Aslı'nın gozunden
Karşımdaki adam yavaş yavaş gozlerini acarken asiri ciddi bir sekilde ona bakiyordum. Simdi onu atesimle kavuracaktim.
"Neresi burası?!?!?!"
Korkmus gorunuyordu.
"Adam oldururken korkmadinda kacirilinca mi korktun tipsiz"
Tirtir titriyordu.
"Simdi soyle. O uyusturucular nerde?"
"Ne uyusturucusu? Ben bilmiyorum hic bir sey"
"O zaman o adami neden oldurdun?"
"B-bana saldirdi. Bende kendimi korumak icin vurdum."
Elimdeki kemeri masaya vurup guclu bir kirbac sesi cikarinca adam dahada korkmustu.
"UYUSTURUCALAR NERDE DEDIM!"
"G-gercekten bilmiyorum,birak gideyim."
"Obur adami sana saldirdigi icin oldurdun? Peki o kendini balkiz sandigi icin sacini sariya boyatmis kiza neden silah dogrulttun? O SIRADAN BIR INSAN!"
"Ben.."
"Belkide uyusturucu kacirdigini gormustur,seni ihbar etmesinden korkmussundur?"
"Hayir o bir-"
Konusmasina firsat vermeden kemeri beline gecirdigimde aci icinde inledi.
Ne bahane uyduracakti dinlemek istemiyordum. Hem bizim adamimizi oldurmus,hemde sari pipiye silah dogrultmustu.
"UYUSTURUCULAR NERDE!"
"B-bilmiyorum"
Soylememekte israrciydi. Yanimda bizi izleyen gulcan bu durumdan sikilip adamin bogazindan tutup havaya kaldirdi. Adam kendini kurtarmaya calissada basarili olamadi. Yuzu mosmordu.
Adam bayılacak dereceye geldiginde gulcanı durdurdum. Adamın agzindan bir iki kelime cikti.
"U-uyusturucular patlatıldı."
Siktir
"NE DEMEK PATLATILDI!?!?!"
Adam tepki vermiyordu. Gulcana baktim.
"O UYUSTURUCULAR UZERINE ANLASMA YAPMISTIK. EGER UYUSTURUCULARI SATAMAZSAK HER SEY COP OLACAK."
Gulcan ic cekti. Bende bir sure sonra sakinlestim. Sogukkanli olmali ve cozum bulmaliydik.
Bir tütün sirketine sahte uyusturucu satip ardindan onlari ihbar edip sirket sahibini tutuklatip sirketi mahvetmeliydik. O sirketin sahibi bizim dusmanimizdi, bizi defalarca dolandirmis ve can dostumuz sidikli melahati oldurmustu.
Sorun su ki pesimizde polisler olabilirdi ve sahte uyusturucular yok olmustu. Yeni sahte uyusturucu getirtmeliydik,buda cok tehlikeliydi cunku denetime yakalanabilirdik. Eğer pesimizde polis varsa onlarida bulup oldurmeliydik. Her sey bittiginde ihbar ettigimiz sirketteki paralari calip yurtdisina kacacaktik.
Gulcana bakip bu adamı gizli mekanimiza kitlemesini soyledim ve barakadan ciktim.
Eylülün bakis acisi
Sabah olmuştu. Cemreyle ve bayan ates hanimla kahvalti sofrasinda menemen ekmekliyorduk. Bir anda kendimi cemreyle kavga ederken buldum.
"Cemre siktir git kendi tarafindaki yumurtayi ye niye benim yumurtama cokuyorsun."