✯Araba kazası✯

1.4K 124 30
                                    

Kim Namjoon

Jeongguk'un babası annemiz ve Jeongguk, onun akademik geleceği için üçü birlikte yaklaşık 3 saat sürecek yoldaki kurs merkezine  gideceklerdi.

Taehyung anneme 'senin gitmene gerek yok babası ile gidebilir' demişti fakat annem Jeongguk'un annesiz büyüdüğünü üvey annede olsa onun yanında olmasının onu çok mutlu edebileceğini düşündüğü için ne olursa olsun gitmek istediğini söylerek geçiştirmişti.

Saat 15:44 sıralarında evimizden üçü birlikte çıkıp Jeongguk'un babasının son model arabasına binerek yola çıkmışlardı.

Jeongguk gidecekleri için çok heyecanlı olduğundan sabahın erken saatlerinde kalkıp kendiyle birlikte benide uyandırıp resim kursunun onu profesyonel bir şekilde geliştireceğinü ve internetten kurs ile ilgili okuduğu bilgileri anlatmaya başlamıştı. Aramızdaki yaş farkındanda olsa gerek o heyecanı küçük bir çocuk heyecanı gibiydi ve eğer kendini ileri düzeyde geliştirebilirse beni tüm yakışıklılığımla çizeceğini söylemişti.

Bay Seo Jeon

Jeongguk'un babası Güney Kore'de çok popüler olan bir şirketin tek sahibiydi ve onun tek veliyahtı oğlu Jeongguk'tu . Jeonlar aşırı derecede zenginde üç yüzden fazla daireleri ve ellinin üstünde arabaları vardı villalarını saymıyorum bile yani anlayacağınız Jeongguk'un babası para yumurtlayan birisiydi. Karısı Kyung Jeon ise Jeongguk daha 4 yaşındayken göğüs kanserinden ölmüştü ve Jeongguk annesiz büyümüştü. Babası annesi öldükten sonra kendini içkiye kumara verip Jeongguk'a bir bakıcı tutup onunla 10 yaşına kadar hiç ilgilenmemişti. Sen bunları nereden biliyorsun diye sormayın adamın şirketi Güney Kore'de popüler dedik ya aa, magazin denen birşey var.

Neyse devam edelim benim ve Taehyung'un annesi yani annemiz o adamın şirketinde çalışan bir paspasçıydı, Taehyung ve bende kafelerde çalışıp aylık geçimimizi sağlıyorduk anlayacağınız FAKİRDİK .

Annem bir gün o adam odasındayken onun odasını temizlemek için içeri girmiş ve orada adamla birlikte sohbete koyulmuşlar ve oradan buradan konuşurken annem o piç adama babamın bizi terkettiğini ve başka birisiyle evlendiğini anlatmış adamda fırsat bu fırsat bulmuş taş gibi annemi parasıyla kandırıp çocuklarına şirkette iş ayarlarım ayağıyla annemi kendine aşık etmiş.

Ve ikisi bir yıl süren ilişkilerinin üzerine evlenme kararı almışlar. Tabi Taehyung'ta bende bu evliliğe başta karşı çıktık  fakat annemizin 40 yaşında sırf bizim için paspasçılık yapmasına razı gelemediğimiz için kabul ettik. Duyduğuma göre Jeongguk ilk duymasında bu durumu kabul etmiş hatta ikide -üvey- abisi olacağını öğrenince sevinçten havalara uçmuş.

Annemle o adam evlendikten kısa bir süre sonra adam hem Taehyung'u hemde beni şirkette başka bölümlere müdür yaptı. Ve o adamın sayısız dairesi ve arabasıda olduğu için ikimizede ehliyet aldırıp birer ev verdi. Annemide yeni bir eve çıkartıp Jeongguk dahil üçü birlikte yaşamaya başladı aslında bizede birlikte yaşamayı teklif etmişlerdi fakat biz annemizin o adamla evli olmasına dayanamayacağımız için reddettik.

Piç adam

Neden piç adam dediğini sorgulayacak olursanız. Başlarda ne kadar iyi birisi olduğunu düşünüyordum sonuçta öz babasının istemediği birisinin 25 birisinin 27 yaşında olduğu artık evlat dahi edinemeyeceği iki kazık kadar oğlanı zengin etmişti ve gerçektende hasret kaldığımız babası sevgisini bize gösteriyordu hafta sonları ikimizde ayrı ayrı ziyarete gelir bir ihtiyacımız olup olmadığını sorardı.

Madem bu kadar iyi bir adam neden piç diyecek olursanız işin aslı bir kaç ay sonrasında ortaya çıktı adam her hafta başka kadınlarla magazinlerdeydi ve hepsinede evlilik vadediyordu annemize ne kadar iyi davransada sürekli boynuz takması gerçekten hoş olmuyordu .

wabi-sabiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin