Aminakoduklarim the first uchimakiye yeni bolum attim okusaniza orospucocuklari
Telaşla Boruto'nun yumuşak bedenini kucağıma nazikçe sardım ve onu hızla banyoya götürdüm. Minik vücudunu büyük bir havluya sararken Sasuke'nin endişeyle gözlerime baktığını görebilmiştim.
Boruto'nun minik yüzüne bir kez daha baktım. Her şeyden habersizdi ve gerçekten huzurlu bir rüyanın içinde olmalıydı. Bu kadar gürültüye rağmen hâlâ uyanmadığına bakılırsa bana bir yönden daha benziyordu. İstemeyerek küçük vücudunu çamaşır sepetinin içine bıraktım ve banyodan hızla çıkıp kapıyı kapadım.
Sasuke yataktan kalkmış ve sırtını kapıya yaslamıştı. Ağlıyordu. Gördüğü kabusun etkisinin daha geçmediğini anlamak çok zor olmadı. Kiba kapıya vurarak bağırdı "Naruto? İyi misin? Kapıyı neden açmıyorsun?"
Sasuke korkarak Boruto'nun yanına gitmeye çalıştı ama onu durdurdum. Titrek elini tuttum ve ona bir özürden daha fazlasını borçlu olduğumu anlayarak kapıyı araladım. Kiba kapının açılmasıyla konuşmaya başladı "O ses de neydi öyle?"
Sasuke'yi görünce gözleri hayranlıkla büyüdü. İçim yoğun bir rahatsızlıkla dolarken yerimde huzursuzca kıpırdandım. Kapıyı neden açmıştım ki?
Sasuke benden önce davranarak titrek sesiyle mırıldandı "Ah, ben Ren. Naruto'nun kuzeniyim. Az önceki şey için de çok özür dilerim... Bir kabus gördüm."
Ona hangi isimle hitap ettiğimi bile hatırlıyordu. Gözlerimi hayranlıkla üzerinde gezdirdim ve Kiba'nın ona aç bakışlarla baktığını fark ederek konuştum "Bir sorun mu var Kiba?" Sesim tahmin ettiğimden de korumacı ve sert çıkmıştı.
Kiba boğazını temizleyerek gülümsedi ve elini Sasuke'nin eline uzatarak mırıldandı "Sadece... böylesine güzel bir kuzenin olduğunu bilmiyordum."
Yüzüm gittikçe kızarırken sinirlerimin gerilmeye başladığını hissedebiliyordum. Kıskanıyor muydum? Ben Naruto Uzumaki bir omegayı kıskanıyordum öyle mi? Hayır. Sadece oğlumun dayısını koruyordum o kadar. Sonuçta o da artık ailedendi. Kıskanmamıştım. Kesinlikle hayır.
Sasuke gülümseyip elini Kiba'nın eline doladığında dişlerimi sertçe sıktım. Gergin bir şekilde gülümserken fısıldadım "Çok değerli sohbetinizi bölmek istemem ama bizim izlememiz gereken bir maç var."
Sasuke gözlerimin içine doğru 'senin derdin ne' bakışı atarken Kiba'nın hâlâ ağzı açık bir şekilde
Sasuke'yi izlediğini görerek dişlerimi biraz daha sıktım. Derin bir nefes aldım ve Kiba'nın kolundan tuttuğum gibi ağır vücudunu merdivenlere doğru sürüklemeye başladım. Aşağıya indiğimizde hayranlıkla mırıldandı "Çok güzel bir kuzenin var Naruto. Gerçekten çok güzel."Kaşlarımı çattım ve Sasuke'nin kuzenim olduğu bilgisinden yararlanarak hırladım "Kuzenimden uzak dur Kiba."
Kiba kıkırdamaya başlarken konuştu "Ah, yapma Naruto. Seni tanımasam ciddi olduğunu düşünürdüm ama yine de için rahat etsin diye... Onu yemem merak etme. Sadece bir kahve içeriz belki bir yemeğe..."
Keskin bir sesle konuştum "Hayır." Salak değildim. Sasuke'yi Kiba'nın eline teslim etmeyecektim. Ne bir akşam yemeği için ne de bir kahve içmek için.
Sasuke'nin sesini duyduğumda gözlerimi merdivenden bizi izleyen bakışlarına çevirdim "Sen ona aldırma Kiba. Seninle bir yemeğe çıkmayı çok isterim."
Kan beynime sıçramaya başlamıştı. Benim hayır dediğim şeye o evet diyordu, öyle mi? Onu aç ve azgın bir hayvandan koruduğumu anlamıyor muydu? Ben bir alfaydım, o da bir omega. Doğam gereği ailemden olan bir omegayı korurdum. Bunu yapmaya çalışıyordum ama baş belası Omega dediklerimin her zaman tersini yapıyordu!
Gözlerimi kısarak siyah gözlerine 'bunu daha sonra konuşacağız' dercesine baktım. Onun bakışıysa daha çok 'konuşalım bakalım'dı. Derin bir nefes aldım ve ondan hoşlanmamın, onu kıskanmamın dünyadaki en saçma şey olduğunu kendime bir kez daha hatırlattım. Ona karışmaya hakkım yoktu.
"Ne olmuş yani? Bu harika bir kokusu olduğunu..." Çeneni kapa iç ses. Çeneni kapa. Bugünlük bu kadar vanilya kokusu hakkında düşünmek yeter.
Kisa ama etkili bi bolum
Zaa kudur amk nardosu
kibanin orospu cocuklugu bunla sinirli degil daha cok serefsizligini gorucez
Simdi obsidio okucam 80tlye aldim hala okuyamadim amkkk obsidio bitmeden bolum yok haberiniz olsun azcik kitap okucam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Baba Olamam / NaruSasu
FanficNaruto popülerdi. Onu herkes severdi. Popüler Altın Çocuk'un kalbinde ise iki kişi vardı; oğlu Boruto ve oğlunun dayısı Sasuke. #narusasu 1. #sasunaru 3. -Ara verilmiştir-