twenty

1.2K 92 80
                                    

Avukat Min Young
İyi günler bay Jeon Jungook

Jeon Jungook
İyi günler Avukat Min

Bir sorun mu vardı?

Avukat Min Young
Bay Jungook, günümüz
itibariyle 18. yaşınızın üzerinden 1 ay geçti. Babanızın vasiyetnamesinde olduğu gibi bu günden sonra hiçbir resmi belgede Jeongguk ismi geçmeyecek sadece Jungkook ismi geçecek.

Jeon Jungook
Bilgilendirmeniz için teşekkürler
bayan Min, ama bunun çokta önemli bir
bilgi olduğunu düşünmüyorum.

Avukat Min Young
Önemsiz bir bilgi gibi görünebilir efendim.. Fakat bu günden sonra üvey abileriniz olan Kim Namjoon ve Kim Taehyung babanızın mal varlığından yararlanamayacak.

Jeon Jungook
Bu da ne demek şimdi?
Şaka yapıyorsunız sanırım.
Bunun olması için
benim size onay vermem
gerekmiyor muydu?

Avukat Min Young
Hayır efendim anlamıyorsunuz.

Üvey abilerinizin babanızın mal varlığından yararlanıp yararlanamamasında onayınız gerekli olan senetin günümüz itibariyle süresi doldu. Siz şirkete gelip Jeon Jungook olarak imza attığınız zaman senet yenilenecektir.

Jeon Jungook
Anladım fakat kafama takılan
yerler var. Ben imza atmadığım sürece
ikisininde şirkette ya da havuzda
biriken parada hakları yok mu?

Avukat Min Young
Evet efendim siz imza atana kadar
sizin soyadınız olan hiçbir şeyde hakları yok.

Jeon Jungook
Teşekkürler Avukat Min

Avukat Min Young
Vazifemiz üzerine efendim.
Tekrar iyi günler dilerim.

-

Ben Kim Taehyung 25 yaşındayım ve şuanda son zamanlarda aklımı karıştıran üvey kardeşime tecavüzde bulunan iki sapığı arabayla ezmek üzereyim.

Namjoon polise ihbarda bulunduğu için sabah o ben çocuk karakola gitmiştik. Çocuğun tarifleri üzerine polis bir kaç robot resim çıkartmış vücudundan izler almış ve kısaca ifade verdikten sonra karakoldan ayrılmıştık. Çocuk eve Namjoon şirkete gitmişti ben nereyemi gidiyordum? o iki sapığı doğduğuna pişman etmeye.

Çevrem geniş olduğu için çocuğun gittiği sokakların kamera kayıtlarını elime geçirmiş kayıtları büyük bir dikkatle izlemiş ve sapıkları görmüştüm. Kayıtları o mahallede oturan bir arkadaşıma atmış ve sapıkların neredeyse tüm hayatını öğrenmiştim :D

Şimdi ise arabanın içinde o ikisinin gelmesini bekliyordum geldikleri gibi gaza basıp onları hemen önümüde duran duvarla bütünleştirecektim ve bu işin içinden başıma hiçbir şey gelmeden sıyrılacaktım. Nasıl mı olacaktı? Hemen anlatıyorum.

Bu mahallede kameraların görmediği bir kısım vardı öncelikle arabamı oraya çekmiş direksiyonun ayarlarıyla oynamıştım ve gevşek bir hale getirmiştim gaz ve frenin zor çalışması için birkaç küçük taş kullanmıştım üstteki güneşlik aynasını düştü düşecek hale getirmiştim anladığınız gibi kaza süsü verecektim.

12 Aralık 2016

Ben Park Jimin bugün Min Yoongi'nin Park Jimin'i olmaktan tamamıyla çıktığımı öğrendim.

wabi-sabiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin