🍄17🍄

250 21 6
                                    

Uzatmaya gerek yok Haydin bölüme!

**********
Barışın anlatımıyla

Uzun bir yolculuğun ardından sonunda gele bilmiştik. Arabadan indiğimde direk gözlerim Adeli aramıştı. Onu çimenlerde uyandığını görünce tebessüm ettim ve bizimkilere yardım etmeye başladım.

Artık Adelle konuşmaya karara vermiştim. Evet uzun zaman olmuştu ama hatamı anca anlaya bilmiştim. Çok saçma davranmıştım ve hatanı anlamıştım. Özür dileyecek ve gönlünü alacaktım.

Ona sarılmak o güzel yüzünden öpmek ve koklamaya istiyordum.

Sonunda herşey tamamlanmıştı ve rahat bir ıh çekecekken Adelim in sesini duydum.

"Anne!" Arkama dönüp baktığımda dokunsan ağlayacak gibi bakan sırıl sıklam bir Adel vardı.

Annem şok içinde: "Efendim Ade- kızım noldu sana. Sırıl sıklam olmuşsun!"

"Nehire düştüm" dedi. Bunu demesiyle önce Adal sonra da diğerleri gülmeye başladı. Adelin gözlerine baktığımda önce dolduğunu gördüm sonrada sağ gözünden yavaşça bir damla yaş sürüldüğünü.

Daha ben neolduğunu anlamadan arkasına döndü ve ormanlık alana koşmaya başladı. Onun gittiğini kimse fark etmişe benzemiyordu çünkü herkes gülmekle meşguldü.

Derin bir nefes aldım ve bende Adelin peşinden koşmaya başladım. Bir süre koştuktan sonra Adel durdu ve bir ağacın altına çömelip ağlmaya başladı.

Hemen bende yanına çöktüm ve bir şey demesine izinvermeden sarıldım.

Böyle bir 5 6 dk kaldık ve Adel ağlaması dinmiş olackki derin derin nefes alıyordu.

Sonunda kafasını kaldırdı ve bana baktı. Beni beklemiyor olacakki şaşkınlıkla ağzı açıldı.

Bu hali o kadar tatlıydı ki. Ağlamaktan gözleri, burnunun ucu ve yanakları kızarmıştı. Onu ısırmamak için kendimi zor tutuyordum. En sonunda dayanamadım ve yanağından hafifçe ısırdım.

Adel hızla geri çekildi ve çatık kaşlarıyla yanağını ovaladı.

"Ne o bide Adel yalnız başınayken dalga  geçeyin diyemi geldin?"

Aceleyle"Hayır hayır aksine senden senden özür dilemeye geldim" dedim.

Adel şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı ve :" Ne için?" Diye sordu.

Derin bir nefes alıp verdim.

"Bak Adel sana çok önyargılı davrandım ve bunun çok saçma bir davranış olduğuna daha yeni yeni anlaya bilidim. Sana söylediğim onca kötü söz ve davranış için özür dilerim. Bunu yapmamalıydım seninle konuşarak birlikte vakit geçirerek tanımaya çalışmalıydım. Ama o kızın yaptıklarınıda aşamdaım biraz bununda etkisi var ama çok pişmanım ya özür dilerim miniğim" dedim.

Bir süre bakıştık ve birden bana sarılmasıyla afalladım ve dengemi sağlayamayarak arkaya doğru devrildim.

"Bende ne zamandır bu anı bekliyordum. Ama beni DKTT konserine götürmessen tam olarak affetmem"

"Konserlerine götürmek ne seni onlarla görüştürürümde. Yeter ki sen iste"
(Yazarınızın hayalleri)

"Ama onların hepsine küsüm. En az bir hafta onlarla konuşmam" dedi küskünce.

"Küs miniğim. Benim işime bile yarar. Neyse kalk hadi hasta olacaksın" dedim. Ayağa kaldırdım sonra bir şey demesine izin vermeden kucağıma aldım.

AdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin