namjoon
Hangi cehennemin dibindeysen derhal eve gel.Çocuk benim yanımda.
görüldütaehyung
Bir sorun mu var?namjoon
Evet Taehyung evet.Çok büyük bir sorun var.
taehyung
beni korkutuyorsun şuan
kendine bir şey mi yapmış
yoksa????namjoon
Uzatma Tae sorgulama da
derhal gel diyorsam derhal gel.taehyung
yirmi dakikaya gelsem?namjoon
Onbeş dakikan var.Uzatma.
-
Namjoon hyung beni o ara sokakta bulup,olayın ne olduğunu anladığı için beni sorguya çekmeden kendi evine getirmişti. Önüme bir bardak su koymuş ve hiddetle birisiyle mesajlaşmaya başlamıştı yuz ifadelerinden anladığım kadarıyla sanırım gerilmişti. Telefonla işi bitince hemen önümüzde duran sehpaya kaydırmış bir eliyke sarçlarını geriye atarak derin bir nefes almıştı bu hareketleri beni korkutmuyor değildi.
"Jeongguk abicim"
"Eğer bir nevi de olsa sakinleştiysen, neler yaşadığını anlatmak ister misin?"
Yüzüme doğru eğilip konuşması üzerine o iğrenç anlar gözlerimin önüne gelmişti o iğrenç ellerin vücudum da izinsizce zorla dolaşması beni delirtiyordu. Neden onu takip etmek istemiştim ki? Bütün suç bendeydi aptal kafam aptal kafam
"Jeongguk jeongu ne yapıyorsun sen vurma kafana za zarar vereceksin kendine dur sana JEONGGUK DUR DEDİM"
Namjoon hyungun gür sesiyle yerimden sıçramıştım ama kendime gelmiştim.
"Ah, özür dilerim Jeon seni büyük abin olarak koruyamadığım için özür dilerim."
Senin suçun değil hyung lütfen böyle düşünme lütfen..
"Senin suçun değil hyung."
"Hayır Jeongguk seni Taehyung'a güvenmemeliydim seni kendi yanıma almalıydım. Seni ona güvenirken aklımdan ne geçiyordu ki? Bundan sonra benim yanımda kalmanı istiyorum. Lütfen."
Harika artık Namjoon hyungla kalacaktım. Gerçekten ne harika.. Herşey üst ğste geliyordu şuan ne düşünmem gerektiğini ne karar vermem gerektiğini bilmiyordum önce o doktor şimdide bu adamlar.. Kendimi aşırı derecede kirli hissediyordum. EVET ŞUAN ÇOK KİRLİYDİM TEMİZLENMEM GEREKLİYDİ. O adamların pis elleri HAYIR HAYIR LÜTFEN LÜTFEN TEMİZLENMEM DERHAL BU PİSLİKTEN KURTULMAM GEREKİYOR.
"Pislik pislik PİSLİK YIKANMAM GEREKİYOR TEMİZ DEĞİLİM TEMİZ DEĞİLİM HYUNG"
Sanırım yine başlıyor.. Kafam yerinde değil gibi hissediyorum etraf bulanıklaşıyor ellerim yumruk şeklini alıyor nefes almakta zorlanıyorum ve kendimi kaybediyorum.
-
"Namjoon ne demek ara sokağın birisinde çocuğa tecavüz edip atmışlar DELİRTMEK Mİ İSTİYORSUN LAN SEN BENİ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wabi-sabi
FanfictionTaehyung'un annesi çocuklarının geleceği için Jeongguk'un iş adamı babasıyla evlenir fakat bu gelecek beklenildiği gibi bir gelecek olmaz.