12. KISKANMA

14 1 1
                                    

medya: Buselerin evinde yemek yerken kameralara yaklanan Eylul ve Cemre.

İyi Okumalar asklarimmm😽😽

----------------------------------------------------------------------

Busenin cikma teklifini kabul etmemle bomba patlamasi bir oldu. Korkuyla kafami cevirdigimde kucuk cocuklardan birinin balon dolu alana düstügünu gördüm.

Buse beni birakip cocugun yanina kostu.

"DUR DUR YAPMA PATLIOLAR"

ardindan tuvaletten her seyden habersiz cikan gulcan geldi.

"LAN BIZ ONLARI SISIRCEZ DIYE NE CEKTIK VELET"

Cocuk aglamaya baslayinca cemre geldi

"AL ISTE AGLATTINIZ BOKLU BALONLARINIZ YUZUNDEN COCUGU"

ben az once naptim diye dusunurken asli gelip kolumdan cekistirdi.

"Asli goruo musun nasi aglatiolar cocugu"

"Neden kabul ettin"

"Neyi?"

"Teklifi"

"Ha onu mu"

Asliya döndüm. Göz göze gelmeyi umarken aslinin göğüsüyle karsilasinca kafami yukari dogrulttum. Simdi göz gözeydik.

"Bilmem belkide ona asigimdir."

"Asiksin oyle mi? O zaman neden benim atesime kafa tuttun?"

"Beni tehdit ettin ne deseydim. Cayir cayir yak beni mi deseydim"

"Onu sevmedigini biliyorum."

"Benim duygularimi bilemezsin,hem sen kimsin beni sorguluyorsun? Katilim falan misin?"

"Evet katilinim. Tutuklayacak misin?"

"Olur val-"

festival tabelasi bir anda gulcanin ustune yikildiginda sozum yarim kalmisti.

"DUR DUR DÜSME"

Buse tabelayi kaldirmaya calisirken gulcan kivraniyordu.

"ANANIZI SIKEYIM KESIN O SARI TUVALET FIRCASI BEDDUA ETTI"

"HER SEYIDE BANA BAGLAMA BE"

"KURTARIN LAN BENI"

Asli kolumu birakip gulcanin yanina kostu. Cemrede agladigini caktirmadan aglamaya calisiyordu. Gulcan icin cok endiselenmisti ama gururlu biriydi.

Olaya el atmaya karar verdim. Yanlarina gidip kasli kollarimi sivadim.

"Sari pipi sende sakatlancaksin bak hic kalkisma bu islere"

"Birazdan bu laflarini agzina tikacagim."

Tabelayi tutup tekte kaldirdigimda herkes sok olmustu. Herkese havali bakisimi atarken kollarimin asagi dogru gittigini hissettim. Sicis

Benim gucum max 5 saniye dayaniyordu sanirim. Tabela tam kafama yapisacakken asli ile buse ayni anda farkli uclardan tabelayi tuttu. Beni kurtardiklari icin tesekkur edecekken aslinin buseye kotu kotu baktigini fark ettim.

"A bak asliyla el birligiyle kurtardik seni"

"El birligi ile degil. Sadece ben kurtardım. Ben tutuyorum tabelayi,ben birakirsam devrilir."

"Ama bende tutuyorum?"

Cemre aglamayi kesmisti. Asliyla buse tartisirken bende aradan sivisip kactim.

HiraethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin