Dedikodu varmığğ?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
"Adel Yıldız 99,9% Yalçın Kayanın
kızıdır, Beril Kaya 99,9% Çetin Yıldızın kızıdır"Dur ne?! Lan ben bunca eziyeti bir karışıklık içinmi katlandım?
Tamam babam yani üvey babam beni sevmezdi ama annem ve abim onlar beni seviyordu tabi bende onları.
İstemsizce gözlerim dolmaya başladı.
Başımı abime çevirdiğimde onunda gözleri dolu doluydu. Onu birden kendime çekim sarıldım. O da hemen kollarını belime sardı başında boynuma gömüp derin nefes aldı."Seni çok seviyorum küçük cadı. Bunu unutma tamamı?"
"Bende seni çok seviyorum abi"
Abimden çekildiğimde babam Beril denilen kıza sarılıyordu.
Bana böyle sarılmamıştı....
"Herkes kendi çocuklarını alsın" dedi üzülmüş üvey babam.
Ne bu kadar kolaymıydı şimdi koskoca 17 yılı silip atmak.
Yalçın bey amaca:
"Önce çocuklara soralım nerde kalmak istediklerini" dedi.
Seni sevdim pikachu.
Boya kovası:
"Ben öz ailemde kalmak istiyorum"
Bu kız gerçekten değişik. Hemen nasıl 17 yıl boyunca kendisini büyüten ailesini bıraka bilir ki.
Amaaan bende çok duygusala bağladım.
Sonuçda öz ailemin yanına gitsemde üvey ailemle istediğim zaman görüşe bilirim.
Bana gülümseyerek bakan ikizciğime ayağa kalkıp kollarımı açtım ve:
"Gel bakim buraya küçük civciv"
O da hiç beklemeden kollarını belime sarıp sıkı sıkı sarıldı.
Lan bu beni ketçap gibi sıkıyor.
Boğuluyoğuuuum
"Lan oğlum beni ketçap gibi sıkıyorsun" dememle hemen beni bırakıp beni süzmeye başladı.
"Çok çok çok özür dilerim ben çok heycanlanınca şey oldu o yüzden ben şey ettim"
Gülerek "Tamam sorun değil" dedim
Bio anne:
"Kızım sen kimle kalmak istiyosun"
Düşüneyim...
"Sizinle" dememle bio anne hemen bana gelip sarıldı. Bende karşılık verdim
Kadıncağız şimdi çok mutlu karşılık veriyim demi
"O zaman şimdi herkes kendi evine gidiyor biz yarın Adeli almaya geliris"
Bio hanım teyze:
"Kızım seninle bir kafede konuşup tanışa bilirmiyis eğer istersen istemezse zorunda değilsin" Sonlara doğru hüzünle konuşmuştu.
Yaa bu kadın çok tatlıı
"Tamam"
Heyecanla ellerini çırpıp
"Hadi zaman" dedi ve beni kolumdan çekiştererek hastaneden çıkarıp 'ben pahalıyaaam' diye bağıran arabaya bindirdi. O öne bende arkaya oturdum. Bir 5 dakika sonra soluma ikizcim sağımda ruhu sömrülmüş velet oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adel
ЮморSadece eğlence amaçlı yazılmış bir hikayedir. Lütfen yazım hatalarını görmezden gelin! Kitap bitdikten sonra düzenlenecektir! 29.11.22