sixteen

1.2K 125 18
                                    

"Jeonnguk jeonguuk"

"Umarım ölmemişsindir."

"J-jeongguk lütfen uyan nabzın atıyor.Ben.. ben çok pişmanım sana yaşattıklarım için özür dilerim sana kalkan ellerim için özür dilerim o doktor.. o doktoru kendi ellerimle parçalarına ayıracağım Jeon sana sözüm olsun."

Jeongguk'tan hep nefret ettim.
Ona hep suçladım, aşağıladım, dövdüm,küfrettim ne yaparsam yapayım öfkemi bir türlü dindiremedim. Jeongguk daha yeni reşit olmuştu ve evden bir kez bile tek başına çıkmamıştı o daha 18 yaşındaydı ve benim yaşıma bakılacak olursa o daha çocuktu. Hiçbir kanıtım olmadan onu fahişelikle suçlamıştım.

Tam bir aptalım.

Aslında hepiniz ona olan nefretimi o kaza yüzünden olduğunu sanıyor tamam tabi ki büyük bir kısmı o kaza ama yüzde yetmiş beşi kaza ise yüzde yirmi beşi erkeklerden hoşlandığını fark etmemle başladı . Homofobik değildim sonuçta Namjoon Jin hyungla sevgiliydi fakat Jeongguk ve ben üvey kardeştik aynı odada kalıyorduk ve o gaydi üstüne birde gözleri sürekli üzerimdeydi. O zamanlarda annemin ölümünü yeni yeni atlatıyordum birde bunun üzerine annemin ölümüyle suçladığım on beş yaşındaki gay üvey erkek kardeşimin gözleri sürekli bendeydi. Ona olan nefretim gün geçtikçe hislerini fark etmemle artıyordu. Kendimi pedofili gibi hissediyordum. O zamandan bu zamana o büyümüş ve olgunlaşmış benimse nefretim kat kat artmıştı tâki  doktor olayını öğrenene kadar. Bugünden önceki hislerim nefret miydi yoksa kin miydi bilemem fakat bugün ona karşı olan hislerim.. sanırım hoşlantıydı.

Kendi kendime salonumdaki 'L' koltukta iç geçirirken Jiminin beni sallayıp çocuk uyandı demesiyle kendime geldim.

"Jeongguk uyandın.. sonunda"

"hmhm uyandım"

Şekerinin düşmesiyle teni zaten fazlasıyla beyazken damarları görünürcesine daha fazla beyazlamış ve olduğu yere kıpırdayamadan yığılıp kalmıştı. O an ilk defa zarar görmesi umurumdaydı.

Şuan yanımda yeni ayılmış bir şekilde şişmiş gözleri beyaz teni ve yüzüne dağılmış saçlarıyla büyüleyici görünüyordu ve ben gözlerimi üzerinden alamıyordum hatta o kadar içine düşmüşüm ki Namjoon hyung uyarmasa fark etmeyecektim.

"Taehyung Jeongguka iştah açıcı bir yemekmiş gibi bakmayı keser misin rahatsız edici."

İşte bu uyarı beni kendime getirdi.

***


Jeongguk

Hyung bugun
benimle kalsan olmaz mı?

jimin hyung

neden ki?

Taehyung yeterince sakin
sinirli falanda değil

eğer ondan korkuyorsan
odaya çekebilirim

Jeongguk

sadece

sadece onunla yüz
yüze gelmek konuşmak
istemiyorum

bana yaptığı onca
eziyete rağmen

en çok canımı
yakan şey o gözleriyle
bana bakması

jimin hyung

Jeongguk Taehyung'a
olan hislerinin farkındayım aynı zamanda onun sana olan hislerininde farkındayım.

Taehyung'u yıllardır tanıyorum jungkook o kızlardan hoşlanmıyor sadece erkeklerden hoşlanmayı kendisine yediremiyor sana da bunu söyleyecek cesareti yok.

Ona sadece biraz daha zaman vermelisin o zaman onda oluşacak farkı göreceksin.

Bugün sen bayıldığında nasıl endişelendiğini sen değil ben gördüm resmen eli ayağına dolaştı .

Her ne kadar senden nefret ettiğini
söylese de Taehyung her zaman senden etkilendi Jeon. Siz aynı odada kalmaya başladığınız zamanlar senin gizlice çektiği fotoğraflarını bize atıp ağlıyordu.

Sadece senden uzak durdu çünkü aranızda büyük bir yaş farkı vardı ve sen reşit bile değildin. Kendine seninle konuşmasını her söylediğimizde kendisini pedofili gibi hissettiğini belki de seni yanlış anladığını falan söylerdi.

Sen artık reşitsin ve artık onun pedofili gibi hissetmesine etken bir durum yok hem artık aynı evde yaşıyorsunuz zamanla kabullenip sana açılacağına adım kadar eminim sadece bana güven.
görüldü

Jimin hyungun bunu demesi üzerine masada başladığım yazışma acilde sonlanacakmış gibi boğazıma bir yumru indi bu yumru öyle bir yumruydu ki hayatta unutmazdım.

O bana aşık mıydı? yaşaka gibi benim için endişelenmesi korkması çok olağanüstü şeylerdi. Asla bekleyeceğim birşey değildi.

Çünkü Taehyung gay olmadığını söylerdi ve her gece farklı bir kızla takılırdı bazenleri kızı eve getirirdi ve eğlencesine evde devam ederdi ben ise o iğrenç sesleri odamda dizlerimi karnıma çekip ağlayarak işitirdim.

Kim Taehyung

Gördüğüm ilk andan bu yana yani üç yıldır aşık olduğum adam, eki ben onun neyiyim? Onu gerçekten çok seviyorum, peki ya o beni seviyor mu? Onu ve kendimi "Takane no hana" olarak ifade ediyorum.

Ben hayallerimi, babamı, yıllar sonra kavuştuğum üveyde olsa anne sevgisini ve elimi kaybetmiştim. O ne kaybetti derseniz , annesini , haysiyetini , şerefini , insanlığını ve en çok canımı yakan bana karşı olan iyiliğini kaybetmişti.

Sevgili Taehyung, bana vur sakat elimle dalga geç ama ne olursun benden nefret ettiğini bana söyleme çünkü ben yaptığın herşeye katlanabilirim ama aşık olduğum adamın benden nefret ettiğini söylemesine dayanamam.

Wabi-sabi sanırım etkileşim almaya başlıyor..

Son 4-5 günde kitabın aldığı okunma sayısı çok arttı okuyan yorum yapan oy kullanan herkese çok teşekkür ederim 💗

Yeni bölüm için önerilerinize açığım.

wabi-sabiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin