🍓1🍓

1.7K 44 3
                                    

"ŞINE NAY NOY ŞINE NAY NAY. ARA ARA BENI ARAAAA ARA SANA ULAN BENI ARAMİYOSU ALDATİYOSUNMU BENIIIĞĞ ARAAAAA. BAK BANA BAK BANA BAK SEREFSIZ HERIF KAFANI UÇURACAM. SİKEREM SİKEREM KARA GÖZÜNÜ SİKEREM AŞKİNLA TUTUŞAN KALBINI SİKEREM!!"

"Lan Adel sussan burda çalışıyorum Allah rızası için sus"

"Bana karışma abi rahtlamam lazım çok gerginim sus"

"Böylemi rahatlıyonmu lan Türkiyenin tamamı duydu senin karga sesini"

"Yaaaaa öylemi efendim çok afedersiniz sonuçta aldatılmak ne ki zaten çok normal insanlar hobi olarak hergün aldatılıyor zaten demiiii? "

"Tamam canım kardeşim aldatılmışsın ama senin bunu normal insanlar gibi yorganın altına girip kaşıkla Nutella yiyerek depresyona girerek yaşaman lazım bu acıyı"

"Abi benim normal insanlara benzeyen bi halim mi var bak şu aselte güzelliği bak bak bak"

"Evet orangutan suratlı arizona kertenkelesine benziyosun"

"Yaaa çık şu odadan Alp!" Diye cırlaığımda odadan hızl çıktı ama kapıyı kapatmadı.

Hadi ama dostum kim şimdi 2 saniyesini kapıyı kapatmak için harçiycak. Of off

Siz şimdi soracaksını az önce noldu? diye.

Benim Kerem diye şerefsiz sevgilim vardı. O beni aldatmış. Ama nasıl aldatmış aboovv.

Şimdide onları nasıl basdığımı antiyim. Ben şimdi okuldan dönerken kısa olsun diye ara sokağa girdim. Biraz ileri ilerlediğimde iki kişi bir birini yiyordu.

Ama nasıl yemek az kalsın Kerem kızı yutacaktı. O kızda kimmi diyeceksiniz işte bomba da burda zaten. Bizim okuldaki inek öğrenci Mine. Benim şaşırdığım yer de orası zaten.

Amaaan Neyse ne zaten ben onunla okulda popüler diye çıkıyordum.

O kaybeder benim gibi mankenlere taş çıkartacak kızı aldatarak o hata etdi zaten hıh.

Içerden kapı açılıp kapanma sesi geldi.

"Adel hazırlan hastaneye gidiyoruz çabuk ol!" Kaşlarımı çatdım.

Neden amk?

Acaba kanser oldumda benimmi haberim yok

Yoksa beynimde tümör mü var lan

Yada ben karıştırıldımmı ne aksiyon çıkar ama

"Neden?"

"Yolda anlatırım hadi çabuk ol baban arabada bekliyor!"

"Tamam"

Odama geçip dolabımı açtım ve kıyafetlerle bakışmaya başladım.

Sonrada 'ne fark eder' diyip elime geçeni aldım.

Elime geçenler ise dizi yırtmaçlı kot pantalon ve beyaz kahve rengi çizgili ince kazak. Çanta almayı gerek duymadım. Hem ne gerek var canim. Makyaj masamın önüne geçip zar zor cebelleşe cebelleşe 7 sülalesine kadar sövdüğüm eyeleniri çeke bilmiştim.

 Makyaj masamın önüne geçip zar zor cebelleşe cebelleşe 7 sülalesine kadar sövdüğüm eyeleniri çeke bilmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin