Kim Taehyung
Yemim ederim ki o çocuğun soğuktan yada açlıktan bayılacağına imkan bile vermiyordum, bu yüzden de gayet rahat takınıyordum. Odada ne halde diye çocukların söylenmesi üzerine onu koyduğum odaya doğru gittim. Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım. Ve kapının kolunu yavaşça aşağı doğru indirdim. Hiç beklemediğim şekilde onu yerde yatarken gördüğüm an kanım donmuş gibiydi olduğum yere kalmıştım,öldüğünü sanmıştım.
Ondan o kadar çok nefret ediyordumki nefretim vicdanımın önüne geçiyor ve ona iyi davranmamı engelliyordu.Şuan beni haksız olarak görüyor olabilirsiniz ama kendimce haklı sebeplerim var onun o şerefsiz babası ve o olmasaydı şuanda annem hayatta olacaktı.Neyse şuanda bu tatsız konuyu konuşmak istemiyorum zamanı geldiği zaman size güzelce anlatacağım.
O çocuk yani Jeongguk ,o benim hayatıma daha üç yıl önce girmişti ve üç yıldır bir saniye bile ona olumlu düşüncelerle bakmamıştım adıyla dahi seslenmemiştim daha önce ona belki 1-2 kez anca seslenmişimdir.
Jeongguk 18 yaşında ve kimsesi arkadaşı dahi olmayan bir çocuktu hiçbir mal varlığıda yoktu sahip olduğu tek şey aptallığıydı.
Ona öyle şeyler yaşatacağım ki o arabada ölmediğine pişman olacak.
Bana aşıkmış
Daha beni ne kadar sinirlendirebilir diye düşünürken bana aşık olduğunu itiraf etti.
O 18 yaşında bense 25 yaşındayım
İlk başta beni sinir etmeye çalışıyor diye düşünüyordum ama sonradan hareketleri bakışları ve mesajlaşırken yazdığı şeyler değişmeye başlamıştı ve gerçektende aramda yedi yaş olan birisinin bana karşı bunları yapmasından rahatsız olmuştum.
Onun yüzünden kendimi pedofili gibi hissettim.
Namjoon'un evinde üçümüz birlikte akşam yemeği yiyecektik ve Namjoon mutfakta yemeklerimizi hazırlıyordu ben ve o ise "L" şeklindeki koltukta köşe kısmının orada oturuyorduk
Orada onun bana aşık olduğunu biliyordum,ve ondan çok fazla nefret ediyordum fakat ozamanlar ona zarar vermek gibi davranışlarım olmuyordu en fazla itekliyordum ama acıtacak şekilde değil. Herneyse koltukta otururken benim arkamda kalan üçlü prize uzanmaya çalışıyordu ve benim iteklemem adına yaklaşmamaya çalışıyordu oturarak uzanamadığından ayağa kalkıp uzanıyordu ve ayağı kaydı.
ÜZERİME bakın üzerime düştü
ben DÜŞÜRMEDİM o düştü.Ve yüzlerimiz birbirine çok yakındı ve olmaması gereken yapmamam gereken birşey yaptım.
Onu öptüm.
Bakın gerçekten kendimi tutamadın istemeden oldu o ozamanlar 17 yaşındaydı ben 24 ve o daha reşit değildi.
Bana karşılık vermişti ve istemediğim bir şekilde o karşılık verince ben daha çok karşılık vermiştim.
Ve yine aşırı kötü birşey daha olmuştu
Namjoon yani abim bizi öpüşürken görmüştü.Tahmin edeceğiniz şekilde ikimizide bir güzel azarlayıp bir daha aynı yerde başbaşa bırakmayacağını söylemişti.
Abim hem benim hemde onun gay olduğunu öğrenmişti tamam oda gay di ama benimde olduğumu bilmiyordu ve ondan o kadar nefret ettiğimi bildiği için şaşırmıştı ve bu çokta uygun birşey değildi
hatta hiç değildi
belki jeongguk olayın ciddiyetinde değildi ya da o da benim gibi kendini tutamamıştı bilmiyorum.
O benim ilk öpücüğümdü.
Ama onun sakarlığı yüzünden haftalarca kendimi pedofili gibi hissetmiştim.
Haftalar sonra bir araya gelince o günlerin birikmişliğiyle onu dövmeye başlamıştım ve Namjoonun yokluğuda bu fırsatı bana veriyordu.
Her seferinde benden dayak yiyordu isterse karşılık verebilirdi fakat o karşılık vermek yerine dayak yemeyi tercih ediyordu.Bu onun sorunuydu benim değil .
Taehyung'un karakterini umarım daha iyi anlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wabi-sabi
FanfictionTaehyung'un annesi çocuklarının geleceği için Jeongguk'un iş adamı babasıyla evlenir fakat bu gelecek beklenildiği gibi bir gelecek olmaz.