🪐12🪐

413 24 0
                                    

FIFA izleyen ben bölüm yazamamak.

Evet yine yerimde duramıyorum. Artık ne zaman bölüm yazıp bitirirsem yayımlıycam.

O zaman camon bölüme!

**************
"Dede? Babaanne?"

"Bananne ya! Sizi küçük sıpalar! Benim torunum gelmiş ve siz bizi davet etmiyorsunuz ha!"

Babaanne kişisi bunları söylerken içeri girmişti. Ve arkasındada bir sülale vardı.

Tövbe bismillah bunların hepsi benim akrabam mi?

Babaanne babamın yanına gitti ve bacağına bastonuyal 3 defa vurdu.

"Ah! Anne napıyosun acıdı!"

"Acısın diye  vurdum zaten eşşek!" Kendimi tutamayarak kıkırdadım.

Sesimi duyan Babaanne bana döndü ve yanıma gelip sıkı sıkı sarıldı.

"Oy yavruuuum! Yavrum! Seni babaannenden sakladılaaar!"

Babam:

"Abartama istersen anna"

"Sus! Cezalısın sen"

"Yinemi ya!"

"Yine ne yaptın?"

Alya hanım:

"Sizin torununuz bana anne demeden gidip Yalçına baba demiş. Bende Yalçına bir hafta boyunca salonda yatma cezası verdim"

"İyi yapmışsın gelinim"

"Anne burda beni koruman gerekiyordu"

Dede bey:

"Ay bunaldım! Çekil bakıyım Şükran torunuma sarılıyım" dedi ve beni babaannemin elinden alıp Kendisi sarıldı.

"Dedecim boğuluyorum"

Babamdan bir kaç yaş büyük amca:

"Baba bırak kızı. Geç oturalım normal bir şekilde tanışalım" dedi. Herkes sıkış tıkış bir yerlere oturdu. Ama biz çocuklar olarak yerde oturmak zorunda kaldık.

Az önceki amca:

"Hadi tanışma vakti. Önce ben başlıyorum. Adelcim ben   Azad amcan. Amcalar arasındaki 1.yere sahibim. Bu da eşim Derin. Aha bunlarda Doğu en büyük çocuğum 24 yaşında .Batı ikinci çocuğum 20 yaşında. Kuzey de üçüncü çocuğum 18 yaşında. Ama liseye geç başladığı için şu anda 11.sınıf"

"Ben de Adel biliyorsunuz zaten"

Azad amcaya baktığımda dedemin kopyası gibiydi. Siyah saç kahve rengi göz. Çocuklarıysa anneleri gibi sarışın ve ela gözlüyüm ama sadece Batı babası na benziyordu.

"Canım yeğenim bende Kutay amcan. Amcaların içinden dördüncüsü. Bu eşim Yaren. Bu da çocuklarım Sefa, Safa  ve Sarp üçüzler. Sen üçüzler le yaşatsın.  Bu da Yiğit 15 yaşında"

"Memnun oldum"

"Bende memur oldum"

"Ne?"

"Memurum"

"Peki..."

Kutay amcayı baktığında babannem gibi kumral saçlı ve yeşil gözlüydü. Yiğitde babası gibi yeşil göz kumradı. Üçuzlerse annesi gibi esmer ve mavi gözdü.

"Bende Oğuz amacan. Üçüncü amcanım. Bu benim eşim Sedef. Bu da çocuklarım Asaf, Araf ve Pamir. Asaf 27 yaşında Avukat. Araf 23 yaşında matematik öğretmeni. Pamir de 17 yaşında"

AdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin