tekrardan merhaba💗
Öncelikle uzun süredir yb atmadığım için özür dilerim.
Kahramanmaraş'ta olan büyük depremde yuvamı kaybettim ve kendimi epey zaman geçmesine rağmen toparlayamıyorum.
Şuan kendimi toparlayıp yb yazmaya çalışacağım <3
Okuduktan sonra yorum yapıp oylarsanız beni çok mutlu edersiniz :)
İyi okumalar..
" Sonunda yalnız kaldık Jeongguk"
Duyduğum bu cümleden sonra yatağın önünde önümde diz çökmüş şekilde aşağıdan yukarıma doğru bakıp sırıtan o suratına 40 numara ayağımı geçirdim. Tekme yemeyi beklemiyor olacakki sendeleyip yere düştükten sonra hızla kalkıp şaşkınca suratıma baktı. Baktı ve üzerime yürümeye başladı . " Bizim Jeon beye bak sen artık kendini koruyormuymuş" dedi ve büyük bir kahkaha patlattı "Sakın bana dokunayım deme piç" Yavaş ve emin adımlarla kollarını önünde birleştirmiş ve alaycı yüz ifadesiyle üzerime doğru yürüyordu. "Eğer bana dokunursan çığlık atarım ve Taehyung buraya gelir" Tekrar güldü.
"Senden öldüresiye nefret eden birisine senin beni öpmeye çalıştığını benimde seni iteklediğimi yere düştüğün içinde çığlık attığını söylesem sana ne yapardı sence?" Duraksadı. "Ah,pardon doğru soru sana neler yapmazdı olacaktı" Sustum. Başka çaremde yoktu bu adam yalan söyleme konusunda bir numaraydı Taehyungta bama güvenmeme konusunda. Her şekilde olan bana olacaktı o yüzden tek çarem 45 dakika boyunca seansın tacizin bitmesini bekleyip ağlamak olacaktı.
Gözlerimin içine bakarak yıllar önceki o pişkin gülümsemeyle bana yaklaşıyordu. Her yaklaşmasında yatakta daha bir geriye gidiyordum.Bir adım attı yaklaşıyor ikinci adımı attı yakınımda üçüncü adımı attı çok yakınımda dördüncü adımı attı artık üzerimde.
Omuzlarımdan tuttu ve beni geriye doğru yatırdı gömleğinin düğmelerini tek tek açtıktan sonra ondan kurtuldu ve benim üzerime yattı. Bacaklarını yanlara doğru ayırıp kırdıktan sonra vücudunu benimkine bastırdı. Göğsümden boynuma doğru öpücüklerden bir taciz yolu çizdi ve boynumun derinliklerine inmeye başladı. Her öpücüğünde tiksinerek kendimi geri çekiyordum fakat üzerimdeki ağırlık ve tutulan ellerim buna fırsat vermiyordu. Kafasını kaldırıp suratıma doğru yaklaştı "Jeon jeon jeon , senin tadın feci şekilde güzel seni bitirmek istiyorum" tam şuan kusmak üzereydim heryerim kasılmış şekilde titriyordum . Tam kafasını iyice yaklaştırıp pis dudaklarını benimkilerle birleştirecekti ki kapı çaldı.
"45 Dakika doldu şu kapıyı aç artık"
Bir hızla üzerimden kalktı gömleğini ilikledi ve beni işaret parmağıyla göstererek .
" Onun kime inanacağını unutma ve aptalca birşey yapma "
Diyerek tehdit etti, doğru ya Taehyung bana hiç inanmaz zaten.
-
"Hyung ben duş alacağım, yukarıya gidiyorum o yüzden"
Arkasını döndü ve bana baktı.
"Daha yeni duş almadınmı sen?"
Hassiktir.
"Hyung doktor tedavi uygulamak için bir ilaç sürmüştüde yapış yapış kaldı o yüzden"
Konuşurken soğuk soğuk terliyordum ve samimiyetsiz bir şekilde sırıtıyordum.Tanrım şuan tek isteğim bu andan sıyrılabilmek lütfen.
"Jeongguk biliyomusun"
Üzerime doğru bir adım attı.
"N-neyi hyung"
"Sen 16 yaşındayken bu doktor ne zaman eve gelse yada sen ne zaman kliniğe gitsen seans sonrası duş alırdın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wabi-sabi
FanfictionTaehyung'un annesi çocuklarının geleceği için Jeongguk'un iş adamı babasıyla evlenir fakat bu gelecek beklenildiği gibi bir gelecek olmaz.