Olaylı gecenin üzerinden tam tamına beş gün geçmişti ve benim raporum artık bitiyordu, iki gün sonra şirkete dönecektim. Bilmiyorum.. Kore'ye dönmek benim için iyi mi olmuştu yoksa kötü mü karar veremiyorum. Daha bir ay olmadan başıma bunlar gelmişti..Baş demişken başım feci derecede ağrıyordu o gece içtiğim içkilerin etkisi midem yıkansa da geçmek bilmemişti. Ne diyordum ben en son? Kore'ye dönmekten bahsediyordum, Kore'ye dönmek eksik bir yanımı doldurmuştu açık konuşmak gerekirse kendi ülkesi gibisi olmuyor insanın.. Peki ya onu tekrar görmek..? Bu konuyu çok daha sonra konuşacağım.Koca beş günde âdeta yatağımla bütünleşmiştim, ciddiyim yatağımda yemek yiyor içiyordum tuvalet gibi ihtiyaçlarım olmadığı sürece de kalkmamayı tercih ediyordum. Ama bugün kendime gelmem gerekiyordu kendimi bu şekilde salarsam geri toparlamam uzun zaman alacaktır.
Uzandığım yerden kalkmış küçük tuvalet işlerimi hızlıca halledip temizlik eşyalarının olduğu odaya gitmiştim. Kaç gündür odamı temizlemiyordum ve ciddi anlamda bok götürüyordu..Elime siyah büyük boy çöp poşetini almış ve yatak odama yönelmiştim, öncelikle yerde duran ramen kutularını kimbap poşetlerini enerji içeceği kutularını peçeteleri kısaca bütün çöpleri toparlamıştım. Daha sonra yatağımı düzeltip yumuşak bir bez ve spreyle tozlanan yerleri temizlemiştim en sonda ise güzel kokulu bir suyla odamın yerlerini silmiş çarşaflarımı değişmiştim.
Soğuk bir duştan sonra bakımlarımı yapmış üzerimi değiştirip evden çıkmıştım. Şuan içimde siyah beyaz çizgili bir tişört üzerinde kalın lacivert bir gömlek altımda siyah dar bir pantolon vardı belimede güzel kahverengi bir kemer takmıştım, anlayacağınız basit bir kombin yapmıştım. Aslında aklımda gidecek hiçbir yer yoktu bana eşlik edecek bir arkadaşımda, tek istediğim Seul'un sokaklarını tek başıma saatlerce gezebilmekti ve öylede yapacaktım. Arabamı bir parkın önüne park etmiş ve oradan ayrılmıştım.
jimin
baksana bijhope
noldu
jimin
taehyung hala aynımı davranıyorjhope
evet yaa
bi garip halajimin
ne zamana kadar
hiçbir şey yapmadan
öylece duracağızjhope
diyelim ki birşeyler yapacağız
en fazla ne yapabiliriz kijimin
bende bilmiyorumjhope
eğer birşey yapacaksak
önce emin olmamız lazımjimin
zaten yeterince emin değilmiyiz?jhope
ya offff benimde kafam gitti
iyicejimin
şuan ki davranışları
jungkookun herşeyi bırakıp farklı
ülkeye kaçtığı zaman sergilediği
davranışlarıyla birebir aynıjhope
iyide o zamanlar aşıktı
jungkookaşuan aşık olduğunu
sanmıyorumjimin
anlamıyorsun🤦🏻♀️eskiden jungkookla konuşmak
için hiçbir fırsatı yoktu hatta elinde
yıllar öncesinden kalma bir fotoğrafı olmasa yüzünü daha göremeyecekti
bu yüzden hislerini içine atmaya karar verdi ve üstünü kapattı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wabi-sabi
FanfictionTaehyung'un annesi çocuklarının geleceği için Jeongguk'un iş adamı babasıyla evlenir fakat bu gelecek beklenildiği gibi bir gelecek olmaz.