medya; Yazarın üstün zeka belgesi.
Ben değil de başka biri görseydi bu gözleri, hiç takmaz kafasını çevirirdi belki. 'Kahverengi göz işte' deyip geçerlerdi.
Ama ben görmüştüm. Kahvenin en güzel tonu olan bu gözlerde çok yoğun duygular vardı. Ya da ben öyle sanıyordum.
Sinirli bakıyordu bana. Korkmam gerekirdi belki ama korkmadım. Gözlerindeki tek duygu nefret değildi çünkü. Beni gördüğü an gözlerinde oluşan parlamayı gizleyememişti.
İlk görüşte aşka inanır mıydınız?
Ben artık inanıyordum.
Ondan hoşlandığımı düşünmesin diye wattpad kızları gibi olay çıkarmaya çalıştım.
"Ne yaptığını sanıyorsun be hayvan!"
"Yürü git sikmiyim simdi seni."
Sikse sorun olmazdı aslında.Daha fazla olay çıkarıp kimliğimi hemen belli etmemek için sessiz kalmayı tercih ettim.
Tam önüme dönmüş sakinleşmeye çalışırken minibüsten eşek sesi geldi. Minibüs de eşek ne arar diye etrafıma baktığımda aslında eşek olmadığını, anıranın Cemre olduğunu gördüm.
"Eşek gibi ne aniriyon? Polissin sen kendine gel!" diye kulağına doğru fısıldadım.
Gülmeyi kesmek yerine daha da eşeğe dönüşünce daha fazla rezil olmamak için, daha okula varmadan minibüsten inmek zorunda kaldık.
Yokuş yukarı çıkarken Cemre'ye laf söylemeyi de ihmal etmedim.
"Bak senin yüzünden yokuş çıkıyoz. İnsan gibi dursan yürümek zorunda kalmazdık."
Cemre hiç bir şey söylemeyince suratına baktım. Ona kızdığım için üzülmüş gibiydi.
Tam pişman olup özür dileyecekken Cemre bacağını açıp otostop çekmeye başlayınca şok oldum. Ama bir şey demedim çünkü işime geliyordu.
Bir araba yanımızda durdu. Ön camı açtıklarında ultra zengin yakisiklilari görünce daha onlar bir sey demeden Cemre ile aynı anda arabanın arka koltuğuna atladık. Kapı biraz hasar görmüştü sayemizde ama sorun değildi.
Erotik araba maceramızın sonunda okula varınca arabada ki çıtırlara hiç bir şey demeyip okula girdik.
Amirimiz bize daha önce sınıfımızı söylediği için direkt sınıfa ilerledik. Yolda çok zaman geçirdiğimiz için geç kalmıştık. Kapıyı çalıp içeri girdik.
"Yollar kaymak gibi." (Hayattin hocanin kulaklari cinladi)
Tam tahmin ettiğim gibi derse başlamışlardı. Keşke girmeseydik diye düşündüm, ilk günden geç kaldığımız için azar yemek istemiyordum.
"Biz yeni escor- yani yeni öğrencileriz."
"Boş bulduğunuz yerlere geçin."
Neresi boş diye bakınıyordum ki minibüsteki güzelliği yine gördüm. Göz göze geldik. Aynı sınıfa düştüğümüz için şaşırmış gibiydi.
Cemre gotunu sallaya sallaya başka bir kızın (gulcan) yanına oturunca ben de mecbur minibüs de ki kızın yanına gittim(uctum).
Yanına oturduğumda yaptığı alaycı bakışlarını görmezden geldim. Ta ki zil çalana kadar...
Hoca sınıftan çıkınca benim kolumdan tuttuğu gibi arka bahçeye (😉) götürdü. Kolumu bıraktığında tam kaçacaktım ki omuzlarından itip beni duvara yasladı.
Cücük kadar boyum olduğu için hiç zorlanmamıştı.
"Bana burada atesli aslı derler ona göre ayağını denk al. Ateşimi sana dogrultursam yanarsın. Sakın benimle uğraşmayı düşünme bile!"
Demek adı Aslı'ydı.
Tam olarak ateşli olduğun yerler nereleri mesela yatak odası da dahil mi diyecektim, sustum.
"Bana da Tuana Eylül Tunalı, siktim seni konyalı (kafiye yaptim) derler senin havan kime?"
Havalı sözümden sonra kapak hareketi yapacaktım ama elimi alıp duvara sabitleyince yapamadım.
Bu hareketi ile daha da yakınlaşmıştık ve heyecanlanmaya başlamıştım. Yüzünü artık daha iyi görebiliyordum.
Sesli yutkununca Aslı'nın da dikkati dağıldı ve biraz geri çekildi. Çekilmesini istemediğim için o çekilince ben ona yaklaştım. Beklemiyordu ki hafiften kaşları kalktı.
"Göreceğiz bakalım kim kime dar edecek bu okulu." deyip Sinan Engin bakışı attım ve oradan uzaklaşmaya başladım
Bir süre arkasından yavaş ve havalı yürüdükten sonra Aslı'nın göz hizasından kaybolunca koşmaya başladım. Cemre'yi bulmalıydım.
Koşarak sınıfa çıktım, etrafa göz gezdirdim. Cemre'yi bulmuştum.
"Asko bir salçalı domatesli makarna yaparım şaşar kalırsın vallahi. Parmaklarını yersin o derece."
"Makarnanı görünce açlıktan parmaklarımı yerim bence de."
Cemre yanındaki kızla (gulcanim) konuşuyodu. Biz buraya katili bulmak için gelmiştik o ise flortlesme pesindeydi. Ya sabır çekerek yanına gittim ve cekistirmeye başladım.
"Kalk çabuk gidiyoz."
"Sabah sabah nereye gidiyoz? Okul daha bitmedi."
"Mahkemeye gidiyoruz ismimi Kerem yapcam kalk kız cabuk!"
Cücük boyumla kaldiramayinca en sonunda kendi kalktı. Kolundan tutup koşturmaya başladım. İsmimi Kerem yapmalıydım. Her şey Aslim için...
vallahi mukemmel bolum oldu. favorim "tuana eylül tunali, siktim seni konyali.
macerali bolumler daha baslamadi🤫