20. PAVYON GECESİ (Sezon Finali)

21 0 0
                                    

Bölüm şarkısı ; The Doors 🥹🩷 - Light My Fire

Bölüm sonu açıklamayı okursanız sevinirim.

---------------------------------------------------------------------

"Bak Buse bu tam sana gore PUHAHAHHAHA"

Cemre'nin elinde tuttugu pavyon elbisesine bakip bir kahkaha da ben attim.

Bu Kristal pavyonuna nasil gelmistik bilmiyordum ama bizi surukleyip kulise atmislardi. 10 dakikaya hazir olmamizi soyleyip gitmislerdi.

Ne giysem diye dusunurken uzun bir of ceken Gulcan bana dondu;

"Hepsi senin yuzunden Eylul. Ne diye hepimizi getirttin buraya Bi pavyon sanatcisi olmadigim kalmisti amk"

"Benim ne sucum var aq Cemre yuzunden girdim ben de"

"Valla ben cok mutluyum tum kurtlarimi dokucem oh oh"

"O doktugun kurtlari tekrar gotune sokmadan defol"

Aslinin sert cikisiyla oldugum yer de daha cok gerildim.

"Burada niye elbiseden baska bir sey yok"

"Esofmanla mi kivirtalim Aslicim"

"Ne kivirtmasi?"

Buse tam gorsel olarak gosteriyordu ki kulis kapilarinin aniden acilmasiyla hepimiz oraya donduk.

"Nee kivirtma mi oh oh"

"Zeynep?"

"Zeynep Melek?"

"Melek?"

"Ekmekci?"

"Esma?"

Hepimiz saskinliktan ayni anda Zeynep'in ismini soylemistik. Bu nerden cikmisti amk.

Zeynep hicbirimizi takmadan gotunu Cemre'nin gotune carpinca, Cemre de karsilik verdi. Onlari izlerken Asli birden one atildi.

"Cok iyi bir fikrim var. Cemre ve Zeynep ciksin sahneye biz burada kalalim"

"Benim de cok iyi bir fikrim var," Pavyon abi sahne perdesini aralamis sinirle Asli'ya bakiyordu. "İlk seni sahneye alalim istersen. İyice kudurdun orada"

"Atesimle pavyonu yakinca gorursun kim kuduruyo?"

"Sen kime kuduruk diyosun it?"

Pavyon abi sahneden kulise atlayip Asli'nin iki yakasindan tutunca sok oldum. Atesin herkesi ezemiyormus demek ki Aslicim.

"Durun durun yapmayin"

Buse hazir ayirmaya calisiyorken onu daha fazla aralarina ittim. İki kisi yanacagina bir kisi yanmasi daha mantikliydi. Buse madem bu kadar istekliydi, ezilen de o olabilirdi.

Ben Buseyi kullanarak onlari ayirmaya calisirken digerleri ayri alemlerdeydi. Sizin amk.

"Of kavga cabuk bitmese bari belki sahneye cikmaktan kurtuluruz"

"Kes lan tupcan bir dansoz hevesim var onun da bozulmasina izin vermem"

Pavyon abi Asliya bir kac saniye daha sertce baktıktan sonra yakasını birakti.

"Tam bir dk icinde elbise giyip hazirlaniyorsunuz. Yoksa fena olur. Ona göre.."

...

Giydiğim pavyon elbisesinin etek kısmını düzeltip giyinme kabininden çıktım.

HiraethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin