Τζια'ς POV
Εχω τυψεις που δεν τηλεφωνησα στην Νανσι μετα απο την συνομιλια με την μητερα της. Αλλα δεν θελω να γινομαι φορτικη ουτε καταπιεστικη, ειπε πως θα ειναι καλα. Και μιλαμε για την Νανσι την γαμημενα μοναχικη Νανσι. Ευχομαι πως πραγματικα θα ειναι ενταξει.
"Θεε μου τζακ το χαμηλωνεις αυτο το πραγμα?" φωναζω για να ακουστω. Ο τζακ με αγνοει και συνεχιζει να κοιταζει προσεκτικα στον δρομο ενω ο Μπραιαν μου χαμογελαει απο την θεση του συνοδηγου. Ειπαμε να παμε σε ενα κλαμπ λιγο εξω απο την πολη και εκει θα μας συναντησουν ο Ντειβ με την Μπεθ. Χαιρομαι για καποιο λογο που η Σιριν και η Μεισι πηγαν για ποτο αλλου και οχι μαζι μας.
"Φτασαμε!" φωναζει ο Τζακ την στιγμη που μπαινει στην αλανα για να παρκαρει.
Νιωθω πως δεν ειμαι καταλληλα ντυμενη για κλαμπ, εννοω ουτε καν βαμενη ειμαι αλλα με ανακουφιζει το γεγονος τ οτι θα ειμαι με την Μπεθ που της αρεσει να ντυνεται με τα χαλαρα της ρουχα σε αντιθεση με εμενα και την Νανσι. Ο Μπραιαν μου ανοιγει την πορτα για να βγω και γελαω ελαφρα πριν πιασει το χερι μου και προχωρησουμε μαζι προς το κλαμπ. Ευτυχως ειναι ειδη μια τα μεσανυχτα και ο περισσοτερος κοσμος εχει μπει. Δεν αντεχω την αναμονη καθολου και ειμαι πολυ χαρουμενη που η μητερα μου εχει πολλους γνωστους στο καλοκαιρινο κλαμπ της πολης, οποτε τις περισσοτερες φορες εμπαινα μεσα απο την κουζινα αντι να περιμενω 3 ωρες.
"Το κανετε χειροτερο!" γρυλιζει ο Τζακ και αυτοματος αφηνω το χερι του Μπραιαν για να του σηκωσω το μεσαιο μου δαχτυλο. Εχω αληθεια κανει πολλα βηματα μαζι τους και νιωθω πολυ πιο ανετα.
"Με εκπλησεις μικρη" γελαει ο Τζακ.
"Δεν ειμαι μικρη" γρινιαζω και του βγαζω την γλωσσα πρωτου ξεσπασει στα γελια.
"Λιγο εισαι.." λεει μεσα απο τα δοντια του ο Μπραιαν για να με πειραξει τη στιγμη που μπαινουμε μεσα. Θεε μου πολλής κοσμος.
"Ειμαι η μεγαλυτερη απο τις τρεις μας" φωναζω για να ακουστω και εκεινος μου χαμογελαει. Τα λακακια του.....!
Οταν επιτελους βρισκουμε τραπεζι ο Τζακ παραγγελνει ενα μπουκαλι jack ,δηλωνοντας μας οτι δεν προκειται να το μοιραστει με κανεναν και ο Μπραιαν κι εγω 2 βοτκες με λεμονι. Μεχρι να ερθουν τα ποτα μας εμαθα γι αυτους αρκετα πραγματα. Μενουν και οι πεντε σε ενα σπιτι που νοικιασαν στην αλλη ακρη της πολής και τελειως μακρια απο το στεκι στο οποιο συχναζουν. Περιεργο..! Ολοι καταγονται απο την πρωτευουσα αλλα αποφασισαν να ερθουν στην επαρχια γιατι υπηρχε ετοιμη δουλεια για τον Τζακ. Οι γονεις του
YOU ARE READING
Πίσω στο σκοτάδι
RomanceΗ 17χρονη Τζία μόλις βγήκε από μια σκοτεινή σχέση με αρκετά μυστικά...Τι θα γίνει όταν γνωρίσει το μυστηριώδες αγόρι πέρα από το δάσος? Θα επιστρέψει στο σκοτάδι ή θα δει το φως? Η Τζία , η Νάνσι και η Μπεθ προσπαθούν να βρουν τον πραγματικό έρωτα...