kirmizi hali

1.9K 169 39
                                    

jungkook

Taehyung öğlen 12 gibi gelip beni bana tuttuğu eşyalı evden tüm eşyalarımla birlikte alıp arabasına bindirmişti. Gerçekten de beni evine götürmez sanıyordum ama götürürmüş demekki.Arabada yaptığımız otuz beş dakikalık yolculuk boyunca ikimizde tek kelime etmemiştik, Taehyung arada konuşacak gibi olup ağzı aralanıyor tam ona baktığım sırada geri yola dönüyordu otuz beş dakika böyle süren yolculuk sonucunda Taehyung'un evine gelmiştik.

Onun evine ilk gelişim değildi tabi ama her gelişimde içimde garip bir his oluşuyordu.. beni bu eve ilk getirdiğinde 16 yaşındaydım ve o gün kaçmaya çalışırken yakalandığım için acısı geçmeyen bir dayak yemiştim ondan yani Taehyung'tan.Neyse bugün tatsız şeyler geçirmeyecektim içimden söz vermiştim kendime tek bir kötü düşünmeyecektim ama olmadı düşündüm bile çok geç.

"Nereye bakıyorsun avel avel çocuk? sana kalkta beni takip et dedim ya."

dalmışım.

"Şey.. dalmışım özür dilerim"

"Bidaha olmasın, ağaç ettin beni"

Taehyung söylene söylene beni 2. kattaki,koridorun en sonundaki odaya götürdü.

"Burada kalacaksın,üşürsen dolapta başka battaniyede var."

Bana kalmam için verdiği oda; tamamen siyah duvarlı, kırmızı halılı,uzun boydan boya kırmızı perdeli bir yatak birde dolaptan oluşan ürkütücü bir odadan başka bir şey değildi.

Ben burada kalamam.

"Taehyung başka oda yokmuş burası ürkütücü bir oda"

Dediğim anda beni kolumdan sertçe tutup

"Bak çocuk,sana kaç defa daha söylemem gerekli bana adımla seslenmemen için"

Yüksek sesiyle öyle söylediğinde gözlerimin dolduğunu hissettim daha yeni gelmiştim evine ve en ufak şeyler için azat işitmeye başlamıştım.Birde odayı beğenmediğimden azar yememek için

"Peki kalırım ben burada"

dedim.

"Başkada bir şansın yok zaten."

dedi ve gitti.



3. bölüm sonuuu
oylamayı unutmayın(⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡

wabi-sabiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin