Gün bir
Ben Jeon Jungkook, pardon pardon. Ben Jeon aptal Jungkook intikam nedir bilmeyen Jungkook onun demesiyle orospu Jungkook. Eklemek istediğiniz birşey varmı? Varsa Ekleyebilirsiniz.
Taehyung o günden sonra numaramı, instagram hesabımı nereden bulduysa mail adresimi bile engellemişti, ona ulaşabileceğim tek bir seçenek kalmamıştı elimde.
Hakettim.
Bu yaptığım gerçekten aşırıya kaçmıştı sanırım.. Yugyeom beni en baştan uyarmıştı ama gözümü intikam hırsı o kadar bürümüştü ki.. Dikkate almamıştım onu. Şimdi saçmalığıma boyun eğmiş şirkette onu görmek için katlarda kaçak dolaşıyordum, kaçak dediğim gizlenmeye çalışıyordum yani..
Onu şuan çok iyi anlıyorum eğer üç yıl önce kaçtığım sıralar benden gerçekten hoşlanıyorsa ne hissettiğini çok iyi anlayabiliyorum. Birinin değerini bilmek için kaybetmek gerekmiş demek ki. Ama.. Ben onu hiç kazanamamıştım ki zaten.
Jeon hiçbir zaman kazanamadığı insanı kaybeden Jungkook olarak şirkete gizli numaradan Taehyung'un odasına çiçek yollatmıştım, ve şuan şirketin bahçesinde kuryenin gelmesini bekliyordum. Ha unutmadan birde not eklemiştim! 'Çiçeklerden Ayçiçeğini , insanlardan seni sevdim' Anlamaz heralde ya ben olduğumu.. Anlamaz dimi?
Birkaç dakika sonra kuryenin geldiğini görmemle asansörlere doğru koştum odama gittim. Çok gerildim şuan ya ben olduğumu anlarsa? Hayır ya.. Sanmam.
boomer
taehyung
beyler bana yine çiçek
geldi aqhoseok
gizli hayranın var yani?
yine mi isim yazmıyotaehyung
hayır yazmıyo
yine kim olduğuama not var
jimin
okusanaaa ne yazıyojin
ne çiçeği gelmiş bu sefertaehyung
sencenamjoon
ayçiçeğimi yine?jimin
jungkook..|belki gönderen kişi
en çok ayçiçeğini seviyodurtaehyung
ben nefret ederim
ayçiçeklerindenhoseok
yine mi çöpe atacaksın yanitaehyung
tabikide öyle yapacağımhoseok
şeyy 👉👈taehyung
tamam veririm sana 😝suga
işi gücü bıraktım notu
ne zaman okuyacaksın
diye bekliyorum aqtaehyung
önemsiz bişey yanamjoon
ben bile merak ettim okusanataehyung
çiçeklerden ayçiçeğini insanlardan seni sevdim yazıyo notta..amk gerizekalısı
orijinali papatya değil miydi bunun?suga
not yazmayı bile becerememiş aq
ŞQŞRLDMWÖEÖSLQŞWŞSŞSRhoseok
tanıdık geldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wabi-sabi
FanfictionTaehyung'un annesi çocuklarının geleceği için Jeongguk'un iş adamı babasıyla evlenir fakat bu gelecek beklenildiği gibi bir gelecek olmaz.