı ve ben.
Aslı altta, ben üstte.
Yerde Aslı'ya baktım. Yüzümüz arasında bir karış bile yoktu.
Bir elimden destek alarak yere tutundum. Diğer elimi ise Aslı'nın ipek saçlarına götürdüm.
Zeytinlerin üzerine düşmüştük ve Aslı'nın saçlarına zeytinler karışmıştı. Elimle saçlarından çürük, kurtlu zeytini aldım ve uzağa fırlattım.
"Şuan aynı pozisyonla yatakta olsaydık çok güzel olmaz mıydı?"
(İpler eylul ablanizda🤙🏻🤙🏻)
Benim her zamanki yavsakligimdi,ama Asli yavsama kavramini ilk defa duymus gibiydi. Karnima bi tane tekme koydu ve ustunden atti. Buna sahit olan cemre sen nasil arkadasima tekme atarsin diyerek asliya daldi. Cakma yesil arkadan durun durun yapmayin diye bagiriyordu ama kimsenin bir sey yaptigi yoktu cemre vurmayi beceremiodu zaten.
"Cemre sakin ol" diyerek ayaga kalktim asliya baktim ve
"Bir daha tekme atarsan tekte atarim seni camdan"
Nah cekip giderken cemrede ayaga kalkti. Asliya bakarak saclarini savurdu ve pesimden yurumeye basladi.
Cakma yesil soku atlattiktan sonra bagirmaya basladi. "DURUN ORASI ISIRGAN BAHCESI"
.
.
.Yarim saat sonra hepimiz cakma yesilin evindeydik. Her sey cok hizli gelisti.
Isirgan tarlasina girdigimizi gorunce cakma yesil ciglik atmisti. Ama ben 10 yasindayken isirgan yemis birisi olarak dokunulmazdim. (untouchable untouchable)
Cemrenin ne halde olduguna bakmak icin kafami cevirdigimde agaca cikmis oldugunu ve ordan untouchable soyledigini gordum. Iste benim komodom.
Ordan ciktigimizda salvarli asli tam bize laf sokacakken arkadan bir ses duyuldu."ASLI CABUK GEL BURAYA NE ISTEN KAYTARIYORSUN"
Bu annesi olmaliydi. Salvarli asli 2. Kez rezil oldugu icin hayata soverken annesinin yanina dondu.
"Ana kuzusu seni PUAHAHAHAHAHWHH" Cemreydi bunu diyen.
Sonra cakma yesil bize donup "Asli uzun zamandir zeytin karantinasindaydi,surekli farkli bolgelerde zeytin topladigi icin onunla sadece okulda gorusebiliyorduk" dedi