"Küvete işeyen bir baba."

232 19 5
                                    

Yüzümü yakan sıcaklık gözlerimin içine girmeye çalışırken gözlerimi sıkıca kapamaya devam ettim. Elimi yüzüme sertçe yasladığımda sıcak sıvı bu sefer de parmaklarımın arasından girmeye başlamıştı. Sasuke'nin sesiyle uyku sersemliğimden tamamıyla arınmıştım. "Borty, bezini getirdim... Ah, hayır bebeğim hayır! Babanın üzerine işemeyi kes!"

Elimi yüzümden hızla çekerken bağırdım "Benim üzerime ne yapmış? İşemiş mi?"

Çiş damlaları suratımdan çıplak göğsüme damlarken gözlerimi sıkıca kapamaya devam ediyordum çünkü açarsam göz bebeklerimin sarı bir sıvıyla dolacağından neredeyse emindim. Gözlerim kapalı bir şekilde banyo yolunu bulmaya çalışırken bir kez daha bağırdım " Boruto! Hasta bebekler babalarının üzerine işemez! Senin burnun kızarık bir şekilde bitki çayı içmen gerekiyor!"

Sasuke şaşkınlık dolu sesiyle konuştu "Saçmalamayı keser misin? O daha bebek. 'Umutsuz ev kadınları'ndaki umutsuz bir ev kadını değil!"

Derin bir nefes alıp ellerimi önüme uzattım ve etrafımdaki nesnelere dokunup ilerlemeye çalıştım. Kafamı sert bir cisme çarptığımda inleyerek bağırdım "Hayatım lütfen Boruto'nun altını hemen değiştirip beni de banyoya götürür müsün?”

Göğsümden akan damlaların pijamamın altından girdiğini hissederek devam ettim "Bir bebek bezini bağlamak ne kadar uzun sürebilir?"

Alaycı bir şekilde kıkırdadığında gözlerimi devirmek istesem de kapalı oldukları için yapamamıştım. Derin bir nefes aldığımda kafamı az önce çarptığım nesneye dayayarak sabırla beklemeye çalıştım.

Fısıldaması kulağıma ulaştığından elimi etrafta yavaşça gezdirmeye devam ediyordum "Boruto'nun minik poposuna taktığın son bezi neredeyse yarım saatte bağladığını hatırlıyorum."

Gözlerimi biraz daha sıkıca kapayıp konuştum “O farklı. Sürekli hareket ediyordu."

Gözlerini devirdiğinden, gözlerim kapalı olmasına rağmen emindim. Sıcak ellerini belimde hissettiğimde fısıldadı "Şimdi koca bebeği temizlenmesi için banyoya taşıyalım."

Ellerimi ellerine sararak fısıldadım "Beni hemen götür Sasuke. Koku bütün vücudumu ele geçirmeden önce götür beni. Boruto... Bu burada bitmedi evlat. Arkanı kolla. Bir gün sen de yüzünde..."

Sasuke'nin sıcak avcunu ağzımın üzerinde hissettiğimde derin bir nefes aldım. Ağzımı biraz daha kapayarak mırıldandı "Çocuğuna tehtidlerini savurmayı kestiysen eğer... Seni banyoya taşımama ne dersin altın çocuk?"

Derin bir nefes aldı ve sırtımdan ittirip birkaç adım ilerlememi sağladı. Yaklaşık on saniye sonra çıplak ayaklarımın altında banyonun soğuk zeminini hissedebilmiştim. Sasuke popoma sert bir tekme attığında ellerim lavabonun uçlarına refleks olarak sarılmıştı. İnleyerek fısıldadım "Geldik diyebilirdin. Acıttı.”

Kıkırdadı ve açtığı musluğun sesini duyabildim. Yūzümde ıslak elini hissettiğimde fısıldadım “Benim üzerime yapmayı artık kesmeli ve ayrıca şu bez olayı... Sence de artık büyük bir adam gibi işini tek başına, bir tuvalette halletmesi gerekmiyor mu?"

Islak parmaklan boynumdan karnıma doğru kaydığında mırıldamasını duyabilmiştim “Bu mükemmel bir fikir babacık. Neden bunu sen öğretmiyorsun? Git ve oğluna güzel bir tuvalet eğitimi ver.”

Gözlerimi sinirle açarken sert bir nefes verdim “Ben yapamam Sasuke. Sen annesisin. Bu şeyleri benden daha iyi bilirsin. O agu der ve sen ne demek istediğini anlarsın. Bense sadece a,g ve u'dan oluşan bir kelime olduğunu düşünüyorken üstelik. Hem ben ona tuvalet eğitimi veremem. İçkili olduğum günlerden birinde küvete işediğimi hatırlıyorum. Bu adam nasıl tuvalet eğitimi verebilir?"

Ben Baba Olamam / NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin