"SİKTİR,ÇOCUKLAR KOŞUN"
Taehyung'un bağırması üzerine hepimiz kalkıp onun olduğu odaya koştuk
"çocuklar bayılmış mı ölmüş mü bu"
Diyerek Jeongguk'u yığıldığı yerden kucağına doğru çekiyordu Taehyung
Jin yere Taehyung'un yanına eğilip Jeongguk'un nabzını kontrol etti"yaşıyor sadece bayılmış,kaldır burdan hem bu oda neden buz gibi dışarıda kar yağıyor taehyung battaniye bile vermedinmi çocuğa"
demişti.Taehyung Jin'e cevap vermeden homurdanarak Jeongguk'u kucağına tek hamlede alıp ayağa kalktı koridoru geçip salondaki kanepeye yatırdı ve üzerine bir battaniye getirdi.
Tamam,şuanda aklımda birşeyler oturmaya başlamıştı.
"Taehyung sana çocuğa birşeyler yedirdinmi diye sormuştum ve sen bana cevap vermemiştin,BU ÇOCUĞU SABAH GETİRDİĞİNİ SÖYLEDİN VE SABAHTAN BERİ AÇ VE SOĞUK ODADAMI BU ÇOCUK"
Bağırarak üzerine yürümemle pda karşılık verek ayağa kalktı
"BEN SABAH BEN GELMEDEN BİRŞEYLER YEMİŞTİR DİYE DÜŞÜNÜYORDUM JİMİN VE ONA DOLAPTA BATTANİYE OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİM,SANA NE OLUYOR JİMİN!"
Diyerek daha hiddetli bir şekilde karşılık vereceğim sırada çocuklar araya girdi
"Çocuklar saçmalamayın oturun ikinizde Jimin sen sakin ol ve sende çocuğa birşeyler yedirdinmi onu söyle Taehyung"
"Suga haklı eğer birşeyler yedirmediyden söyle üzerine gelmeyeceğiz şimdi hazırlar şimdi yediririz geçti artık"
Evet Suga'yı hemen destekleyen kişi Hoseok'tu.
Min Suga'nın Hoseok'u
"Yedirmedim tamam mı su dahi vermedim mutfak orada çok düşünüyorsanız hazırlayın yedirin umurumda bile değil çünkü o benim"
"Tamam çocuklar Hobi ve Jiminnsiz gelin benimle bana yardım edin yiyecek birşeyler hazırlayalım Suga sende"
Diyerek -ona daha fazla Suga demek istemiyorum benim aşık olduğum adıyla sesleneceğim- Yoongi'ye Taehyung'la konuşması adına kaş göz hareketleri yaptı ve oda kafa sallayarak bunu onayladı.
-
"Ha buarada Taehyung,haftaya abin geliyor bir süre buraya yerleşecekmiş."
"Namjoon neden geliyormuş biriniz birşeymi anlattınız ona"
"Kimse birşey anlatmadı Tae kendisi gelmek istediğini söyledi hem senden 7 yaş büyük adam abi de adıyla seslenmek yerine artık"
"NAMJOON çocuğu bana karşı savunduğundan beri benim abim değil Suga hyung"
"Taehyung senmi anlamak istemiyorsun bilmiyorum ama o çocuğun annenin ölümünde hiçbir suçu yok onunda babası öldü ve onun başka akrabası bile yok Namjoon sırf onun daha iyi bir hayat sürebilmesi için yurttan alıp eve çıkardı ama sen onu suçlayıp hayatını sike çevirdin buna hakkın yok kendine gel"
"bu konuyu konuşup sana saygısızlık etmek istemiyorum hyung"
Jin hyungun hazırladığı yemekleri yemek için masayı hazırladığımız sırada Yoongi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wabi-sabi
ФанфикTaehyung'un annesi çocuklarının geleceği için Jeongguk'un iş adamı babasıyla evlenir fakat bu gelecek beklenildiği gibi bir gelecek olmaz.