"Güzel bir ruha aşık olan ona hayatı boyunca sadık kalır.Çünkü sevdiği şey ebedidir."
PlatonDeniz neye uğradığını şaşırmış hala kendisine sarılan adamı itsemi yada o da sıkıca sarılsamı karar vermeye çalışırken kolları adamın sırtında buluşmuştu hızlıca.
Kapanan kapıyla kendine gelen iki adamda sadece gözleriyle konuştuklarında Hakan yavaşça uzun zamandır tekrar öpmek isteği dudaklara kavuştuğunda Deniz herhangi bir karşılık veremedi.Hakan sanki hiç ayrılmak istemiyor gibiydi o yanıp tutuştuğu dudaklardan.
Deniz mantığını en karanlık odaya hapsedip o da tekrar öpmek istediği adama karşılık vermeye başlamıştı.Hararetli ve sert bir öpüşmenin fitili ateşleyen Deniz olmuştu.Hakan bunu beklemesede mutlu olmuştu,Denizde onun gibi onu öpüyordu.Dilleri birbirine dolanan arada dişlerin birbirine değdiğini nefeslerin yetmediği öpüşmeyi zor da olsa başlattığı gibi sonlandıran Deniz olmuştu.Ayrıldığı dudakları hala isteyen Hakan tekrar öpmek için hamle yaptığında Deniz tarafından durdurulmuştu.
Deniz derin nefeslerinin arasında "Hakan sencede önce konuşmamız gerekmiyor mu ?diye sormuştu.Hakan Denize hak vermiş elinden tuttuğu gibi Denizi odanın ortasında bulunan yatağa oturmuştu. Yanınada aralarında boşluk kalmayacak şekilde kendide oturmuştu.Hakan elinden tuttuğu Denizin gözlerinin içine bakıp "senden hoşlanıyorum hatta sana aşığım,içimdeki bu duyguların yoğunluğu gün geçtikçe arttı seni aşağıda gördüğümde seni öpmemek nasıl zordu anlatamam "diye cümlesini bitirdiğinde Deniz böyle bir aşk itirafı beklememişti aslında ne beklediğini de bilmiyordu ama içindeki küçük Deniz o kadar mutlu olmuştu onun duyguları da yoğun bir şekilde azalmak bir yana dursun artarak devam etmişti.
Hakan kendine cevap vermeyen Deniz'e tekrar "sana aşığım diyorum cevap versene sende bana karşı boş değilsin hem boş olsan bir adamı neden öpesin öpmezsin demi hoşlanmadığın adamı yada öper misin öpmezsin sende bana aşıksın ben yanlış anlamadım "diye telaşa kapıldığında Deniz tarafında dudaklarına değdirilen dudaklar tarafından susturulduğunda anlamış oldu.
Deniz de ona karşı boş değildi ama hala ağzından tek kelime çıkmamıştı."Konuşmalısın Deniz yoksa başka şeyler düşünmeye başlıyorum bu şeyler hiç güzel şeyler değil "diye sistem ettiğinde Deniz kalbini ve aklını anca toparlayıp anlamlı bir cümle kurabilmeyi başarmıştı."Galiba bende senden hoşlanıyorum"demişti ondan bir cevap bekleyen adama."Galiba mı beni öpmende mi galiba idi Deniz ne dem.."sözü kesildiğinde "Aaa şimdi imdat diye bağırıcam Hakan bir sus konuşturmadın beni."diye çemkirdiğinde Hakan onu kucakladığında hızını alamayıp Denizi sırtüstü yatırıp üzerindeki yerini almıştı .
Her iki adamda bu otele neden geldiklerini unutmuş gibiydi.Gece boyunca birbirlerine sarılmış bolca öpüşmüş ve en çokta konuşmuştu. Birbirleri hakkında akıllarına gelen herşeyi hatta saçma sapan olan ne varsa sormuşlardı.
Sadece hayatlarının tamamını etkileyecek ayrıntıyı atlamışlardı.
Gece sabaha dönerken artık uykuları gelmiş olan iki adam kendilerini uykunun kollarına bırakırken birbirlerinin kollarında az da olsa uykuya dalabilmişlerdi.
İlk uyanan Hakan olurken başı kolunda bir bacağı üstünde ve ona sıkıca sarılmış olan Denize baktı.Deniz sıcaklığını için bulunduğu pozisyonda kıpırdandığında açılan bel boşluğu ile Hakan derince yutkundu ,zaten sabah sabah yanında yatan Deniz uyandırmamak için zor beklemişti şimdide çocuk kıpırdanıp duruyor ve pürüz tenini gözüne sokuyordu.
Tabikide Deniz bunların farkında değildi Hakanın isteği ve arzusun yanındaki çocuğa baktıkça katlanarak artıyordu.Bir süre daha Denizi izledikten sonra çalan telefon alarmıyla Denizde uyanmamak zorunda kaldı.Gitmesi gereken bir seminer vardı.
Kalkıp nerede kiminle olduğu anlayınca gece olanların rüya olmadığı aşikardı.Hakan sol tarafında gülümseyerek ona bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLCULUK (GAY)
Teen Fiction"Tüm muhteşem hikâyeler iki şekilde başlar. Ya bir insan bir yolculuğa çıkar, ya da şehre bir yabancı gelir." Tolstoy Aslında tam da bu sözün üzerine başladı onların yolculukları... Uyarı'' iki erkeğin aşkını anlatmaktadır." "Hikaye mpreg içermekte...