Chapter 22

137 18 0
                                    

Ξυπναω στην αγκαλια του πιο ομορφου αντρα και χαμογελαω στη σκεψη οτι δεν μπορω τελικα να του κρατησω κακια για τιποτα. Ο Μπραιαν κοιμαται και παρατηρω οτι το χτυπημενο χειλος του ειναι σε καλυτερη κατασταση σε σχεση με χθες. Προσπαθω να ξεφυγω απο την αγκαλια του για να μην τον ξυπνησω και ακουω εναν ηχο διαμαρτυριας οταν σηκωνομαι απο το κρεβατι. Σκυβω και τον φιλαω πεταχτα στο στομα. Βγαινω απο το δωματιο και πηγαινω προς την κουζινα για να ετοιμασω καφε. Αργησα να ξυπνησω και μου κανει εντυπωση που κανενας αλλος δεν φαινεται να εχει ξυπνησει. Αποφασιζω να κανω ενα ντουζ μεχρι να γινει ο καφες μα οταν ανοιγω την πορτα του μπανιου μενω εκπληκτη απο το θεαμα που αντικριζω. Η Νανσι ειναι καθησμενη πανω στον νιπτήρα φορωντας ενα φαρδι ασπρο πουκαμισο που σιγουρα δεν ειναι δικο της και αναμεσα στα ποδια της βρισκεται ο Τζακ φορωντας μονο το κατω της πιτζαμας του. Παρατηρω το προσωπο του που ειναι πασαλειμμένο με κατι ασπρο. Αφρος?

"Τι στο διαολο κανεται εδω?" ρωταω και γελαω οταν αντικριζω το προσωπο του Τζακ. Ειναι αστειος με αυτο το πραγμα.

"Η φιλη σου το παιζει κουρεας. Προσπαθει να με ξυρίσει." διαμαρτυρεται ο Τζακ και γελαω.

"Ηλίθιε! Μια χαρα το κανω." φωναζει η Νανσι.

"Ναι μωρο μου, σε ολα εισαι τελεια εσυ." την κολακευει ο Τζακ πασαλυβοντας με το δαχτυλο του αφρο στην μυτη της. Αυτη τσιριζει.

"Ειστε τρελοι εσεις. Τελος παντων. Θελω να κανω μπανιο! Τελειωνετεε!" διαμαρτύρομαι κι εγω με την σειρα μου.

"Ω λυπαμαι κανουμε δουλεια εδω. Στο μεταξυ μπορεις να κανεις πανω μπανιο." λεει η Νανσι αδιαφορα καθως σερνει το ξυραφι στο προσωπο του Τζακ.

"Εχει στον πανω οροφο μπανιο? Νομιζα μονο παταρι ηταν." αναρωτιεμαι.

"Τι? Οχι! Δεν εχει!" λεει ο Τζακ. Φαινεται περιεργος.

"Μα ακουσα νομιζω τον Ντειβ να κανει ντουζ επανω το πρωι πριν φυγει." λεει η Νανσι.

"Ναι εχει μπανιο. Αλλα ειναι σε χαλια κατασταση. Ο Ντειβ ειναι μαζωχας και του αρεσει να πλενεται μεσα σε αραχνες." απανταει ο Τζακ κοιτωντας την Νανσι.

"Ιου! Καλα! Θα κανω μετα. Καλη συνεχεια. Και μην τον καταστρεψεις τον ανθρωπο εσυ." πειραζω την Νανσι και φευγω πριν με βρισει.

Οταν μπαινω στο δωματιο ο Μπραιαν ακομα κοιμαται. Δεν εχω τι να κανω και ετσι αποφασιζω να ψαξω τα συρταρια του γραφειου του. Δεν βρισκω κατι σπουδεο για να ασχοληθω. Το μονο που εχει εδω μεσα ειναι τετραδια και φυλλαδια απο την σχολη του. Οταν ανοιγω το τελευταιο συρταρι την προσοχη μου τραβαει μια φωτογραφια αναποδογυρισμενη. Την βγαζω απο το συρταρι και οταν την γυριζω για να δω το περιεχομενο της μενω εκπληκτη. Λυκοι. Εχει πανω τρεις λυκους. Εναν γκρι και εναν λευκο, που φαινεται να παιζουν μαζι ή κατι τετοιο, και εναν μαυρο ο οποιος φαινεται λιγο πιο μεγαλοσωμος απο τους αλλους δυο. Καπως ετσι ηταν και ο λυκος που ειχε επιτεθει στην Μπεθ οταν παιζαμε κατω απο το σπιτι μου. Γιατι ομως υπαρχει μια φωτογραφια με λυκους στο συρταρι του Μπραιαν? Εχει κι αυτος το ιδιο κολλημα με τους λυκους οπως και η Μπεθ?

Πίσω στο σκοτάδιWhere stories live. Discover now