Epilog

115 9 5
                                    



Minęło już 3 lata od kiedy nie ma z nami Willa. Wszyscy mniej więcej pogodzili się już ze stratą. Najgorzej przeszedł to Alex. Nie wiedziałem jak mu powiedzieć, że nie dałem rady go uratować. Jak już zdołałem to zrobić był bardzo zły. Nie odzywał się do mnie w ogóle. Nie trzymałem do niego urazy, wiedziałem co czuje.
Gdy minęło trochę czasu poprosiłem go o spotkanie, chciałem wyjaśnić mu wszytko. Zgodził się i wysłuchał na spotkaniu. Był poniekąd zszokowany, trochę było mu wstyd, że osadzał mnie o wszytko. Nie byłem zły na niego, cieszyłem się, że zrozumiał i w końcu mogliśmy być przyjaciółmi. Alex po mału dochodził do siebie, była to długa droga, jednak z pomocą przyjaciół napewno lżejsza. Był nam bardzo wdzięczny. Po pogrzebie było już coraz lepiej. Odwiedzaliśmy Willa co tydzień na cmentarzu i opowiadaliśmy o tym co u nas . Zawsze wyobrażaliśmy sobie, że siedzi obok nas i śmieje się razem z nami.

Po tych trzech latach pogodziliśmy się z tym wszystkim.
Mamy już 20 lat...ja, George, Nick i Alex. Nie wierzę, że tak szybko to minęło. Po szkole średniej zacząłem pracować w firmie, która należała do taty Niki. Stwierdził, że przyda mu się moja pomoc. Jestem pewien, że to Niki mu mnie poleciła.
Po tylu latach zrezygnowałem z bycia Spider-dreamem... przeżyłem świetne, ale i tragiczne chwile. Nie byłem w stanie tego kontynuować. Patrząc na kostium wszytko do mnie wracało. Nigdy nie zapomnę tych przygód, tych wspomnień i uczyć! Jak latałem na pajęczynach między budynkami, jak z Georgem śmialiśmy się ze mnie i mojego stroju, jak bawiliśmy się gadżetami Niki z Sapnapem.
Właśnie! Pewnie zapytacie jak z Georgem i Nickiem?
Wszytko u nich dobrze. George stwierdził, że dalej chce się uczyć i poszedł na studia informatyczne. Tak, daje jesteśmy razem. Nie spodziewałem się, że tak się to wszytko potoczy, ale kto to wie co się wydarzy w życiu!
Jeśli chodzi o Nicka to poznał kilku nowych przyjaciół-Karla, Jimmy'ego, Chrisa i Chandlera. Niedawno założyli zespół rockowy i powiem wam, że świetnie im idzie! Mieli już kilka koncertów w barach i klubach. Ludzie ich kochają. Na youtubie zgromadzili już ponad 300 tysięcy subskrybentów! Cieszę się, że całej naszej trójce się układa.

Jest jeszcze jedno pytanie!
Jak z Alexem?

A wiec z nim trochę bardziej kręta droga. Po kilku miesiącach od straty najlepszego przyjaciela udało nam się namówić go na wizytę u psychologa. Na początku nie wykazywał żadnej poprawy, ale z czasem widać było, że robi się coraz żywszy. Powróciła nadzieja! Po roku chodzenia na terapie Alex w końcu był w stanie funkcjonować bez psychologa. Dał radę!
Po skończeniu terapii zaczął pracować jako menadżer bardzo znanej aktorki- Tiny!
Tina przedstawiła Alexa swoim przyjaciołom i widać, że jest teraz szczęśliwy.

Nie wiem jak jest u Willa, ale mam nadzieje, że u niego wszytko dobrze!

Sierociniec został zamknięty, a wszyscy pracownicy tajemniczego laboratorium trafili do więzienia. Mama George'a postanowiła wszytko powiedzieć policji. Sama dostała karę, ale na szczęście nie więzienna.

A co z venomem?

Nie ma go. Wraz w Willem zniknął i on. Dzięki temu chłopakowi świat nie jest w panice i niebezpieczeństwie.

Myślałem, że to ja będę bohaterem tej książki, ale widać, że się pomyliłem.
Historia często płata figle.

Jeśli tu dotrwałeś...dziękuje, że wysłuchałeś/aś moją historie!
Nie opisałem wam mojej całej historii, bo nigdy bym nie skończył.
Cała nasza paczka żegna się z wami:
-Ja Clay
-George
-Nick
-Alex
-wszyscy nasi przyjaciele i bliscy
-i oczywiście autorka 💜

Hejka!
To już moje ostatnie hejka.
Dziękuje za tyle wyświetleń i gwiazdek! Dziękuje ogólnie za wszytko co ta książka osiągnęła!
Nie jestem najlepsza w pisaniu, ale miałam pomysł, więc go napisałam.

Nie będę ukrywać, że w połowie straciłam zainteresowanie DSMP
i dlatego przestałam pisać na kilka miesięcy. Wracając tutaj i patrząc na wyniki stwierdziłam, że muszę to zakończyć, aby poczuć to spełnienie 😂
Mam nadzieje, że wam się chociaż trochę podobało!

Miło było czasami z wami popisać w komentarzach💜

Dziękuje, że byliście i papa!

Zapraszam serdecznie do mojej drugiej książki- WSZYSCY JESTEŚMY MARTWI.
Bardzo miło mi będzie jak coś po sobie zostawicie🥰 oczywiście nie zmuszam.
Trzymajcie się!

SPIDER-DREAM🕷Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz