11 bölüm oldu ama etkileşim aşırı az lütfen biraz destek olurmusunuz
"hyung gerçekten de elim iğrençmi"
Bunu demem üzerine Taehyung asla beklemediğim birşey yaptı ve bana sıkıca sarıldı.Bana sarılması gerçektende çok güzel hissettiriyordu hayallerimin ötesindeydi. Bir o kadar da kalbimin sızlamasına neden oluyordu. Beni bir yandan bu kadar iyi hissettirirken bie yandan nasıl kalbimi parçalayıp atabilirdi? aklım almıyor.
"Ağlamayı kes Jeongguk"
Yine yaptı yine adımla seslendi bana uzun zamandır çocuk diye sesleniyordu be buna alışmıştım bir amda adımla seslenmeye başlamıştı ne yapmaya çalışıyordu ki.
Bana sarıldığı soğuk zeminden kalkıp kapıya yöneldi ve biraz durakladı.
O kapıya yönelirken ben hala ağlıyordum."Anlaşıldı çocuk sen bana bu gece uykuyu haram kıldın"
Yanıma geldi ve beni kolumdan tutup tek seferde kaldırdı. Kaldırdıktan sonra diğer kolumu da sıkıca tutup beni kendine yaklaştırdı ve konuştu.
"Bak Jeon eğer bu gece ben uyumuyorsam sende uyumayacaksın"
YETER AMA.Yok çocuk yok jeongguk yok Jeon ne yapıyor bu hangisine alışmam gerektiğini şaştım.
Daha ben yüzüme eğilip konuşmasını ve bana seslenme şekillerini atlatamamışken tuttuğu kolumdan sürükledi açık olan kapıdan çıkıp kendi odasına götürdü ve yatağına oturmamı söyledi.
"hyung neden buraya geldik sen benim burada olmamdan nefret ederdin"
Ağladığım için boğuk çıkan sesime karşılık kısık bir sesle yanıt verdi.
"hala nefret ediyorum Jeon"
Geniş ve beyazın ele geçirdiği odasında onun yatağında oturmuş onu bekliyordum. O da komodinlerinin içlerinde birşey arıyordu ve tepkilerine bakacak olursak sanırım bulamamıştı.
"Benimle banyoya gel"
Bunu demesi üzerine gözlerim kocaman açılmıştı ve ayağa kalkıp ordada dona kalmıştım. Taehyung banyoya doğru adımlarken arkasından gelmediğimi hissetmiş olacakki durdu ve arkasını döndü.
"Korkma seni küvete atıp sikecek değilim"
İşte bunu dememeliydi şuan utançtan kıpkırmızı olduğumu hissedebliyordum ve konuşursamda kekeleyecektim o yüzden susmayı tercih ettim. Banyonun kapısından girer girmez aynaya baktım.
"HĞİİİ"
Çığlığım üzerine Taehyung banyonun dolaplarını karıştırmayı bırakıp bana doğru döndü. "Hay sikeyim yine noldu"
"kkaşım ppatlamış"
"Bende onu pansuman etmek için tendirdiyotu arıyorum zaten jeon"
Aynaya bir daha baktım saçlarım yağlanmıştı ve iğrenç görünüyordum.
"Hyung"
Bana bakmadan dolapları karıştırmaya devam ediyordu ve tekrar seslendim.
"Ne var çocuk"
Bu adam bipolardı.
"Banyo yapabilir miyim"
"evdeki tek banyo benim odamda seni küvete atıp sikmemden korkmuyorsan burada banyo yap"
Ard arda böyle şeyler demesi afallamama sebep oluyordu.
"ozaman şimdi yıkansam olurmu"
"ne halin varsa gör"
Dedi ve tendirdiyotu aramayı bırakıp banyodan dışarı çıktı.
-
Taehyung'un sıcacık ve büyük banyosunda uzunca ağlayarak banyo yaptıktan sonra üzerimi giyinip saçlarımı kurutmaya ihtiyaç duymadan dışarı çıktım. Çıkmamla odada ki yoğun alkol kokusunu hissettim ve gözlerim Taehyung'u aramaya başladı kim bilir kaç şişe içmişti. Odadan çıkacağım anda Taehyung terastan içeriye girdi elinde hala içki şişesi vardı be bana doğru şişeyi dikleyerek yaklaşıyordu.
"jehngylk"
"Hyung sarhoşsun yaklaşma bana"
Kapıyı açmaya çalıştım fakat kapıyı kitlemişti ve bunu kaçıncı kez yaptığını sayamadığım gözlerim büyümüştü bu sefer utançtan değildi korkudandı.
Taehyung elindeki şişeyi yere bırakıp kolumu sıkıca tutmuştu "jeongguk jeongguk jeongguk jeongguk" sarhoş olduğu için mayhoş bir kokusu vardı ve beni bir yandan kendine doğru çekerek adımı sayılıyordu.
Şuan tam anlamıyla Taehyung ve duvarın arasındaydım.
"Jeongguk neden güzel olmak zorundasın ki"
okuyorsanız oylayın lütfeeen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wabi-sabi
FanfictionTaehyung'un annesi çocuklarının geleceği için Jeongguk'un iş adamı babasıyla evlenir fakat bu gelecek beklenildiği gibi bir gelecek olmaz.