Bölüm şarkısı: diken mi gül mü
Göğsümde hissettigim aci ile gozlerim buyudu. Kafami acinin geldigi yone cevirdigimde kocaman uzun ince bir sopa gordum.
Bir oklava.
Ve oklavayi tutan yere kadar ak sakallari olan bir adam.
Oklava hem uzun hem ince oldugu icin kirbac etkisi yaratmisti ve canimi cok yakmisti. Yere dusecektim ki kapi kenarina tutunarak kurtuldum. Gogsumu tutarak sekilden sekile girerken karsimdaki adam konusmaya baslamisti.
"SEN MI KACIRDIN LAN ASLIYI! NERDE ASLI SOYLE!"
Adam tekrar oklavasini kaldirdiginda asli arkadan geldi ve adami durdurdu.
"Dede burdayim kacirildigim falan yok"
"ASLI KIZIM COK ENDISELENDIM GERCEKTEN MINNACIK TORUNUM KURDA KUSA YEM OLDU SANDIM"
"pardonda neresi minicik torununuzu-"
Oklavasini koluma gecirdiginde kufrederek ordan uzaklastim. Arkamdan adamin bagirislarini ve aslinin onu yatistirmaya calismalarini duyabiliyordum. Durduk yere dayak yedim amk.
3 saat sonra
"Lan cemre"
"Efendim"
"Yarmagul bulusmaya cagiriyor"
"Kahve icmeye mi? Olurrrrrr"
"Ne kahvesi amk su huseyin newtonsiker hakkinda konusmak icin"
"Ama kahve...?"
"Tamam alirim sana bi latte. O degilde aksam aksam disari cikacagiz,asli gormese gulcan gorur gulcan gormese buse gorur kime ne hesap vericez"
"Esek kadar kiziz amk neden millete hesap veriyoruz canimiz icmeye gitmek istedi bara gidiyoruz diye tavri basar cikariz"
"Gerizekali ne icmesi biz liseliyiz"
"He dogru,bakkala gidioz falan deriz o zaman ne bileyim"
"Bardan bakkala nasil bir vizyon dususuydu bu"
"Bakkal daha luks bi kere"
"Tamam her neyse hadi hazirlan cikalim yarim saate"
"Tamamdirrr"
Yarim saat sonra hazirdik. Dikkat cekmemek icin gayet spor giyinmistik. Belimizdeki silahlarin belli olmamasi icin genelde bol giyinirdik. Asiri guzel kombinler yapmamistik belki ama bara degil operasyona gidiyorduk.
Kapiya kadar her sey normaldi. Kimseye caktirmadan koridoru gecmistik,ama tam kapiyi acacakken arkamizda busenin sesini duyduk.
"AA NEREYE"
Yaptigim sessiz ol isaretini gorup susmustu. Tam Asli ve Gulcan fark etmeden kisaca bir aciklama yapacaktim ki cemre konusmaya basladi.
"SANANE"
"BROKOLI YAPMISTIM"
"BROKOLI NEYMIS AMK BEN BIR MANTI YAPAYIMDA GOR"
"Bagirmayin amk,cemrenin annesini ziyarete gidiyoruz busecim size haber vermedik cunku kadin sizi tanimiyor davet etmedi hadi bay bay"
Hizli aciklamami yapip cemreyi alip kapiyi acip cikmistim. Kapiyi kapattiktan sonra Cemreyle beraber yolumuza donduk.
Doner donmez karsimizda gordugumuz Asliyla ben ciglik atarken cemre kelime-i şehadet getirmisti.