❄️15❄️

255 11 0
                                    

Hepinize selamünaleyküm!

Nasılsınız? Ben çoook iyiym sağulun.

Size bir şey sorucam. Arkadaşlar sizinde çalma listeniz bir hüzünlü şarkı çalıyor tam ağlayacan sonra bir eğlenceli kafanızı dağitmalik şarkılar çalıyormu? Şahsen benimki böyle. Tabii buna ikizler burcu olmanın katkısı var♊️🤓

Hadi o zaman hepinize iyi okumalar!

Hadi o zaman hepinize iyi okumalar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz Arda Altan. 18 yaşında 12.sınıf
*********
Denizin tuvalet fiyaskosunun üzerinden tam 1 ay geçmişti ve gerçekten yılını tuvalette sıçarak geçiriyodu. Yani inanabiliyormusunz    günde 2 3 saat  aralıklarında hep tuvalete gidip geliyordu. Her tuvaletten çıktıktan sonrada 'götüm tuvalete düşecek az kaldı' diyordu.

"Adel" düşüncelerimden irkilerek sıyırdım ve Adala döndüm.

"Efendim"

"Kantine iniyormusun?"

"Yok yaa benim biraz uykum var. Dinlenmek istiyorum ama bana
İki çift kaşarlı tost ve bir tane kola ısmarlarsan neden olmasın"

Oflayarak:

"Sömürdün kızım beni ya. Sana da aynı harçlığı veriyorlar neden kendin almıyorsun!"

Yalandan gözlerimi doldurdum ve burnumu çektim. Biraz acıdatsyon yapmanın kimseye zararı olmaz. Nihahahhahahahaha öhm öhm tamam abarttım.

"Sen beni sevmiyorsun dimi. Zaten beni kim severki beni büyüten ailem beni sevmemiş sen mi seveceksin. Tamam ben kendim alırım kendime. Sana da yük oluyorum seni parandan kullandığım için" dedim ve arka arkaya iki defa burnumu çektim.

Adal endişeyle beni kollarının arasına aldı ve saçlarımı okşamaya başladı.

"Saçmalama Adel sen bana asla yük olmuyorsun hem sen benim paramı harcamayacaksın da kim  harcayacak. Ve unutma ikizler hep birbirlerini severler. Seni ikizim olmasanda severdim ama iyki ikizimsin Adel"

Birbirimize bir kaç dakika sarıldıktan sonra zıplayarak geri çekildim.

"E hadi o zaman ben çok acıktım. Kantine uçur beni sarı civciv"

"Sensin küçük civciv" dedi ve beni kolunun altına alarak kantine doğru ilerlemeye başladık.

************
"Lan gerzek çek şu götünü üstümden!"

"Ama aşkım böyle yapacaksan bu ilişki yürümez ki"

"Ne ilişkisi pevzenek. Valla seni babana  söylerim görürsün ilişkiyi!"

"Tamam be! Şakadan da anlamıyorsun!"

Adal: "Tamam yeter artık! Kafam şişti resmen!"

Ben: "Bu kadarmı farkeder"

Eveeeeet işte IQ seviyesinin hiç konuşmadığı grubun içindeki konuşmaya şahit oldunuz. Ne oldu diye soracak olursanız.

Kuzey Safaların evine gitmiş dün. Nedendir bilinmez Kuzeye tutmuş Sefaya şaka yapmak. Ama tutmaz olsaymış. Ne şakası diyecek olursanız Kuzey Sefa tuvalete girmeden önce klozetin üstüne Japon yapıştırıcısı sürmüş. Sefada tabiri caiz tuvalete yapışmış.

Sefayı klozet den  kurtarmak kolay olmadı tabi. Tam bir facia. Başta çekip ayırmaya çalışmışlar tabii bu işe yaramamış Sefanın 'Götüm kopuyo amk!' Diye bağırışları taa bizim evden bile duyuluyor du.

Sonra 5 şişe asetonun ardından Sefa klozetden kurtuldu. İşte dünden beri fırsatını bulduğu anda Kuzeye sataşıyor.

Pamir:

"Hadi artık eve gidelim bunaldım valla. Sizide hiç çekemem" 
Dedi ve cool şekilden benim mini kardeşimle beraber çıkışa doğru ilerlemeye başladılar .

Kuzey: "Şunların havasının yarısı bizde olsaydı götüm yere değmezdi"

Sarp: "Aynen ya"

***********

"İT HERİF GEL BURAYA! BANA BUNUN HESABINI VERECEKSİN!"

Yataktan amcamın bağrışıyla sıçrayarak kaltım.

Nolur amk ya! Bir uyutmadılar. Yataktan tembelce kalktım ve ayağımı sürüyerek odamdan çıktım ve aynı şekilde merdivenlerden indim. Merdivenlerin bitmesine son 5 basamak kalmıştı ki karşımdaki manzarayı gördükten sonra dona kaldım.

Çünkü amcam yemek masasının bir kenarında Kaan abime eline ne geçtiyse fırlatıyordu.

"Amca valla çok açtım yoksa yermiydim suböreklerini"

Haa! Şimdi anlaşıldı. O zaman Kaan abime hep birlikte El-fatiha

"Yemeyecektin it! Yengem iki tepsi yapmış hepsini yemişsin şerefsiz! Bir tane bile bırakmamışsın!"

Ve BUM! Amcam Kaan abimin üstünde.

"Ağğh! Amcam kaburgalarımı kırdın!"

Amcam onu hiç duymamış gibi yaptı ve Kaan abimin saçından tutup kendisine baktırmak için yüzüne doğru çekti.

"Şimdi ben seni neyleyim ha! Kimse seni elimden alama-"

"KAAN! DANİLO! BU EVİN HALİ NE?!"

Ve işte evin halini gören annem.

Onların yerinde olmak istemezidim.

**********
Dırırırm anne terörü her terörden kötüdür.

Evvet bölüm nasıldı?

Lütfen aşadaki küçük yıldızcığa  dokunmayı unutmayın.

Hepinize en mutlu günler dilerim.

Bb!

AdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin