سلاااامم من لی - لی هستمو این اولین فیکی هست که مینویسم .(⌒_⌒;)
امیدوارم خیلییی نابود نباشه!!(^_^;)
بریم برای یه اشنایی کوچیک از فیک و بعد شروع داستانمون »»»»
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خببب داستان از اونجایی شروع میشه که جیسونگ یه پرستار روستایی ۱۹ ساله هست که با مادر بداخلاق و برادر بزرگتر از خودش و دوست صمیمیش هیونجین در یه روستای دور افتا تو اطراف جنگلی وسیع زندگی میکنه و اون در گذشته طی یه اتفاق ناگوار پدرش رو از دست میده و همه از جمله مادرش جیسونگ رو مقصر این اتفاق میدونن ....
.
.
.
و در این حین یک موجود عجیب که مردم روستا اون رو یه هیولا میدونستن و اون رو با نام لینو یاد میکردن در جنگل جنب روستا وجود داشت که سالیان درازی محافظ و خدای جنگل بود و جنگل رو از تجاوز روستایی ها و اسیب هایی که اون ها به جنگل میرسوندن حفظ میکرد .حالا چه اتفاقی میوفته اگر جیسونگ به دلایلی پاش به اون جنگل 'دوباره' بازشه و اون هیولا رو ملاقات کنه ...
ایا اون هیولا جیسونگ رو هم مثل تمام اون ادمایی که به جنگل وارد شدنو مرده برگشتند میکشه .... یا اتفاق دیگه ای قراره رخ بده ؟؟؟ ...
.
.
.
کسی چه میدونه جنگل چه سرنوشتی رو برای جوان ۱۹ ساله ما رقم میزنه؟!!خبببب
خوشهال میشم فیکم رو دنبال کنید و ازش حمایت کنیدگایز این فیک قرار نبود تعداد پارت زیادی داشته باشه ولی دیدم یه فیک کامل بدم بهتر از اینه که یه مینی فیک با پایان باز بدم و اخرش معلوم نباشه چی به چیه !!.
سو
در کل من یه تازه کارم امیدوارم بتون کار خوبی رو ارائه بدم . ♡'・ᴗ・'♡
YOU ARE READING
🍃◎𝕲𝖔𝖉 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖔𝖗𝖊𝖘𝖙✿**
FanfictionCouple : MinSung Genre : Supernatural . Fantasy . Romance . Fluff . Angst . AU . Smut کامل شده√√ لاولیای لی لی امیدوارم از بوک خوشتون بیاد و لطفا حمایت یادتون نره 🤗☺